Kawasaki Versys 1000

Molim pomoć.
Da li vam kotačić od pred opterećenja zadnjeg kotača prilikom okretanja na visoko sve klikove daje jednaki otpor ili kao meni prvih 7 klikova kao da vrtim u prazno.
Pošto putujem u dvoje i sa sva tri kofera držim ga na naj više, ali sam u zavoju postrugao centralni nogar što je zvučalo grozno, pa sumnjam da zadnji kraj nije dovoljno podignut.
 
Pa ne podizes straznji kraj sa tim. Samo, kao sto si i napisao, reguliras predopterecenje.
Normalno je da prvih nekoliko klikova idu dosta lagano.
Ja, sa svojih 120+ kila i sa zenom od 60 iza sebe sam samo jednom uspio postrugati centralni i to na jednom Passu prema Svicarskoj. Nikada mi se ni prije ni poslije to nije desilo, a ne vozim ko baba. Sa Intruderom recimo redovno postruzem fuzicima.
 
Molim pomoć.
Da li vam kotačić od pred opterećenja zadnjeg kotača prilikom okretanja na visoko sve klikove daje jednaki otpor ili kao meni prvih 7 klikova kao da vrtim u prazno.
Pošto putujem u dvoje i sa sva tri kofera držim ga na naj više, ali sam u zavoju postrugao centralni nogar što je zvučalo grozno, pa sumnjam da zadnji kraj nije dovoljno podignut.
to ti sluzi samo za reguliranje ovjesa,oces meksu ili tvrdju voznju...rjesenje ti je podizanje zadnjeg kraja 2,5 cm., to je dosta.
 
Na Versysu 650 prilikom dotezanja pred opterećenja podizao se i zadnji kraj pa sam mislio da i na 1000 stvar funkcionira isto. Kako onda da ga podignem?
Zamjenom dog bonsa, drugom oprugom ili neka treča mogučnost?
 
Na Versysu 650 prilikom dotezanja pred opterećenja podizao se i zadnji kraj pa sam mislio da i na 1000 stvar funkcionira isto. Kako onda da ga podignem?
Zamjenom dog bonsa, drugom oprugom ili neka treča mogučnost?
Reklo bi se, 1000 ima hidraulični natezač federa.
Možda je u kvaru?
 
Molim pomoć.
Da li vam kotačić od pred opterećenja zadnjeg kotača prilikom okretanja na visoko sve klikove daje jednaki otpor ili kao meni prvih 7 klikova kao da vrtim u prazno.

To je skroz OK.

Pošto putujem u dvoje i sa sva tri kofera držim ga na naj više, ali sam u zavoju postrugao centralni nogar što je zvučalo grozno, pa sumnjam da zadnji kraj nije dovoljno podignut.

Da li se povisio kompresiju/povrat?

Ako putujete u dvoje i sa kofererima, onda moras povecati i kompresiju/povrat. Ne znam kako je na Versysu ali na Z1000SX to je mali saraf koji se podesava srafencigerom.
 
Na Versysu 650 prilikom dotezanja pred opterećenja podizao se i zadnji kraj pa sam mislio da i na 1000 stvar funkcionira isto. Kako onda da ga podignem?
Zamjenom dog bonsa, drugom oprugom ili neka treča mogučnost?
Podizao sam Stroma 650 2,5cm...podigao sam i Stroma 1000 2,5 cm...,to puno znaci za voznju u dvoje, ne baca svjetlo u nebo, vec normalno osvjetlava... a i dosta je stabilnije i bolje je za voziti...
 

Attachments

  • lift up.jpg
    lift up.jpg
    2 MB · Views: 0
To je skroz OK.



Da li se povisio kompresiju/povrat?

Ako putujete u dvoje i sa kofererima, onda moras povecati i kompresiju/povrat. Ne znam kako je na Versysu ali na Z1000SX to je mali saraf koji se podesava srafencigerom.
Nisam ga ni pipnuo još je na tvorničkim postavkama.
Koliko da ga dotegnem?
 
