Stari motori imaju ono nešto, postoje legendarni modeli i manje uspjeli, ali nama koji (valjda) volimo motore (valjda) pobuđuju i emocije...
Jedino moram napomenuti da današnji serijski R motori, imaju:
1. bolje gume
2. bolji ovjes
3. bolje razvijanje snage
4. lakši su
što često dovodi ljude u zabludu da to i ne ide tako dobro kako bi trebalo, no štoperica na trkačoj stazi je neumoljiva....
Inače znam puno primjera otvaranja ispuha i stavljanja sportskih filtera, naravno bez dorade mapa paljenja, pa se krivulje snage toliko sprljaju da sa 20-ak konja manje (na stolu) golobradom klincu izgledaju 100 ks više.. razlog tome što kod "prljave" krivulje snage, motor doživljava rupe i pikove koji daju dojam otimanja i čupanja, a krajnji rezultat je loš...
Motor je najbolji kad imaš osječaj da ideš sporije a štoperica staje ranije