4 ili 2 cilindra

Status
Not open for further replies.
sta god mjenjas (osim ulja)na yamahi,kawasaki ima dvostruko manje :mrgreen:..pa misli koji je jeftiniji,a u autoskoli ces bome dosta i cesto mjenjati svasta... (y)
 
Mr J said:
Pozdrav svima.

U nedoumici sam koji motocikl kupiti.

Naime, prvenstveno bi sluzio u autoskoli za obuku ali bih ga i ja vozio za svoje potrebe.

Radi se o Kawasaki ER6n i Yamaha XJ6, oba motocikla su pribliznih cijena i vozih osobina. Jedina razlika koja je bitna je u agregatu, 4 yamahina cilindra spram 2 kawasakijeva. Zanima me, koje je od ova 2 agregata kvalitetniji i koji ce duze sluziti, koji zahtijeva manje odrzavanja. Isto tako me zanima i sama kvaliteta izvedbe oba motocikla, koji je od njih kvalitetniji, koji je napravljen iz kvalitetnijih materijala, tehnologija, itd...

Pokusao sam googlati i pronaci koji usporedni test ta 2 motocikla ali nisam nasao.

LP i Hvala!

što će auto školi motor od 70ks????????????


 
po novom moraju sve aš imati motor za a kategoriju,kod nas je par njih vec uzelo nove fz6n...
 
kao sta vidis ovi sta vozu yamahu su napisali xj6,
a sta vozu kawu, er6

e ja cu napisat polovni gs500  :mrgreen:
 
po novome za A kategoriju je obvezan motocikl preko 500ccm!

Izbor je pao na ta dva motocikla jer su u istom cjenovnom rangu, dizajn je u oba motocikla moderan.

Onaj rollbar za er6 nebih uzimao...


Znam da se 2cyl motori ne usporedjuju sa 4cyl motorima ali opet trazim nesto sto ce biti kvalitetno i odraditi posao kako treba (bez neplaniranih servisa). kazem i ja cu sam koristiti taj motocikl pa opet trazim nesto sto ce i mene zadovoljiti.

Cini mi se da je masina od xj6 malo i blokirana, tj. spustena na 78ks, te bi trebala duze trajati, ima kovane klipove, manje konja po cilindru, itd... sve mi to upucuje na kvalitetniju masinu nego kod kawe ali opet zelim inf iz iskustva ljudi.

Sa ybr 125 sam prezadovoljan (sada A1 kategorija) pa kada sam vidio da je izasla blaza i jeftinija verzija Fazera dosao sam u nedoumicu jer je er6n bio vec odavno planiran za A kategoriju.


Hvala svima na volji da nesto napisu ali trebam konkretne cinjenice a ne subjektivne izjave (znam da svaki cigo svoga konja hvali).

Duzi interval servisa svakako mi ulijeva povjerenje u kvalitetu i rasterecuje bas tih hodanja po servisima.
 
Za xj ti i ne moze nista objektivno rec jer je motor potpuno nov i niko nema nikakvog iskustva s njim
 
vickodu said:
Za xj ti i ne moze nista objektivno rec jer je motor potpuno nov i niko nema nikakvog iskustva s njim

ali ima s fazerom po kojemu je taj motor i napravljen... :)

Isto tako ima dosta vlasnika er6-ica pa imali su ljudi valjda nekakvih problema s njima ili su motori jednostavno bez greske (ako je tako onda nema problema, zna se pobjednik ;) )

Negdje sam citao hard test er6n-a od nekih 15ak tkm gdje sam zapamtio da su imali zamjerke na agregat ali nikako nemogu ponovno pronaci taj text.

 
Mr J said:
ali ima s fazerom po kojemu je taj motor i napravljen... :)

Isto tako ima dosta vlasnika er6-ica pa imali su ljudi valjda nekakvih problema s njima ili su motori jednostavno bez greske (ako je tako onda nema problema, zna se pobjednik ;) )

Negdje sam citao hard test er6n-a od nekih 15ak tkm gdje sam zapamtio da su imali zamjerke na agregat ali nikako nemogu ponovno pronaci taj text.


