2 T MANIJA

Pa te sajbice, pod brojem 3 na zadnjem linku, o tome govorim (thrust washer)  (y)
A ono sta ja nisam kupio novo je pod brojem 24  :mrgreen:
 
nije trust washer i ako se tako zove (zaprvo je al SAMO za iglicasti), mala je i ona ne dodiruje klipnjacu, klipnjaca se mice ljepo ljevo desno.
pogledaj u rebuld kitu kolko je mala
 
ista stvar na gammi 500, klipnjaču u centru drži klip, podloške na letećem drže ležaj u sredini i ispod mjere su ležaja...doduše ako dobro namjestiš thrust washere, a trebalo bi ih dosta, nevidim razloga zašto nebi radilo ko i kod ostalih 2T..možda je jedino bolje podmazivanje s suzukijevim setupom
 
mbalunovic said:
mala je i ona ne dodiruje klipnjacu, klipnjaca se mice ljepo ljevo desno.
pogledaj u rebuld kitu kolko je mala

Ma znam to, samo sam ti reko da dole postoje te podloske  (y)
A one gore na klipu koje sam ja biser zaboravio metnuti :mrgreen: zatvaraju iglicasti kak si reko, taman da klip nemre plesat lijevo desno po bolcenu.

Danas stavljam podloske na jedan klip, pa okrecem masinu da krenem na drugi, zvoni mi telefona, oso ja lajat, i vracam se za 20min., i opet ja okrecem masinu, vadim seger, cupam bolcen kak bi roknuo sajbice kad ono, one ispadnu s bolcena  :shocked: :shock:
To ti je tako kad imas dva klipa, jednu glavu, i dugu jezičinu :LOL: :LOL: :LOL:
 
meni je samo bitno bilo da provjeris dal imas odgovarajuce podloske da ne bude poslije  :misli:

(y)
 
Je je, ok su podloske...odgovarajuce (y)
Sad je jbg kasno, nema alternative, al za sljedeci put cu znat da treba i to novo (y)
Cilindre sam roknuo u pecnicu na 60 a brezone u frigo  :mrgreen: i namazao ih bakrenom da ne bude jednog dana opet kuku i lele...jer se na tim alu "spojevima" (brezoni i blok/cilindar) stvori neki oksidirani bijeli sloj pa ih ne mozes kasnije odvrnuti... Ili neku alu-mast u spreju (ak se nisam prevario u nazivu).
Jedino mi se ne svidja na ispusnim ventilima, na jednom provrtu jednog ventila, donji dio otvora (na zidu cilindra) strsi mm "nikasil"sloja, hebo njih i zavrsnu obradu  :shocked:
Al dobro, bas na tom dijelu je onaj fiksni dio ventila (okvir) koji se ne pomice, pa ajde...inace bi to morao "brusiti"...
 
Da ne bih bilo da mi motor nema neki karbonski dio, kupio tubu, fake usis za zrak za rs250.  :cool:

 
Daote author=ljacmi link=topic=232250.msg4188203#msg4188203 date=1396938836]
Ja sam ih imao 10-ak i da mogu u tim mladim danima ponovio bih ponovo  :D
[/quote]
(y) Da si mogu priuštiti sada bi jednog ali 250cc,za razliku od prije 20 godina imam i 20kg više pa bi 125 bia malo nejak
 
mitaker said:
E da si ima jednog takvog "Wartburga" ne bi tako komentira a miris dima je bia prava aroma  :0648:

Ako si kad cuo za MVX 250 (3 cilindra vodeno hladjenje 3 auspuha) onda znas kako je bilo onima zamnom  8)
 
Kvoc said:
Ako si kad cuo za MVX 250 (3 cilindra vodeno hladjenje 3 auspuha) onda znas kako je bilo onima zamnom  8)

U klubu sam uvijek bio zadnji jer bi inače sve ''zasmrdil'' iza sebe opojnim mirisom  :D Imao sam dosta 125-ica , ali najbolji su mi bili tzr250 , rd350  i za šumu poslije 125-ica kad sam uzeo rm250 poletio sam doslovno  :D
 
jel ko zna dal ima negde u nekoj supi masina od rd350 kompletna (stanje cilindra, radilice i klipova vise manje nebitno) bitno da je kompletna.
:misli: