Ne treba nikakav tovarni listPozdrav, planiram u Slo po motor
Prijevoz planiramo obaviti kombijem.
Ako sam dobro pohvatao, potpišemo kupoprodajni ugovor, na tehničkom napravimo odjavu motora, i mogu voziti motor natrag?
Treba li međunarodni tovarni list (CMR)?
Sa CMR-om su samo Talijani zajebavali, ostali ne.Pozdrav, planiram u Slo po motor
Prijevoz planiramo obaviti kombijem.
Ako sam dobro pohvatao, potpišemo kupoprodajni ugovor, na tehničkom napravimo odjavu motora, i mogu voziti motor natrag?
Treba li međunarodni tovarni list (CMR)?
mislim da krivo gledas, ako je 1993 (euro 1) onda je porez 0 € (oldtimer...), ako je 1997 (euro 2) onda je 350 €Pozdrav,
Zanima me situacija kod uvoza motora iz NJEM, konkretno ZEPHYR 1100, ima ih od 1992 god do 1997, e sad onaj 1992,93,94 (do 4mj) npr spadaju u one starije od 30 godina i ako sam dobro shvatio tu se placa pausalni porez od 2000 kn kao PV(povjesno vozilo)? Kako onda ide ako je 1997 godište? I je li kod ovoga iz 1992, npr 2000 kn zadnja cijena (npr jos se i povrat napravi preko udruge ili kako vec ide) ili postoji mogucnost da nakon procjene se još mora platiti dodatni PPMV?
Ako se računa preko kalkulatora na gov.hr ispada 3500 eur za EURO 1 normu, za EURO 2 je oko 3000 eur itd.. uglavnom ne čini se korektno platiti PPMV više nego motor.
Hvala na info!
Je, krivo gledao, ja vidio ovih 3500 EUR i odmah roleta na oči...mislim da krivo gledas, ako je 1993 (euro 1) onda je porez 0 € (oldtimer...), ako je 1997 (euro 2) onda je 350 €
View attachment 779761View attachment 779763
Pripazi, skupi se tu jos dosta troskova transporta, troskova puta, smjestaja, hrane... Nekome vise hrane nego transportaMoze molim vas netko link za calculator za unos motora u Hrvatsku iz Njemacke ?