Zagreb

Ne prozivam nikoga ali bih trebao.Jer ,prozivanje puca direktno na odgovornost.A ta famozna odgovornost odmah ide na krivca,koji to u većini slučajeva ne želi biti.
Jer ,kad si kriv slijedi te kazna u nekom obliku.
I dogodi se što? Sin ubije oca. .Susjed ubije ženu .
Dijete uzme motor i završi na cesti bez odobrenja i znanja roditelja.Ja si uzmem za pravo da na lijevoj traci držim dvije glave ,a dozvoljeno je 130.
Doktor si uzme za satisfakciju uzimanje kuverte.Horvatinčić si dozvoli šetnju iz rešta jer mu je neko omogućio. I tako dalje.
Svi se ovi potezi reflektiraju na cjelokupno društvo.Tebe ,mene ,sve nas u nekom obliku.👍
 
Prve dvije riječi su ti točne, ostalo je nagađanje i pretpostavke.

Za tebe, za one koji znaju to je i sve ostalo istina, dapače nije teško ni provjeriva, a članke o tome čitah davno u Motorradu... sad, hoćeš ti to prihvatiti jer nije po tvome ili ne, tako je malo važno, dapače posve nevažno.
 
Iako se tema stradavanja jednog dečka pretvorila u temu za raspravu općenito o stradavanjima i (ne)pažnji tijekom vožnje kao bitnom preduvjetu za stradavanja (odavno govorim što i Boris Rukavina, čiji dio FB posta prenosim jer govori o stradavanjima, jer smatram da je sposobnost predviđanja prometne situacije iz sekunde u sekundu ispred nas najvažnija sposobnost koju dobar vozač ima), i možda bi bilo dobro da se sav off makne u zasebnu temu, spuštam c/p dio teksta prijatelja Borisa uz slaganje sa svakom riječi...

=============

"Prvo ona dva dečkića koji su izgubili živote u Rugvici... Zatim, koliko čujem iskusni motorist u Ilici, pa kod Makarske... Ne mogu ništa pomoći onima koji su stradali, ali apeliram na sve vas da se čuvate koliko možete. A možete. Mnoge su stvari u vašim rukama.

Kad se u moto društvu povede razgovor o tim ružnim temama većina je složna da smo mi motoristi jedna od najugroženijih skupina u prometu. Mišljenja se malo razilaze kad se razgovara o uzrocima i odgovornosti za nemile događaje. Nekako prevladava mišljenje da je uglavnom uvijek kriv onaj drugi, a ne vozač motora.

Ja se s time ne slažem. Bez obzira na zakone i konkretnu situaciju u kojoj mi je možda netko oduzeo prednost, kriv sam uvijek ja, motorist. Zašto? Jednostavno zato jer ću uvijek JA nastradati. Rijetko će se kad onome u autu nešto dogoditi. A kad najebem, sasvim mi je svejedno što će sud odlučiti. Sud mi ne može vratiti zdravlje ili život i nemam ništa od toga što je onaj koji mi je prema Zakonu oduzeo prednost, izgurao me s ceste, naletio na mene... dobio nekakvu novčanu ili zatvorsku kaznu. Kriv sam zato jer to nisam predvidio. Kriv sam zbog sebe. Jer ću ja nastradati. Kriv sam jer, osim na sebe, moram paziti i što rade svi ostali sudionici u prometu. Kriv sam zato što sam bio previše brz. Zato što nisam dovoljno pazio. Zato što sam loše procijenio i mislio da me onaj tamo vidi i da mi neće presjeći put. Zato jer ga nisam vidio. Zato što nisam bio dovoljno hrabar da priznam da nisam sposoban slijediti ekipu koja zna voziti brže od mene, nego se pokušavam dokazati i njima i sebi. I onda najebem. Sjetite se u kolike ste se opasne situacije uvalili jer ste slijedili motor pred sobom. Koliko ste puta prebrzo ušli u zavoj ne očekujući neku pušku iza flanjke. Koliko ste se puta, ni sami ne znajući kako, pukom srećom izvukli da ne padnete. Koliko ste puta prešli u suprotnu traku i imali sreće da u njoj u tom času nije bilo nikoga. Koliko ste puta pali i imali sreću da je pad prošao bez posljedica, osim možda po ego i novčanik. Hoćete li tu sreću imati i idući puta? Ili možda nećete? Znate da će idući puta sigurno doći. Budite spremni na to. Kako? Da ovdje ne ponavljam svih Deset moto zapovijedi koje sam napisao u "Putovati motorom" reći ću ukratko: Uvijek vozite kao da vam SVE na cesti želi namjerno nauditi. I cesta i vozači. Predviđajte postupke drugih vozača, očekujte sranja na cesti - šoder, rupe, klizak kolnik, očekujte da će svaki auto onako, bez veze, skrenuti na vas, očekujte biciklista i pješaka koji će banuti pred vas dok se provlačite između kolona i osnovno, vozite sporije. Da, vozite sporije. Ponovit ću: Vozite sporije. Kod vožnje na cesti milijun stvari može poći po zlu. Na pisti samo trebaš biti najbrži. Na cesti prvenstveno trebaš ostati čitav. I puno manja brzina od sto kilometara na sat je smrtonosna.

