Benelli Trk 702X

A čuj, to je zato što su kopirali mašinu od najgoreg japanca, pardon, po novohrvatski - insipirirali se. Znamo da je servis Kawasakija skup, zato jer su loše projektirani, a još gore izvedeni.
 
sat servisa nije problem.
kolika je ukupna suma tog nekog osnovnog servisa dok zbog jamstva moraš u ovlašteni ići za te neke osnovne servise tipa zamjena ulja i filtera?
 
Mene je prvi servis izašao 96 ojra, filter ulja, ulje i sat vremena rada. Javim za drugi jer je na redu ovih (tje)dana.
 

Attachments

  • IMG_20231207_131047.jpg
    IMG_20231207_131047.jpg
    5.8 MB · Views: 0
Mene je prvi servis izašao 96 ojra, filter ulja, ulje i sat vremena rada. Javim za drugi jer je na redu ovih (tje)dana.
eto iz prve ruke... i sad ako je BMW takva cijena za takav servis, onda se može o cijeni sata pričat...
a mislim da u BMW ovo ide 20-30% više... ni to nije puno, tj. ne bi triba bit problem za vlasnike BMW

EDIT: meni ulje 3l i filter za Transalp700 (slična klasa kao 702) dođe oko 40€... tako da je ovih 96€ u ovlaštenom normalna cijena servisa...
 
Last edited:
možda čak i sat rada neće bit drastično skuplji koliko će ovo ostalo bit skuplje za neki nazovimo to "jači brend", tipa tekućine i djelovi...

ja imam auto Suzuki Vitara, i van garancije sam ga nastavio servisirati u ovlaštenome, jer su cijene rada i djelova "meni podnošljive" a i vozilo je takovo da u 5 godina i 150 tkm najskuplji servis bio kad je bila zamjena svičica... ne zajebaje mi se po garažama za uštedu 30-40€ po servisu koji mi je svakih 15 tkm i da nemam neko jamstvo na tu uslugu.
 
  • Like
Reactions: prpa
Koliko je moj sat rada na poslu?🤭
 
Još ispada da je japanac za sirotinju najjeftniji za servis: svjecice, ulje, tekucine, vilice, semerinzi, ventili, lanac, lancanici, kocnice, 2 kljuca nova, itd, cca 700 i nesto.
 
  • Like
Reactions: roberto
 
  • Like
Reactions: e39
Srt 700X je van EU (dakle i Bosna i Srbija) ono što je TRK 702x unutar EU. Razlika je uglavnom što se na SRT dobiju grijane ručke i sic, a na TRK centralni i bočni koferi.
 
Srt 700X je van EU (dakle i Bosna i Srbija) ono što je TRK 702x unutar EU. Razlika je uglavnom što se na SRT dobiju grijane ručke i sic, a na TRK centralni i bočni koferi.
srtx još razlika: kotači i žbice, brembo kočnice.....(nastavi niz)