100 ks nekada i 100 ks danas

jest da je najraširenija ali to je samo jedna od primjena, postoje razna snimanja koja nikad ni ne dođu do audiofila, npr. audioforenzika ili akustičke kamere za 3D snimanje zvučnog polja i lociranje neželjenih/nepoznatih zvukova u industriji/auto industriji.. da ti to nekto snimi i donese na gramofonskoj ploči mogao bi ju samo za frzbi koristit :mrgreen:
 
al bi bio to skuplji frizbi neg oni kineski u turbo limachu  :mrgreen:

od LP-a mi je ionako najdraza peca i vuk i jezeva kucica  tak da gramofon samo skuplja prasinu :mrgreen: a i to sam si vec u MP3 nabavil

sto se tice CDa.. moze on spremat podatke rastrkano kolko hoce kad jedino kaj bu mi ga procitalo je PSX (prvi ima audio player, nemres bolivit) a nijedan drugi CD/DVD nebude.. istina za to treba malo vise truda od jednog reza al iz mog iskustva svaki auto radio bu to obavio..
 
Stari motori imaju ono nešto, postoje legendarni modeli i manje uspjeli, ali nama koji (valjda) volimo motore (valjda) pobuđuju i emocije...

Jedino moram napomenuti da današnji serijski R motori, imaju:
1. bolje gume
2. bolji ovjes
3. bolje razvijanje snage
4. lakši su

što često dovodi ljude u zabludu da to i ne ide tako dobro kako bi trebalo, no štoperica na trkačoj stazi je neumoljiva....

Inače znam puno primjera otvaranja ispuha i stavljanja sportskih filtera, naravno bez dorade mapa paljenja, pa se krivulje snage toliko sprljaju da sa 20-ak konja manje (na stolu) golobradom klincu izgledaju 100 ks više.. razlog tome što kod "prljave" krivulje snage, motor doživljava rupe i pikove koji daju dojam otimanja i čupanja, a krajnji rezultat je loš...

Motor je najbolji kad imaš osječaj da ideš sporije a štoperica staje ranije :)
 
NRas said:
Stari motori imaju ono nešto, postoje legendarni modeli i manje uspjeli, ali nama koji (valjda) volimo motore (valjda) pobuđuju i emocije...

Jedino moram napomenuti da današnji serijski R motori, imaju:
1. bolje gume
2. bolji ovjes
3. bolje razvijanje snage
4. lakši su

što često dovodi ljude u zabludu da to i ne ide tako dobro kako bi trebalo, no štoperica na trkačoj stazi je neumoljiva....

Inače znam puno primjera otvaranja ispuha i stavljanja sportskih filtera, naravno bez dorade mapa paljenja, pa se krivulje snage toliko sprljaju da sa 20-ak konja manje (na stolu) golobradom klincu izgledaju 100 ks više.. razlog tome što kod "prljave" krivulje snage, motor doživljava rupe i pikove koji daju dojam otimanja i čupanja, a krajnji rezultat je loš...

Motor je najbolji kad imaš osječaj da ideš sporije a štoperica staje ranije :)

Amen isto su mi stari sa svim svojim manama draži.
 
Jebes motor koji radi ko ventilator, mirno sve pod kontrolom...stoperica me ne interesuje vec osjecaj u voznji...nek se otima ,nek se baca,nek blokira prednji tocak kad kocim,nek mijesi u zavoju da se borim za zivot..to je motor i za to mi sluzi...ne treba mi da odem po mlijeko sa njim ili laganini pored kafica>

Ernest Hamingvay je jednom prilikom rekao da od sportova priznaje i postuje samo borbe sa bikovima i moto trke-sigurno nije mislio na danasnje recimo Honde gdje se vozis a i neznas da se vozis :mrgreen: ili n a kralja skutera kojeg mogu vozit curice od 14g. :LOL:

Sad svako kupi motor i vozi..prije nije moglo tako..moglo je i prije al taj nije dugo vozio
 
Stari motori su vise zastupljeni, vise se surecemo sa njima,vecina nas nije u mogucnosti voziti, ni imati noviji motor pa se snalazimo na sve moguce nacine da dodjemo do motora jedan takav sofer motora on nikad nece zaboraviti taj zvuk i taj motor jer to je ispunjenje njegovih snova,taj motor postaje  legenda koju taj sofer jos vise podize nego sto jest,mozda vam bjedasto zvuci ali to je u vecini sluacajva tako,za mene je java nesto vise od motora to mije u srcu i dusi ikao je okomene bilo ljudi koji su vozili ekstra motore ja sam se zaklinjao u javu jer to je bio prvi moj recimo veci motor koji nikad necu zaboravit koji je sastavljen od tri jave bio koji je bio moj,taj motor nisam smio parkirat u dvoriste jer stari oce da ga polupa itD...

A sad su druga vremena lakse doc do motora roditelji djece koja voze motore su drukcijeg svatanja drukcije gledaju na svjet pa motor ima, ko ima i naj manje volje sto meni licno dusu ispunjava...

Aj vozdra ...

 
jota said:
Amen isto su mi stari sa svim svojim manama draži.
potpuno te razumin,imat i vozit te ''starce'' potrebna je velika ljubav,triba i znanja oko same mehanike zbog održavanja,a u puno slučajeva triba i love za dovest u red te motore i na kraju ono pravo ,zadovoljstvo sest i upalit ,Jotu ,Gamu ili neki treči motor,osjetit onu sirovu snagu (y)