100 ks nekada i 100 ks danas

Žaba

New member
ispricavam se ako je nesto vec bilo, nisam vidio a evo zanima me...
dakle, kolike su razlike u motoru od 100ks prije npr. 15 godina i 100ks na danasnjim motorima, recimo da je po definiciji motor za istu namijenu iste kilaze... npr. znao sam cuti da motor od recimo 100ks odere stariji motor od recimo 130ks u startu i kranjoj brzini ili obrnuto...(nije neka usporedba al eto)  znaci moje pitanje je da li su ovi noviji konji puno, i koliko ako jesu ''ojacali'' naspram onih starih, tj. daju li bolje performanse u svim pogledima ?
 
danas motori puno lakse i bolje prenose tih 100 konja na podlogu nego nekad...bolje gume,bolji mjenjaci....iz drugih kubikaža se izvlači ta snaga,krivulja snage i momenta je puno povoljnija.....uglavnom nebo i zemlja,stariji motori su puno siroviji
 
za starije motore, novi su u puno slučajeva premonotoni (y)
 
Kod ubrzavanja stvar je vrlo jednostavna, usporedi mase obadva vozila i pod pretpostavkom da su obadva vozila opremljena podjednako dobrim gumama i podjednako teskim/vjestim vozacima, pobjedu odnosi onaj koji ima manju ukupnu masu.

Inercija je u pitanju (Drugi Newtonom zakon).

a=F/m

a-akceleracija
F-sila
m-masa

Akceleracija (ubrzanje) moze rasti smanjenjem mase ili povecanjem sile izmedju kotaca i podloge (sila je cca. ista, dakle treba raditi na masi). Sve ostalo su nijanse, ovo je glavni razlog.
 
Kal said:
Kod ubrzavanja stvar je vrlo jednostavna, usporedi mase obadva vozila i pod pretpostavkom da su obadva vozila opremljena podjednako dobrim gumama i podjednako teskim/vjestim vozacima, pobjedu odnosi onaj koji ima manju ukupnu masu.

Inercija je u pitanju (Drugi Newtonom zakon).

a=F/m

a-akceleracija
F-sila
m-masa

Akceleracija (ubrzanje) moze rasti smanjenjem mase ili povecanjem sile izmedju kotaca i podloge (sila je cca. ista, dakle treba raditi na masi). Sve ostalo su nijanse, ovo je glavni razlog.
:LOL: :LOL:
kakve veze s temom ima tvoje znanje fizike?? :LOL:
zanemario si nekoliko najbitnijih stavki u toj svojoj kvazirelativizaciji
prijenos snage, vrsta mašine (r4, v2, v4), kubikaža, iz toga proizlazi i okretni moment, 100 konja na dva različita motora ne mora uopće imati veze s vezom, a razlika može biti i jako velika, pogotovo ako se gleda sto konja pred 10-15-20 godina i 100 konja danas, a to danas razvija svaki malo bolji naked, a znamo kako ti nakedi idu, tj nejdu :mrgreen:
 
Stari motocikli samo pružaju feeling da trgaju asfalt ispod sebe(zbog ovjesa :mrgreen:) ipak to u stvarnosti nije tako brzo.
 
Killex said:
Stari motocikli samo pružaju feeling da trgaju asfalt ispod sebe(zbog ovjesa :mrgreen:) ipak to u stvarnosti nije tako brzo.

al je GUŠT!!  :jesus: :jesus:
 
i meni se cini da stariji motori imaju nekako vise agresivnosti, bolji odziv na gas zbog fergazera, nema elektronike tolko koja odreduje kolko cega i kako  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Osnovna razlika je sta su konji pripitomljeni i danas ama bas svatko moze upravit sa njima nikakve uber psiho-fizicke sposobnosti nisu potrebne za to vozit iz jednostavnog razloga sta motor "sam" vozi te je tako dostupniji siroj populaciji koja i nema puno prakse dok ovi stari nisu tako ispeglani i sve na njemu je "nervoznije" e sad nekom se to bas svidja (kao meni :mrgreen:) a nekad je 100 ks bila neka zamisljena granica kao danas recimo 200 ks i nije puno motora imalo 100 ks danas jos malo pa imat ce mo skuter sa 100 ks  :LOL:
 
