600 RR 2006 trokira izmedju 1500 i 2500 obrtaja

MarinM

New member
Prijatelji imam problem sa CBR 600 RR 2006 godina, motor presao 22000 km, ima Leovince top, db killer izvadjen, BMC filter, motor super ide ali trokira izmedju 1500 i 2500 obrtaja kad ga vozim prvom ili drugom brzinom, imam osjecaj kao da radi na 3 klipa. Narucio sam Iridium svijecice, pa cekam da mi stignu da ih ugradim, mozda su svijecice problem.
Molim pomoc da mi kazete sta je u pitanju, motor je nekoliko dana kod mene pa ne znam sta je ko ranije radio na njemu.
 
Vjerovatno zbog povečane "protočnosti " auspuha motor nema idealnu smjesu i zato trokira. Provjeri i dali je temperatura motora normalna jer ako je netko prije tebe izvadio termostat motor radi stalno hladan i nemajući radnu temperaturu "prekida" .Probaj dali to isto radi i u gradskoj vožnji,tu se temperatura malo podigne jer nema strujanja zraka  kroz hladnjak zbog male brzine.
 
pogledaj malo kontakte od svijećica.imao sam sličan problem,ali se uspostavilo da je gorivo ishlapilo pa je dosta motor trokirao
 
temperatura motora normalna, sutra mi stizu iridium svijecice, pa cemo vidjeti sta ce biti kad ih ugradim
 
u motoru si bile iridium svijecice, izvadio sam te stare i ugradio nove iridium. motor lijepo radi dok je leden i ne trne ni ne trokira. Jedino kasnije kada se zagrije opet negdje na oko 2000 obrtaja kada ga vozim prvom ili drugom brzinom skroz lagano, pa dodajem gas opet malo trzne...
Molim pomoc!
 
Je li se pali FI lampica?
 
Pregledaj kablove i  "lulice".Moguče da u fazi ubrzanja "gubi " struju preko neispravnih lulica i kablova jer upravo onda su  izloženi največem testu ispravnosti.Stvar postaje naglašenija ako je vlažno vrijeme a smanjuje se kad je suho.To je jedna od mogučnosti.Inače i sa neispravnim lulicama  i kablovima primi okretaje jednom kad pređe tu granicu trzanja.
 
Ovo će glupo zvučat ali napuni akumulator punjačem i onda proba odvrnut gas. ja sam imao toliko problema sa kretanjem, ubrzanjem, nepavilnim radom u leru, trokiranjem...nema što nisam rastavio...nakraju se ispostavio regler  :shock: probajte, ne košta ništa  :)
 
barba said:
Pregledaj kablove i  "lulice".Moguče da u fazi ubrzanja "gubi " struju preko neispravnih lulica i kablova jer upravo onda su  izloženi največem testu ispravnosti.Stvar postaje naglašenija ako je vlažno vrijeme a smanjuje se kad je suho.To je jedna od mogučnosti.Inače i sa neispravnim lulicama  i kablovima primi okretaje jednom kad pređe tu granicu trzanja.
u svakom slucaju...
jednom prilikom ih je meni ventilator na kileru podero, i isti simptomi su bili
 
CeLeRitAs said:
u svakom slucaju...
jednom prilikom ih je meni ventilator na kileru podero, i isti simptomi su bili
Kablove sam provjetio, dobri su nisu osteceni. sad bi jedino trebao testirati lulice svijecica, da koja ne probija struju gdje
 
aurellie said:
Ovo će glupo zvučat ali napuni akumulator punjačem i onda proba odvrnut gas. ja sam imao toliko problema sa kretanjem, ubrzanjem, nepavilnim radom u leru, trokiranjem...nema što nisam rastavio...nakraju se ispostavio regler  :shock: probajte, ne košta ništa  :)
napunjen akumulator, nov je
 
stavi db kiler pa probaj onda koliko zacukuje, više ili manje.... :wink:

skoro bi se kladio da je previše otvoreni top sa otvorenim filterom u kombinaciji uzrok problema, pogotovo jer kad je hladan radi bolje... znači dok je čoka, odnosno viška goriva, sve je ok...

isto tako kladio bih se da se motor u leru zaletava 50-200 okretaja, a kad pritvoriš rukom izlaznu rupu auspuha na pola, da se ler malo stabilizira...  :wink:
 
CeLeRitAs said:
u svakom slucaju...
jednom prilikom ih je meni ventilator na kileru podero, i isti simptomi su bili
drago mi je da nisam jedini :mrgreen:

btw.sto se tice teme,kreni od najlakseg,provjeri iskru na svakoj lulici/svjecici,pa onda vidi dalje
 
DaRRth Vader said:
stavi db kiler pa probaj onda koliko zacukuje, više ili manje.... :wink:

skoro bi se kladio da je previše otvoreni top sa otvorenim filterom u kombinaciji uzrok problema, pogotovo jer kad je hladan radi bolje... znači dok je čoka, odnosno viška goriva, sve je ok...

isto tako kladio bih se da se motor u leru zaletava 50-200 okretaja, a kad pritvoriš rukom izlaznu rupu auspuha na pola, da se ler malo stabilizira...  :wink:
meni se desava kad malo rukom prigusim auspuh(nema db killera) na leru da se smiri rad motora i radi mirnije...ja imam top leo vince a filter fabricki...al nesto nisam primjetio da trokira u niyim okretajim...mada mozda po nekad i zatrokira...ali nisam obracao paynju nesto na to... :misli: :misli: vayno je da on ide u velike obrtaje kako treba :jesus: :jesus:
 
bu2rider said:
meni se desava kad malo rukom prigusim auspuh(nema db killera) na leru da se smiri rad motora i radi mirnije...ja imam top leo vince a filter fabricki...al nesto nisam primjetio da trokira u niyim okretajim...mada mozda po nekad i zatrokira...ali nisam obracao paynju nesto na to... :misli: :misli: vayno je da on ide u velike obrtaje kako treba :jesus: :jesus:
(y)
 
i ja imam otvoreni top i filter i radi mi nemirno na minimumu.čim se da malo gasa radi ko urica.ovdje nije problem u radu na minimumu nego malo iznad toga
 
alenRI said:
i ja imam otvoreni top i filter i radi mi nemirno na minimumu.čim se da malo gasa radi ko urica.ovdje nije problem u radu na minimumu nego malo iznad toga
         
Na tvom ,vjerovatno ,nisu sinhronizirani karburatori.Kad malo dodaš gasa to nestane (nemiran rad) jer motor u okretajima je teško čut ako jedan radi malo slabije.Slabiji rad jednog cilindra se lako prikrije na visokim okretajima a to je več posao za profesionalce.
 
DaRRth Vader said:
...previše otvoreni top sa otvorenim filterom u kombinaciji uzrok problema, pogotovo jer kad je hladan radi bolje... znači dok je čoka, odnosno viška goriva, sve je ok...

(y)