Mislim da je masina drugacija nego na fazeru  :misli: :misli: a sad kad si spomenuo meni se sve cini kad se pojavio er6 da je bilo neke price o potrosnji ulja  :misli: :misli: :misli:
 
ej evo ti i specifikacije i za yamaha i za kawasaki i sam usporedi i odluci a ak ja kupujem kupio bi yamaha

http://www.yamaha-motor-europe.com/products/motorcycles/xj_series/xj6-abs.jsp?view=techspecs

http://www.kawasaki.co.uk/product.asp?Id=340E7DF6662&Sub=4
 
Bez obzira kaj vozim kawasaki, definitivno Yamaha. ER-6 na testovima koje sam ja čitao kolko se sječam nije baš dobro prolazio sa brtvama i semerinzima. Počeo je slinit ulje već na 15 tisuća. Vozio sam fazera i uvijek sam htio Z-750 dok ga nisam vozio. Želja je pukla ko balon. Po meni je Yamaha u svemu bolja osim u momentu. A opet uzeo sam sad Kawasakia jer sam tog baš htio i ni jednog drugog. Tvoj izbor je najbitniji.
 
Mr J said:
po novome za A kategoriju je obvezan motocikl preko 500ccm!

Izbor je pao na ta dva motocikla jer su u istom cjenovnom rangu, dizajn je u oba motocikla moderan.

Onaj rollbar za er6 nebih uzimao...


Znam da se 2cyl motori ne usporedjuju sa 4cyl motorima ali opet trazim nesto sto ce biti kvalitetno i odraditi posao kako treba (bez neplaniranih servisa). kazem i ja cu sam koristiti taj motocikl pa opet trazim nesto sto ce i mene zadovoljiti.

Cini mi se da je masina od xj6 malo i blokirana, tj. spustena na 78ks, te bi trebala duze trajati, ima kovane klipove, manje konja po cilindru, itd... sve mi to upucuje na kvalitetniju masinu nego kod kawe ali opet zelim inf iz iskustva ljudi.

Sa ybr 125 sam prezadovoljan (sada A1 kategorija) pa kada sam vidio da je izasla blaza i jeftinija verzija Fazera dosao sam u nedoumicu jer je er6n bio vec odavno planiran za A kategoriju.


Hvala svima na volji da nesto napisu ali trebam konkretne cinjenice a ne subjektivne izjave (znam da svaki cigo svoga konja hvali).

Duzi interval servisa svakako mi ulijeva povjerenje u kvalitetu i rasterecuje bas tih hodanja po servisima.

ma taj er-6 mi je ko nogom u glavu, a i čitao sam da ima malo ulja u motoru, nisu danas više makine ko nekad, špara se na svemu, yamaha mi puno kvalitetnije djeluje, a to dal kawa ima malo više momenta itd. nema veze jer je to neprimjetno, za autoškolu su obadva prejaki, osim toga 4 su 4 kako neko reče već (y)
 
Oba dva motora su na istoj razini kvalitete dok redovni servisi uglavnom ovise o uvozniku ili tržištu, veći servisni intervali kao štelanje ventila su na istoj kilometraži(Yamaha 40 a Kawa 42 000 km) , Yamahina prednost je blaže razvijanje snage u nižim okretajima a Kawina prednost je kazetni mjenjač kojeg je lakše i puno jeftinije servisirati usred često nepravilnih mjenjanja brzina koje su prisutne kod učenika.
 
Uzmi onaj koji ti daje dužu garanciju i ima osiguran servis u tvom mjestu.
Isplatit ćeš ga kako god okreneš  :wink: uzmi dva pa ćeš zaraditi i sebi jednog po želji
 
Zanimljivo u Splitu je jedna auto skola uzela 2 Shivera i to zbog samo jednog razloga. 3 moda rada. RAin, Touring i Sport. u autoskoli ce ga drzat na Rainu (stvarno fenomenalno za pocetnika, snaga prigusena maximalno), a kad ga on vozi na Sport. Jednostavno zar ne?  :D
 
Ako ga misliš i ti vozati four in line (y)
 
eh ja polaga na Xcityu i mogu slobodno rec da ne volim skutere. cudno mi je. nikako se nisan moga naviknit. ali polagat na shiveru ce iducim generacijama bit zabavno.
 
Mate-St said:
Zanimljivo u Splitu je jedna auto skola uzela 2 Shivera i to zbog samo jednog razloga. 3 moda rada. RAin, Touring i Sport. u autoskoli ce ga drzat na Rainu (stvarno fenomenalno za pocetnika, snaga prigusena maximalno), a kad ga on vozi na Sport. Jednostavno zar ne?  :D


evo ovo ti je riješenje....  pa da forum ne pomogne  (y)
 
legajuana said:
evo ovo ti je riješenje....   pa da forum ne pomogne  (y)

Samo Shiver je dosta skuplji...  (y)

 
Status
Not open for further replies.