54 said:
Osnovna razlika je sta su konji pripitomljeni i danas ama bas svatko moze upravit sa njima nikakve uber psiho-fizicke sposobnosti nisu potrebne za to vozit iz jednostavnog razloga sta motor "sam" vozi te je tako dostupniji siroj populaciji koja i nema puno prakse dok ovi stari nisu tako ispeglani i sve na njemu je "nervoznije" e sad nekom se to bas svidja (kao meni :mrgreen:) a nekad je 100 ks bila neka zamisljena granica kao danas recimo 200 ks i nije puno motora imalo 100 ks danas jos malo pa imat ce mo skuter sa 100 ks  :LOL:

moj skoro  :mrgreen: :mrgreen: ali svaka ti je na mistu
 
razlika je samo u tehnologiji koja je naprednija, (svi aspekti. gume, rama, motor, težina, prijenos snage na podlogu), apsolutno sve je drugčije, i jasno da je brži, bolji i jači novi motor od onoga koji je 10g stariji i više 8)
 
Stari motor sa 100+ks ako je dobro složen , ovjes , kočnice , gume . Po meni puno veću užitak u vožnji nego novi motori te snage (imam u garaži i jedno i drugo ) doživljaj snage i ubrzanja na starima je jači brutalniji .
Jedino još čekam da se složi do kraja ZXR750R K iz 91 taj bi trebao biti prava pila .
 
54 said:
Osnovna razlika je sta su konji pripitomljeni i danas ama bas svatko moze upravit sa njima nikakve uber psiho-fizicke sposobnosti nisu potrebne za to vozit iz jednostavnog razloga sta motor "sam" vozi te je tako dostupniji siroj populaciji koja i nema puno prakse dok ovi stari nisu tako ispeglani i sve na njemu je "nervoznije" e sad nekom se to bas svidja (kao meni :mrgreen:) a nekad je 100 ks bila neka zamisljena granica kao danas recimo 200 ks i nije puno motora imalo 100 ks danas jos malo pa imat ce mo skuter sa 100 ks  :LOL:

eh i moj je od tih staraca koji su za malo dokucili tih 100 ks i ostali mu nedosanjan san  :LOL:
 
jota said:
Stari motor sa 100+ks ako je dobro složen , ovjes , kočnice , gume . Po meni puno veću užitak u vožnji nego novi motori te snage (imam u garaži i jedno i drugo ) doživljaj snage i ubrzanja na starima je jači brutalniji .
Jedino još čekam da se složi do kraja ZXR750R K iz 91 taj bi trebao biti prava pila .

i ja  :D s time da mogu iz osobnog iskustva reci kako ide ZX-7RR iz 96 god. Tvornicka deklaracija 122 KS, opremljen (bregaste, ventili, kit fergazer, auspuh,...) cca 140 na radilici. A mogu se skromno pohvaliti da sam vozio dosta motora...
 
MOONSHIELD said:
:LOL: :LOL:
kakve veze s temom ima tvoje znanje fizike?? :LOL:
zanemario si nekoliko najbitnijih stavki u toj svojoj kvazirelativizaciji
prijenos snage, vrsta mašine (r4, v2, v4), kubikaža, iz toga proizlazi i okretni moment, 100 konja na dva različita motora ne mora uopće imati veze s vezom, a razlika može biti i jako velika, pogotovo ako se gleda sto konja pred 10-15-20 godina i 100 konja danas, a to danas razvija svaki malo bolji naked, a znamo kako ti nakedi idu, tj nejdu :mrgreen:

Imeisssusovo, kakav strucnjak  :naklon: :naklon:

Fizika ti je tu apsolutno SVE, a ti lupaj povrsno koliko hoces...ja nemam ni vremena ni zelje raspravljati na tom nivou.
 
razlika je prvenstveno u težini
pa ovjesu
i onda ostalo
sjećam se vf 750 (dobro..90 ks) imao si osjećaj na rukama da voziš kamion
danas žene voze fazera
 
Kal said:
Imeisssusovo, kakav strucnjak  :naklon: :naklon:

Fizika ti je tu apsolutno SVE, a ti lupaj povrsno koliko hoces...ja nemam ni vremena ni zelje raspravljati na tom nivou.
počašćen sam :inlove:
 
yatasaki said:
razlika je prvenstveno u težini
pa ovjesu
i onda ostalo
sjećam se vf 750 (dobro..90 ks) imao si osjećaj na rukama da voziš kamion
danas žene voze fazera
zamisli ti to  :shock: :shock: