2 T MANIJA

Čemu prosipanje znanja bez ikakve primjene? Svi imamo pristup wikipediji za definicije termina. -.-

Koja je prednost karbonskih nad originalnin osin šta su lakši?

yatasaki said:
kako mjeriš tvrdoću kompozita ako su u smoli i kompozit je u vlaknima
i rockwell je s duplim w
Je i s velikin R ako ćeš bit picajzla.  :mrgreen:

Ovo i mene zanima. Udubit će se površinski sloj smole i to je to? Zašto je uopće bitna tvrdoća materijala koji će se rotirat i ne dolazit u kontakt za trošenje?  :misli:

 
Vyp, nisam isao na wikipediju, napisano MORA znati svako s tehnickom skolom makar srednjom (i text sam copirao iz jednog od seminara koje sam pisao o kompozitima za fax a ne s neta i sl a to sam tada SÁM radio sem brojeva koje sam koristio refenrence od proizvodjaca).

bio je post o tome da je carbon kompozit tvrd, a ne cvrst, i to sam ispravio/napomenuo razliku.

inace nece samo smola bude deformirana nego ce se vlakna krenut "razmicati" te pucati jer su na takva opterecenja vise od 1000 puta  slabija ako gledamo samo vlakno, tj na vlak izdrzi 4200MPa tj 420kg po 1 mm kvadratnom, a na smik (tj lomljenje s strane je 3.8MPa tj 0.38kg/mm kvadratnom)
epoxy smola na vlak je 75MPa te 80MPa na smik, tako da ce se zapravo smola VISE opirati na prodiranje tijela nego carbon tako da prethodna tvrdnja ne stoji.
a mjesavina ta dva uz maseni omjer 60% cf, i 40% smola daje  1300MPa vlacne cvrstoce te 72MPa na smik.

prednost kompozitnih diskova je kao prvo masa, i to nije nimalo zanemarivo, a habanja itekako ima jer imas naizmenice tlak/vacum u bloku koji pritisce lamelice na jednu/drugu stranu kucista oko njega.

na habanje npr je najotporniji aramid (Kevlar)
 
mbalunovic said:
Vyp, nisam isao na wikipediju, napisano MORA znati svako s tehnickom skolom makar srednjom (i text sam copirao iz jednog od seminara koje sam pisao o kompozitima za fax a ne s neta i sl a to sam tada SÁM radio sem brojeva koje sam koristio refenrence od proizvodjaca).

bio je post o tome da je carbon kompozit tvrd, a ne cvrst, i to sam ispravio/napomenuo razliku.

inace nece samo smola bude deformirana nego ce se vlakna krenut "razmicati" te pucati jer su na takva opterecenja vise od 1000 puta  slabija ako gledamo samo vlakno, tj na vlak izdrzi 4200MPa tj 420kg po 1 mm kvadratnom, a na smik (tj lomljenje s strane je 3.8MPa tj 0.38kg/mm kvadratnom)
epoxy smola na vlak je 75MPa te 80MPa na smik, tako da ce se zapravo smola VISE opirati na prodiranje tijela nego carbon tako da prethodna tvrdnja ne stoji.
a mjesavina ta dva uz maseni omjer 60% cf, i 40% smola daje  1300MPa vlacne cvrstoce te 72MPa na smik.

prednost kompozitnih diskova je kao prvo masa, i to nije nimalo zanemarivo, a habanja itekako ima jer imas naizmenice tlak/vacum u bloku koji pritisce lamelice na jednu/drugu stranu kucista oko njega.

na habanje npr je najotporniji aramid (Kevlar)
zar nisi zaboravio važni detalj , a to je smjer postavljanja vlakana, jer tih MPa na vlak i smik neće biti iste ako su vlakna/platno postavljena u određenim smjerovima
 
nisam specificirao, radi se o jednom sloju UD tj vlakana u jednom smjeru orijentirane, i tako se racuna ako se radi layup, samo ako se radi bas rowing ( u bilo kojem obliku tj twill, plain ili bilo koji drugi) onda se racuna za njega preko podugih formula. 
 
Kad sam stavljao klipove zaboravio sam roknuti šajbe malog lezaja jebemu sve  :bonk: :bonk: :bonk: :anger:
Sad moram na svakom klipu skidati C-seger dole... Jel ih mogu vratiti opet nazad, jer znam da se kod zamjene klipa nikad ne vracaju "stari" osiguraci?  :embarrassed:
I te šajbe, nisam uzimao nove jer ih se uopce nisam sjetio do danas, imam ove od prethodnih starih klipova/lezajeva, jel mogu njih roknuti bez beda ili moraju bas ici nove?
Ono, ne zelim fusariti, ak mora novo jbg ici ce novo, ak ne roknuo bi ovo opet gore kad vec nisam o tome vodio racuna :skriven:
A jebemu, uvijek fakin ista prica...uvijek nesto zaboravim ili naruciti, ili staviti  :punk:
 
kakve sajbe na lezajevima ? mislis gore na klipu :D tj lezajeve ?

C smijes koristiti samo ih pazljivo vadi van a ne da cupas i iskrivis
 
mbalunovic said:
kakve sajbe na lezajevima ? mislis gore na klipu :D tj lezajeve ?

