mali shile
Guest
sta god mjenjas (osim ulja)na yamahi,kawasaki ima dvostruko manje ..pa misli koji je jeftiniji,a u autoskoli ces bome dosta i cesto mjenjati svasta...
Mr J said:Pozdrav svima.
U nedoumici sam koji motocikl kupiti.
Naime, prvenstveno bi sluzio u autoskoli za obuku ali bih ga i ja vozio za svoje potrebe.
Radi se o Kawasaki ER6n i Yamaha XJ6, oba motocikla su pribliznih cijena i vozih osobina. Jedina razlika koja je bitna je u agregatu, 4 yamahina cilindra spram 2 kawasakijeva. Zanima me, koje je od ova 2 agregata kvalitetniji i koji ce duze sluziti, koji zahtijeva manje odrzavanja. Isto tako me zanima i sama kvaliteta izvedbe oba motocikla, koji je od njih kvalitetniji, koji je napravljen iz kvalitetnijih materijala, tehnologija, itd...
Pokusao sam googlati i pronaci koji usporedni test ta 2 motocikla ali nisam nasao.
LP i Hvala!
vickodu said:Za xj ti i ne moze nista objektivno rec jer je motor potpuno nov i niko nema nikakvog iskustva s njim
Mr J said:ali ima s fazerom po kojemu je taj motor i napravljen...
Isto tako ima dosta vlasnika er6-ica pa imali su ljudi valjda nekakvih problema s njima ili su motori jednostavno bez greske (ako je tako onda nema problema, zna se pobjednik )
Negdje sam citao hard test er6n-a od nekih 15ak tkm gdje sam zapamtio da su imali zamjerke na agregat ali nikako nemogu ponovno pronaci taj text.
Mr J said:po novome za A kategoriju je obvezan motocikl preko 500ccm!
Izbor je pao na ta dva motocikla jer su u istom cjenovnom rangu, dizajn je u oba motocikla moderan.
Onaj rollbar za er6 nebih uzimao...
Znam da se 2cyl motori ne usporedjuju sa 4cyl motorima ali opet trazim nesto sto ce biti kvalitetno i odraditi posao kako treba (bez neplaniranih servisa). kazem i ja cu sam koristiti taj motocikl pa opet trazim nesto sto ce i mene zadovoljiti.
Cini mi se da je masina od xj6 malo i blokirana, tj. spustena na 78ks, te bi trebala duze trajati, ima kovane klipove, manje konja po cilindru, itd... sve mi to upucuje na kvalitetniju masinu nego kod kawe ali opet zelim inf iz iskustva ljudi.
Sa ybr 125 sam prezadovoljan (sada A1 kategorija) pa kada sam vidio da je izasla blaza i jeftinija verzija Fazera dosao sam u nedoumicu jer je er6n bio vec odavno planiran za A kategoriju.
Hvala svima na volji da nesto napisu ali trebam konkretne cinjenice a ne subjektivne izjave (znam da svaki cigo svoga konja hvali).
Duzi interval servisa svakako mi ulijeva povjerenje u kvalitetu i rasterecuje bas tih hodanja po servisima.
Mate-St said:Zanimljivo u Splitu je jedna auto skola uzela 2 Shivera i to zbog samo jednog razloga. 3 moda rada. RAin, Touring i Sport. u autoskoli ce ga drzat na Rainu (stvarno fenomenalno za pocetnika, snaga prigusena maximalno), a kad ga on vozi na Sport. Jednostavno zar ne?
legajuana said:evo ovo ti je riješenje.... pa da forum ne pomogne