Nisam ga ni pipnuo još je na tvorničkim postavkama.
Koliko da ga dotegnem?

Vjerojatno su kompresija/povrat postavljeni za jednog vozaca.
Kao posljedica, zadnji kraj bi u zavoju skroz potonuo te bi strugao s centralnim nogarom.

Prvo zabiljezi koja ti je trenutna postavka (da ju mozes vratiti).

Vjerojatno postoji u manualu neka okvirna vrijednost no, da sam na tvom mjestu, ja bih saraf zategnuo 1/8 okreta (u smjeru kazaljke sata) i otisao bih se voziti pa javi rezultate. :) Ako ne osjetis rezultate, slobodno stani sa strane pa zategni jos malo - nista se nece dogoditi, uvijek mozes vratiti na stare postavke.

Za razliku od predopterecenja, koji se postavlja po predefiniranom pravilu (1/3 - 2/3), postavke povrata/kompresije se postavljaju prema nacinu voznje (mekse/tvrdje, sporije/brze...) tako da slobodno mozes eksperimentirati. Saraf je dosta osjetljiv tako da i mali pomaci (1/16 okretaja) daje promjenu koja se moze osjetiti.

Pretpostavljam da ce ti straznji kraj biti 'cvrsi' i 'stabilniji' no vjerojatno ce ti prednji kraj postati 'premekan' (ako je postavljen po tvornicki postavkama).
 
Dzaba mu 300 miliona konja i sve ostalo ako bude dosadnjakovic kao i prethodnik. Nisam vozio Stroma, ali ako je dosadniji od ovoga, radije cu dati da mi poniste A kategoriju nego ovo voziti.
 
  • Haha
Reactions: roberto and bulin
Maa...neebi ja dao krstaricu Stroma za to...nikako, a mozda ni tad...
 
Gledao neki dan obični Versys 1000 za 14100 e, dok Tracer 9 dođe 13300 plus 300 e nekakvih troškova. Svakako bi prije uzeo Versysa iako ga nisam vozio ali imam dojam da se dobije puno više motora za slične pare. Šta vi mislite?
 
Gledao neki dan obični Versys 1000 za 14100 e, dok Tracer 9 dođe 13300 plus 300 e nekakvih troškova. Svakako bi prije uzeo Versysa iako ga nisam vozio ali imam dojam da se dobije puno više motora za slične pare. Šta vi mislite?
Vozio sam oba, Tracerova CP3 mašina je puno življa da ne kažem "divlja" i ajmo gledati bazične modele Tracer je lakši (213kg za razliku od Versysa 250kg). Ali ... Versys mi se više svidio, linearnije razvija snagu, isto ide ko raketa, Versys je cestovna putnička krstarica koja itekako može potegnuti. Komotniji za vožnju u dvoje. Tracer 9 mi se isto jako sviđa ali on mi je više motor za "GAS" ako me kužiš kaj hoću reći :). Trenutno vozim V-Strom 650 i taj Strom je po veličini jako sličan Traceru 9 čak i malo glomaznije djeluje zbog većeg prednjeg kotača. Ono što mi se na Versysu nije dopalo što je upravljač nekako jako blizu i ruke su mi dosta više povinute u laktovima nego na Stromu makar to se možda može riješiti nekim nastavkom.
Kako god da imam mogučnosti uzeo bi si Versys 1000 makar išao bi probati i ovaj novi Suzuki GSX-S1000GX.
 
  • Like
Reactions: BARKLEY and roberto
Ja sam gledao neke testove i ispalo je da je Versys puno veći potrošač od konkurencije, da mu trebaju okretaji da razvije snagu i da ne voli naginjanje u zavoju, da se ''želi'' ispraviti.
Meni je zanimljiv jer nudi puno prostora za dvoje a i vizualno mi je privlačan.
 
Po ovom videu ispada da Versys ima isto ili bolje među ubrzanje od Tracera....Versysa nisam vozio, dok Tracera 9 jesam i stvarno čupa od malih okretaja....a tko će ga znati 😀