CF Moto

moraju biti funkcionalni.
ne znam, da li si imao priliku voziti.
znaci, izvuci maksimum iz svih dijelova voznje, komfor, relativno veliku putnu brzinu, putnu, mislim, donekle legalnu, ako si vec na putu, racunaj sa promjenjljivim vremenskim uslovima, najcesce kisa i uz nju zahladjenje, ne mozes birati kvalitet asfalta, podloge kao na kucnoj stazi, a i tu bi trebao biti brz. brz pod navodnicima, ne mislim na cifru brzinomjera, vec vise na nepoznat put sa sumljivom podlogom, koji bi trebao biti krivudav, ovjes bi taj minimum kvalitete podloge trebao podnijet i prevest sa veceom brzinom od nekog motocikla kojem je standard hod ovjesa 120 mm.

tanje gume, traze manji nagib za istu brzinu, pravilno podesenih 200 mm hoda bi trebalo uhvatit sitna proklizavanja, ima vise rezervi i tu, ne samo u prelasku preko lokava.
pozicija sjedenja je kraljevska, osjecas se kao da vladas cestom iza siroke i visoke guvernale.

a je, najljepsi su klasicni nejkedi.
bla i bla
 
Ti adventure motori moraju biti ruzni? šŸ¤”

Pa nisu ružni, nisi ti mjerilo ljepote... ljepota je u oku promatrača, a osobno mi je jedan GSA ili "samo" GS ljepŔi od bilo kojeg nakeda itd itd... i kaj sad, tko je u pravu?

Adv motori moraju biti u prvom redu funkcionalni i ljepota mora biti podređena funkciji. Ti motori služe vožnji, a ne kenjkanju u birtiji i raspravi o teorijama Å”to je lijepo a Å”to ne... iako najčeŔće funkcionalnost ne isključuje ljepotu, samo je treba moći i znati vidjeti.
 
  • Like
Reactions: strom 1000 rider
moraju biti funkcionalni.
ne znam, da li si imao priliku voziti.
znaci, izvuci maksimum iz svih dijelova voznje, komfor, relativno veliku putnu brzinu, putnu, mislim, donekle legalnu, ako si vec na putu, racunaj sa promjenjljivim vremenskim uslovima, najcesce kisa i uz nju zahladjenje, ne mozes birati kvalitet asfalta, podloge kao na kucnoj stazi, a i tu bi trebao biti brz. brz pod navodnicima, ne mislim na cifru brzinomjera, vec vise na nepoznat put sa sumljivom podlogom, koji bi trebao biti krivudav, ovjes bi taj minimum kvalitete podloge trebao podnijet i prevest sa veceom brzinom od nekog motocikla kojem je standard hod ovjesa 120 mm.

tanje gume, traze manji nagib za istu brzinu, pravilno podesenih 200 mm hoda bi trebalo uhvatit sitna proklizavanja, ima vise rezervi i tu, ne samo u prelasku preko lokava.
pozicija sjedenja je kraljevska, osjecas se kao da vladas cestom iza siroke i visoke guvernale.

a je, najljepsi su klasicni nejkedi.
bla i bla

Nazalost ti motori zavre od kuce do Kauflanda ili Lidla šŸ˜‚
 
98% se kotrljaju po asfaltu...bas bi volia vidit tebe branko bili isprsia 20k za novoga i otisa niz Feratu na Kozjaku?


Uvik iste pizdarije ovde...motor 250kg i sad ti aj vozi po kamenjaru...

cast iznimkama koji su sebi dali oduska...ali nismo svi opiceni u glavu.

:mrgreen:

Sta bi onda oni koji voze RR tribali minjat stan na Sucidru za isti takav na Grobniku?
 
  • Like
Reactions: diesel power
Ne kužim zaÅ”to se netko opterećuje sa time da li netko drugi koristi svoj motor po njemu umiÅ”ljenim kriterijima ili potrebama, ili neÅ”to drugo... svi ti motori su 100% napravljeni za koriÅ”tenje kako ih koriste tih 2%, a to Å”to ih vlasnici nekoriste tako, ne znam zaÅ”to je to nekome problem... osobito kada se bez iskustava tog tipa ide filozofirati o tome zaÅ”to, kako, gdje se koristi ili vozi i je li taj motor uopće za to... jebeno maloumno.
 
Pa nisu ružni, nisi ti mjerilo ljepote... ljepota je u oku promatrača, a osobno mi je jedan GSA ili "samo" GS ljepŔi od bilo kojeg nakeda itd itd... i kaj sad, tko je u pravu?

Adv motori moraju biti u prvom redu funkcionalni i ljepota mora biti podređena funkciji. Ti motori služe vožnji, a ne kenjkanju u birtiji i raspravi o teorijama Å”to je lijepo a Å”to ne... iako najčeŔće funkcionalnost ne isključuje ljepotu, samo je treba moći i znati vidjeti.
Evo, ovo izgleda dobro
 

Attachments

  • Rieju-Aventura-500-legend-adventure-motorcycle-10.jpg
    Rieju-Aventura-500-legend-adventure-motorcycle-10.jpg
    133.7 KB · Views: 0
Možda u masci, no sjedalo, tank itd... znam da ne može biti da netko kopira BMW; valjda je umiŔljeni narativ samo da BMW kopira... :unsure::mrgreen:
 
meni taj rieju nije jasan, to se motalo prije par godina po jutjube, neki ga kinezi testirali i reklamirali, bas se rieju odluci stavit svoj badge na to.
recimo, radi konkurenciju cb 500xu.
 
Kad se preracuna u eure, cca 5580 eura.
Dok dođe kod nas bude sigurno oko 7t eura, ako ne i viÅ”e :LOL:

Sad gledam, SR je kod nas 7t eura, MT bude onda 7.5t eura

Toliko je crf 300 rally.
Da li je crfu dosta 27 konja?

Ovaj je ipak 50 % "jači", ali ima 40 kg viŔe. Manje vibracija sa 2 cilindra.
Ajde.
Svi pričaju o kinezima, nitko ne kupuje. Malo je motocikl i stvar prestiža, evo čova vozi r1100rt, kad je prvi put to dovezo, ima nekih ladica po njemu, ja pitam za jednu, reko, u koju sipaŔ pelet.
Prave se već 100 godina i meni joÅ” liče na Å”poret.
Kroz gsa su dobili popularnost, stave kvalitet material i traže 3 put viŔe.