Da, one sajbice sta idu sa svake strane male pesnice klipnjace/iglicastog  (y)
Jel to mora bas novo ili mogu ove vec koristene?
Ove koristene imaju dosjede od kaveza lezaja, e sad, nemam pojma jel takve trebaju biti ili je taj dosjed nastao od istrosenosti :misli:

mbalunovic said:
C smijes koristiti samo ih pazljivo vadi van a ne da cupas i iskrivis

(y)
A tak cu i napraviti
 
Ja ne bi koristio istrosene. I da treba tocno nalec tako na kavez lezaja.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

 
mbalunovic said:
Ja ne bi koristio istrosene. I da treba tocno nalec tako na kavez lezaja.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Ma zaletio sam se bez razmisljanja jer u setu koji dobijes s klipovim dobijes sve sem tih sajbi, i jbg ponijelo me, bez razmisljanja  :mrgreen:
Dal su istroseni ja ne znam, nigdje ne stoje specifikacije, pa sam pretpostavio da se mjenjaju skupa kad i klipovi, tj lezajevi... Stari lezajevi/iglicasti su bili ok, pa sad, ne znam... Ja bi ih najradije roknuo nazad, jer lezaj je original suzuki tak da ce sve lijepo sijesti  :neznam:

Sta mislis, od kojeg motora bi isla ista dimenzija, a da ih mogu naci u RH? Vjerojatno od nijednog  :LOL:
 
Te distance slobodno stavi stare..nema se tu sta potrositi. One imaju utor sa jedne strane koji nasjedne na lezaj...znaci ne mozes ih okrenuti naopako.
Osigurac ko osigurac, ako ga ne stisnes bas toliko da se suzi zasto ga ne bi mogao opet staviti.
 
boRRis929 said:
Te distance slobodno stavi stare..nema se tu sta potrositi. One imaju utor sa jedne strane koji nasjedne na lezaj...znaci ne mozes ih okrenuti naopako.
Osigurac ko osigurac, ako ga ne stisnes bas toliko da se suzi zasto ga ne bi mogao opet staviti.

Ok, thanks. Tako ce i biti (y)
 
angelo.ma said:
osigurač obavezno zarotirat u utoru nakon stavljanja.

Otvor mora biti prema gore, nastimam si ga da tak upadne...ak nije bas prema gore,ga zarotiram malo da bude (y)
 
otvor treba da se poklopi s utorom na klipu za "vadjenje" C-osiguraca ;)
 
MCX said:
Otvor mora biti prema gore, nastimam si ga da tak upadne...ak nije bas prema gore,ga zarotiram malo da bude (y)

prije bi rekao da je poanta rotiranja sto je angelo htio rec, da vidis da bolcen ne sjedi na osiguracu da ga ne izbije, mora se slobodno vrtiti  (y)
 
tkubasa said:
prije bi rekao da je poanta rotiranja sto je angelo htio rec, da vidis da bolcen ne sjedi na osiguracu da ga ne izbije, mora se slobodno vrtiti  (y)

Ma da da, razumem, te sitnice obvezno provjerim 10 puta, mrvu zarotiram, pa i bolcen guram lagano napred-nadaz u osigurac, da budem 100% siguran da je sve sjelo (y)

mbalunovic said:
otvor treba da se poklopi s utorom na klipu za "vadjenje" C-osiguraca ;)

Otvor treba uvijek biti ili prema gore ili prema dole, a s obzirom da je utor meni na 17h ja ga roknem prema gore  (y)
Ak stoji na cca 15 ili 21h moze se desiti da ispadne zbog inercije radi efekta opruge, bar bi tako trebalo biti :neznam: (y)

boRRis929 said:
Te distance slobodno stavi stare..nema se tu sta potrositi. One imaju utor sa jedne strane koji nasjedne na lezaj...

Ja cu vratiti ove, ali me zanima za inace, jel se one mjenjaju, ili ne? Malo mi je cudno da ih nema u "piston kitu" sa ostalim pizdarijama, pa sam pretpostavio da ne...jbg ne znam  :neznam:
Postoje isto dole i na velikoj pesnici klipnjace, nisam siguran al mislim da kad mjenjas klipnjacu da dobijes u setu i te distance/šajbe velike pesnice :neznam:
 
na rs250 nema na velikoj pesnici kao kod vecine 2T motora nego je na maloj pesnici jer bla bla...

trebalo bi mjenjat te na maloj pesnici jer ti oni drze ljevo desno pomicanje klipnjace i dosta se griju.

cudi me da nisi dobio u piston kitu, si siguran da nisi dobio rg125 klip a ne rs / rgv 250 ?

 
Ne, vertex za RGV250/RS250  (y)
Klip, bolcen, karike i osiguraci  (y)
Lezaj sam uzeo posebno... a šajbi se vidiš nisam sjetio :rolleyes:
Ma nista, stavit cu ove i gotovo, ak neki voze s istim klipovima 20+ hiljada, onda im nema sta biti  :neznam:
Sad cu troskove poste i devizne doznake placati 50-60 EUR radi četiri sajbe, ocu kitu moju  :mrgreen:

mbalunovic said:
na rs250 nema na velikoj pesnici kao kod vecine 2T motora nego je na maloj pesnici jer bla bla...

Ima ima, itekako ima...svaka klipnjaca dve šajbetine :mrgreen: