SAMOSTALNI UNOS RABLJENOG MOTOCIKLA IZ EU (HOW TO/KAKO TO)

Pozdrav, planiram u Slo po motor

Prijevoz planiramo obaviti kombijem.

Ako sam dobro pohvatao, potpišemo kupoprodajni ugovor, na tehničkom napravimo odjavu motora, i mogu voziti motor natrag?
Treba li međunarodni tovarni list (CMR)?
 
Pozdrav, planiram u Slo po motor

Prijevoz planiramo obaviti kombijem.

Ako sam dobro pohvatao, potpišemo kupoprodajni ugovor, na tehničkom napravimo odjavu motora, i mogu voziti motor natrag?
Treba li međunarodni tovarni list (CMR)?
Ne treba nikakav tovarni list
Ja sam moga ukrcao na prikolicu


Kupoprodajni ugovor
Odjava motora...
I vozi kući
 
  • Like
Reactions: roberto
Pozdrav, planiram u Slo po motor

Prijevoz planiramo obaviti kombijem.

Ako sam dobro pohvatao, potpišemo kupoprodajni ugovor, na tehničkom napravimo odjavu motora, i mogu voziti motor natrag?
Treba li međunarodni tovarni list (CMR)?
Sa CMR-om su samo Talijani zajebavali, ostali ne.
 
Pozdrav,

Zanima me situacija kod uvoza motora iz NJEM, konkretno ZEPHYR 1100, ima ih od 1992 god do 1997, e sad onaj 1992,93,94 (do 4mj) npr spadaju u one starije od 30 godina i ako sam dobro shvatio tu se placa pausalni porez od 2000 kn kao PV(povjesno vozilo)? Kako onda ide ako je 1997 godište? I je li kod ovoga iz 1992, npr 2000 kn zadnja cijena (npr jos se i povrat napravi preko udruge ili kako vec ide) ili postoji mogucnost da nakon procjene se još mora platiti dodatni PPMV?
Ako se računa preko kalkulatora na gov.hr ispada 3500 eur za EURO 1 normu, za EURO 2 je oko 3000 eur itd.. uglavnom ne čini se korektno platiti PPMV više nego motor.

Hvala na info!
 
Last edited:
Pozdrav,

Zanima me situacija kod uvoza motora iz NJEM, konkretno ZEPHYR 1100, ima ih od 1992 god do 1997, e sad onaj 1992,93,94 (do 4mj) npr spadaju u one starije od 30 godina i ako sam dobro shvatio tu se placa pausalni porez od 2000 kn kao PV(povjesno vozilo)? Kako onda ide ako je 1997 godište? I je li kod ovoga iz 1992, npr 2000 kn zadnja cijena (npr jos se i povrat napravi preko udruge ili kako vec ide) ili postoji mogucnost da nakon procjene se još mora platiti dodatni PPMV?
Ako se računa preko kalkulatora na gov.hr ispada 3500 eur za EURO 1 normu, za EURO 2 je oko 3000 eur itd.. uglavnom ne čini se korektno platiti PPMV više nego motor.

Hvala na info!
mislim da krivo gledas, ako je 1993 (euro 1) onda je porez 0 € (oldtimer...), ako je 1997 (euro 2) onda je 350 €

1713179180272.png1713179260816.png
 
  • Like
Reactions: roberto
Molim samo kratku potvrdu sljedećeg scenarija kak sad stvari stoje:
- kupujem rabljeni motor u SLO od fizičke osobe, motor je registriran
- napravimo kupoprodajni, platim, odemo na tehnički, odjavimo motor

pitanja su sljedeća:
- trebam li ovjeravati kupoprodajni kod bilježnika u SLO?
- mogu li sjesti na motor i gas u HR na nekakvoj probnoj tablici?

motor je 30 km od granice s HR, ak ikako mogu bi ga rado dovezao nego da se zajebavam s transportom

zahvaljujem
 
Ne trebaš ovjeravati kupoporodajni ugovor, SLO probne tablice i osiguranje uzmeš na tehničkom gdje prethodni vlasnik odjavljuje slovensku regu, uzmeš ovjerene kopije odjavljene prometne dozvole, montiraš probne tablice i gas doma. Napomena: ovo je vrijedilo za unos automobila u 02/2024. kada sam iz Slovenije unio rabljeni automobil, ali je vrlo vjerovatno identičan postupak i za motor.
 
Uzeo motor prošle godine u Sloveniji od fizičke osobe. Sve se kod njih radi na stanici za tehnički u jednom "šusu" i ne trebaš nigdje drugdje ići, čak ti ni kupoprodajni ne treba, to sve tamo imaju. Jedino bi bilo dobro nazvat stanicu u koju mislite ić da provjerite imaju li na stanju izvoznih tablica za motore, to znaju ne imat na stanju, dvije stanice koje sam zvao nisu imali trenutno, u trećoj su imali. I možeš birat na koliko dana ih želiš.