Ako ne vjerujete, dođite na jedan trening Moto Gymkhane da se Žac tom brzinom proveze pola metra od vas. Usrat' ćete se k'o grlice. I inače bi vam bilo korisno redovno ići na takve i slične škole vožnje. Barem dok nemate stotine i stotine tisuća kilometara iza vas. A i onda će vam redovni polaznici takvih treninga pokazati da ne vladate vašim motociklom baš onako dobro kako mislite. Kecova škola vožnje na Grobniku je odlična i super korisna. Za vožnju na stazi. Takav je način vožnje na cesti i više nego opasan. Kad sam ja bio kod Keca na treningu, jedino oko čega smo se složili je da je stražnja kočnica važnija od prednje. Većina elemenata vožnje na pisti i na cesti je, ako ne suprotna, onda barem drugačija, od pozicioniranja, putanja, pogleda, da ne nabrajam više... Čak je i tehnika vožnje drugačija. Dobro, dosta o ovoj neugodnoj, ali životno važnoj temi. Moja sućut obiteljima i prijateljima svih stradalih.
 

Jasno, debili iz Imbexa, koji sve znaju a da se ne maknu iz redakcije (znači, "pravi" novinari), naslovili "zagrebačka Rugvica" (što ne postoji, dapače nije ni ista županija), no ajde... do Zagreba (table) ima od tamo preko 15 kilometara...
 
Za tebe, za one koji znaju to je i sve ostalo istina, dapače nije teško ni provjeriva, a članke o tome čitah davno u Motorradu... sad, hoćeš ti to prihvatiti jer nije po tvome ili ne, tako je malo važno, dapače posve nevažno.
Imas nekontrolirani nagon omalovazavanja svakoga tko ti ne ide niz dlaku sto mozda ne bi bio problem da poznajes tematiku i ne seres bezveze. Postoji par vozaca koji u vrijeme svoje aktivne karijere nisu imali vozacku, i zato se o tome pisalo kao necem interesantnom, a ti to pretvaras u pravilo. Dakle, ono sto je posve nevazno su prvenststveno tvoji komentari. Ali bas o svemu.
 
Jel ti taj Boris stvarno frend? Bas ono, da on kaze da te zna imenom i prezimenom i da ste fakat frendovi u stvarnom zivotu odnosno da te se ne srami?😋😄
 
Da, stvarno frend, bio nedavno tu kod mene doma zadnji puta kada se vraćao sa slavonske turneje pred koji mjesec, bio ja kod njega doma (rijetko se vidimo jer je često na putu, promocijama itd itd, a i stanujemo 60-ak daleko jedan od rugoga), meni servisira motor godinama, tako da ja ne proglašavam prijateljem ili frendom bilo koga i bilo zašto... da, ima sve moje podatke i zna sve o meni privat kao i ja o njemu. Zašto bi se netko sramio mene, a ne npr. tebe, nemam pojma... tko bi me se sramio, ili ja njega, taj mi sigurno ne bi bio ništa, i opet npr. kao ti... za tebe nikada ne bih rekao ni jedno ni drugo, jebote - još da se sa time hvalim da te znam? Hvala Bogu nema potrebe lagati...
 
