Yamaha XT 1200 Z Super Tenere

Lagano privikavanje na Super Teneru. Za sad je stvarno Super! ;)
 

Attachments

  • ST 1200 XTZ.jpeg
    ST 1200 XTZ.jpeg
    4 MB · Views: 0
Je li itko ima probleme s ABS brake pump modulom?
 
pa što ti se događa
Kumu je otisa ABS na zadnjem kolu. Serviser je diagnosticira dae otisa taj modul. Kosta ka vrag😕 nasa sam mu u NL i Francuskoj firme koe repariraju za 400 eura pa san tia vidit ima li tko takvih iskustava. Na internetu ih, nazalost, ima...
 
Kumu je otisa ABS na zadnjem kolu. Serviser je diagnosticira dae otisa taj modul. Kosta ka vrag😕 nasa sam mu u NL i Francuskoj firme koe repariraju za 400 eura pa san tia vidit ima li tko takvih iskustava. Na internetu ih, nazalost, ima...
čitao sam negdje a znam da je jedan ovdje na forumu imao nekih problema sa prednjom kočnicom pa su mu promjenili modul u garanciji

ja sam imao problema sa zrakom jer mi ga nisu mogli ozračiti ali to sam po malo riješio malo ja malo frendovi i evo zadnje vrijeme OK
 
Kako podesiti nagib poluge stražnje kočnice? Stavio sam proširenje prednjeg dijela poluge pa bi je sad trebalo spustiti za koji cm.
Da li je netko to radio na Teneri?
 
  • Like
Reactions: Milanezi
Iz samog cilindra kocnice ti izlazi navojna osovina, na njoj su dvije matice (jedna iznad pedale kocnice, druga ispod) i pomocu tih matica mozes podici/spustiti pedalu. Radi se o svega nekoliko mm "lufta", tak da nemoj ocekivati cuda.
Na stranim forumima ljudi znaju kratiti osovinu koja izlazi iz cilindra, da bi mogli spustiti pedalu niže nego je tvornica zamislila, ali onda imas problem sa prekidacem stop svijetla...
 
Iz samog cilindra kocnice ti izlazi navojna osovina, na njoj su dvije matice (jedna iznad pedale kocnice, druga ispod) i pomocu tih matica mozes podici/spustiti pedalu. Radi se o svega nekoliko mm "lufta", tak da nemoj ocekivati cuda.
Na stranim forumima ljudi znaju kratiti osovinu koja izlazi iz cilindra, da bi mogli spustiti pedalu niže nego je tvornica zamislila, ali onda imas problem sa prekidacem stop svijetla...
Da, upravo sam to pročitao po stranim forumima, hvala ti - poigrat ću se s tim!
 
  • Like
Reactions: nigda_vz
Evo ako nekog zanima kak izgleda famozna tenerina korpa nakon 80k km.
"Zvencka" vec 2 godine i 40k km kako je motor kod mene. Nije me previse brinulo, ali svakak je bilo vrijeme za servis na 80k, pa reko da rijesim odma i tu korpu da mi ne pili zivce vise.


Ovo je stanje nakon kaj je korpa izvađena iz motora.
Prva opcija je bila da se korpa rastavi, izrade nove (tvrđe) opruge, i sve se ponovo sastavi natrag.
Operacija uspjela, pacijent umro :ROFLMAO:
IMG_5489.JPG IMG_5488.JPG
Nakon promjene opruga, motor radi jos losije, zvencka na svim okretajima, nebitno dal je na leru, dodavanje ili oduzimanje gasa. Prije operacije, zvenckala je samo na određenim okretajima.
Rastavljamo sve jos jednom, i zakljucak je da su ubijeni ovi aluminijski dosjedi u koje nalijezu opruge. Cijeli taj aluminijski dio "pleše" za milimetar dva.
Zavarivanje toga mi nije bila opcija jer mi se s tim bas i ne riskira.

Na kraju ipak narucena nova korpa (noviji model, bez opruga). Sutra proba :cool:

Usput, svi ventili unutar tolerancije, lamele kao nove, kardan bez ikakvih znakova trosenja...
Spremni za novih 40k, nadam se :ROFLMAO:
 
Evo ako nekog zanima kak izgleda famozna tenerina korpa nakon 80k km.
"Zvencka" vec 2 godine i 40k km kako je motor kod mene. Nije me previse brinulo, ali svakak je bilo vrijeme za servis na 80k, pa reko da rijesim odma i tu korpu da mi ne pili zivce vise.


Ovo je stanje nakon kaj je korpa izvađena iz motora.
Prva opcija je bila da se korpa rastavi, izrade nove (tvrđe) opruge, i sve se ponovo sastavi natrag.
Operacija uspjela, pacijent umro :ROFLMAO:
View attachment 779529 View attachment 779532
Nakon promjene opruga, motor radi jos losije, zvencka na svim okretajima, nebitno dal je na leru, dodavanje ili oduzimanje gasa. Prije operacije, zvenckala je samo na određenim okretajima.
Rastavljamo sve jos jednom, i zakljucak je da su ubijeni ovi aluminijski dosjedi u koje nalijezu opruge. Cijeli taj aluminijski dio "pleše" za milimetar dva.
Zavarivanje toga mi nije bila opcija jer mi se s tim bas i ne riskira.

Na kraju ipak narucena nova korpa (noviji model, bez opruga). Sutra proba :cool:

Usput, svi ventili unutar tolerancije, lamele kao nove, kardan bez ikakvih znakova trosenja...
Spremni za novih 40k, nadam se :ROFLMAO:
I, koliko novaca vrijedi nova korpa?
 
imaš od Puig-a (rider & passenger adaptor for adjustable footpeg)
za razne motore, pa potraži za svoj

ako netko ima slupano koljeno ili mu se raspala bedrena kost i
teško ili ne može u potpunosti saviti koljeno ili te npr.
samo umara položaj kod dugih vožnji i sl. pa
to napravi i na vozačkim, ali onda nema više rubljenja guma ako
se ide na one +4 kod vozača, a bez problema mogu ići na većini
motora kod suvozačkih +4 ili ako baš ne želiš, samo +2

isto tako; ako netko vozi utrke, može ih i obrnuto postaviti kod
vozača, (-2) baš kako bi se mogao više spustiti u nagib (y)
 
ima više linkova kako... ali evo npr.


1713161550421.png



ne bih ni ja znao, da nisam imao potrebu za tim, pa sam malo istraživao :cool: