Benelli Trk 702X

Benelli 502x je za nešto veće vozače, sic mu je 6.5 cm viši i teži je 20kg, mislim i da malo više troši ali ima i veći tank za 2,3 litre.
Ali to su goli motori, moj cb500x je bio 9200 sa svime što sam želio jer malo tko vozi motor bez da je nešto dodatno uzeo.
 
Otac mi je kupio 502x u Italiji polovnoga i lipo se izvozao na njega i prodao bez problema za skoro istu cijenu koju je platio tako da priče da se gubi vrijednost su za malu djecu. Nedavno mu došao 702x i prezadovoljan je s njim obzirom na cijenu od 8800e sa 3 metalna benelli kufera.

Po njemu 702x u usporedbi sa 502x je bolji na svim poljima osim što mu je 502x bio mrvicu udobniji tj prednji kraj na 702 tvrđe prima udarce. U servisu kažu da se treba još razraditi jer tek je na 1000km dok je 502 već bio polovan sa par hilja km.

Iako je sjedalo na 702x malo niže on sa svojih cca 193cm puno udobnije smješta noge nego na 502.

Male vibracije su i dalje ostale prisutne po gradu na određenim okretajima ali zanemarivo.

Mali minus je prenizak vizir i centralni kufer je samo za jednu kacigu.

Uzimajući u obzir cijenu i ostale pluseve vjerojatno je best buy.
 
Jucer sam prošao preko dućana u Vukovarskoj i 4 ili 5 komada 702 je bilo spremno za isporuku

Kako izgleda završna obrada i pojedini detalji ne trebaju se sakrivati od konkurencije

Usto po onome šta je dostupno agregat je skinuti od kawaskija 650 pa mislim da ako se ozbiljno žele probiti na tržište nemaju previše šanse za eventualnu grešku

Called the ‘283MU’ it appears to be a version of the engine that’s currently used on the CFMoto 700CL-X, which itself has a design that takes inspiration from Kawasaki’s 650cc parallel twin.

Ako podrška bude na nivou mislim da će vlasnici biti zadovoljni
 
imas i četvrti izbor, samo da si mene pitao, Aprilia Tuono 2007 za 8200, dakle, najpovoljniji, najjači, najpouzdaniji, najvozniji, najprivlačniji, ma sve naj, ali izbor je na tebi, kako god izabereš nećeš pogriješiti.
Uvijek si znao pomoci ljudima…
 
  • Haha
Reactions: Feis123
Cekam da kolega šokac rega svoga pa cemo ga testirat,još kad odemo na neko duze putovanje znat cu sve o tom trku,ko zna,ako se pokaze dobar,mozda gs i uzmem,mislim da je šoki dobar tester za njega,pošto je sa tenerkom odvalio preko 200 tisuca,i sa malim tracerom isto dosta..sve u svemu izgleda dobro a i zavrsna obrada mi ne djeluje aliekspresovski👍
 

Attachments

  • IMG-20240112-WA0001.jpg
    IMG-20240112-WA0001.jpg
    311.5 KB · Views: 0
Benelli, malaguti, cagiva, beta, laverda... Stislo purgere pa im sve valja🤣

Zajebavam se, znaju talijan kad hoće, ako nije punto🤭😎
 
Zanima me jeli i trk ima satnicu u servisu od 40 eura ka bmw ili je mozda skuplji???

Koja bi to bila katastrofa za ovi forum...kao i zesca zajebancija.

Kinez ima skuplji servis od bavarca!!!
 
piše na stranicama MM, cijena servisa skutera 40€ sat, a motora 50€ sat, znači i Benelli je kao BMW :eek: