pa što ti se događaJe li itko ima probleme s ABS brake pump modulom?
Kumu je otisa ABS na zadnjem kolu. Serviser je diagnosticira dae otisa taj modul. Kosta ka vrag😕 nasa sam mu u NL i Francuskoj firme koe repariraju za 400 eura pa san tia vidit ima li tko takvih iskustava. Na internetu ih, nazalost, ima...pa što ti se događa
čitao sam negdje a znam da je jedan ovdje na forumu imao nekih problema sa prednjom kočnicom pa su mu promjenili modul u garancijiKumu je otisa ABS na zadnjem kolu. Serviser je diagnosticira dae otisa taj modul. Kosta ka vrag😕 nasa sam mu u NL i Francuskoj firme koe repariraju za 400 eura pa san tia vidit ima li tko takvih iskustava. Na internetu ih, nazalost, ima...
Priko tisucu eura...Koliko košta taj novi dio/modul ako je reparacija 400 eura?
Da, upravo sam to pročitao po stranim forumima, hvala ti - poigrat ću se s tim!Iz samog cilindra kocnice ti izlazi navojna osovina, na njoj su dvije matice (jedna iznad pedale kocnice, druga ispod) i pomocu tih matica mozes podici/spustiti pedalu. Radi se o svega nekoliko mm "lufta", tak da nemoj ocekivati cuda.
Na stranim forumima ljudi znaju kratiti osovinu koja izlazi iz cilindra, da bi mogli spustiti pedalu niže nego je tvornica zamislila, ali onda imas problem sa prekidacem stop svijetla...
na tenerki korpa dozveckala preko 200K km i vozi dalje 👌 👍Evo ako nekog zanima kak izgleda famozna tenerina korpa nakon 80k km.
I, koliko novaca vrijedi nova korpa?Evo ako nekog zanima kak izgleda famozna tenerina korpa nakon 80k km.
"Zvencka" vec 2 godine i 40k km kako je motor kod mene. Nije me previse brinulo, ali svakak je bilo vrijeme za servis na 80k, pa reko da rijesim odma i tu korpu da mi ne pili zivce vise.
1710921301596805.MP4
drive.google.com
Ovo je stanje nakon kaj je korpa izvađena iz motora.
Prva opcija je bila da se korpa rastavi, izrade nove (tvrđe) opruge, i sve se ponovo sastavi natrag.
Operacija uspjela, pacijent umro
View attachment 779529 View attachment 779532
Nakon promjene opruga, motor radi jos losije, zvencka na svim okretajima, nebitno dal je na leru, dodavanje ili oduzimanje gasa. Prije operacije, zvenckala je samo na određenim okretajima.
Rastavljamo sve jos jednom, i zakljucak je da su ubijeni ovi aluminijski dosjedi u koje nalijezu opruge. Cijeli taj aluminijski dio "pleše" za milimetar dva.
Zavarivanje toga mi nije bila opcija jer mi se s tim bas i ne riskira.
Na kraju ipak narucena nova korpa (noviji model, bez opruga). Sutra proba
Usput, svi ventili unutar tolerancije, lamele kao nove, kardan bez ikakvih znakova trosenja...
Spremni za novih 40k, nadam se