Slazem se sa ovim sto je Rukavina napisao. Covjek godinama vozi po svakakvim cestama i svakakvim drzavama i uvijek njih dvoje na motoru bez ikakve vece nesrece.
 
Postavlja se onda pitanje,koji ce ti qurac motor ako ponekad nemos vozit ka manijak?!

Cigare,alkohol,droga,masna hrana i sex te mogu isto dovest do groba...pa zasto to radimo...vjv zato sta mozemo.

FB_IMG_1671092379469_091442.jpg
 
Za tebe, za one koji znaju to je i sve ostalo istina, dapače nije teško ni provjeriva, a članke o tome čitah davno u Motorradu... sad, hoćeš ti to prihvatiti jer nije po tvome ili ne, tako je malo važno, dapače posve nevažno.
i dalje nemaš pojma, ali to je nevažno jer se nisam raspravljao s tobom - samo sam pobio tvoju tvrdnju s DOKAZIMA, a ne naklapanjima.
 
Imas nekontrolirani nagon omalovazavanja svakoga tko ti ne ide niz dlaku sto mozda ne bi bio problem da poznajes tematiku i ne seres bezveze. Postoji par vozaca koji u vrijeme svoje aktivne karijere nisu imali vozacku, i zato se o tome pisalo kao necem interesantnom, a ti to pretvaras u pravilo. Dakle, ono sto je posve nevazno su prvenststveno tvoji komentari. Ali bas o svemu.

Ajde ne drkaj po forumu kada ekipa sa komešinom skija i uživa, ti stvarno ne znaš uživati, odi skijaj i cugaj Gluehwein sa komadima - osim ako ti glumatanje velikog gazde nije prioritet, forum ionako ne može biti lošiji kolikogod se ti trudio... nije problem reći da je netko glup ili da sere, dokazati to je ponešto teži zadatak... to što je bilo vozača bez vozačke - kakve to veze ima sa istim takvim likovima (iako nisu isti, jedan Lorenzo je Lorenzo, kao i slična ekipa iz MotoGPa, a lokalni drkoši koji divljaju po javnoj cesti i ubijaju, i koji mu nisu ni do nožnog palca - ne spadaju u ta pravila i u te izuzetke) koji ubijaju i sebe i druge po javnim cestama, zar za takove treba imati sažaljenja?

i dalje nemaš pojma, ali to je nevažno jer se nisam raspravljao s tobom - samo sam pobio tvoju tvrdnju s DOKAZIMA, a ne naklapanjima.

Prve dvije riječi su ti točne, ostalo je nagađanje i pretpostavke.

To su tvoji "dokazi"?
 
Ajde ne drkaj po forumu kada ekipa sa komešinom skija i uživa, ti stvarno ne znaš uživati, odi skijaj i cugaj Gluehwein sa komadima - osim ako ti glumatanje velikog gazde nije prioritet, forum ionako ne može biti lošiji kolikogod se ti trudio... nije problem reći da je netko glup ili da sere, dokazati to je ponešto teži zadatak... to što je bilo vozača bez vozačke - kakve to veze ima sa istim takvim likovima (iako nisu isti, jedan Lorenzo je Lorenzo, kao i slična ekipa iz MotoGPa, a lokalni drkoši koji divljaju po javnoj cesti i ubijaju, i koji mu nisu ni do nožnog palca - ne spadaju u ta pravila i u te izuzetke) koji ubijaju i sebe i druge po javnim cestama, zar za takove treba imati sažaljenja?





To su tvoji "dokazi"?
Osim što ti je logika u bananani, očito te više i memorija ne služi jer zaboraviš sve što pročitaš. Nema drugog objašnjenja za ovakva pitanja. Vrati se na početak i pročitaj što sam ti napisao pa kad padneš u napast da nešto napišeš pročitaj ponovo i tako sve dok te ne prođe ili dok napokon ne zapamtiš jednu prosto proširenu rečenicu.
 
  • Like
Reactions: Village