Super Jura
New member
8 dana Balkana – a nekima 6!
3.8.2014. do 10.8.2014.
Još se u zimske dane planiralo kako bi ljeti mogli krenuti na jedan low budget muški đir – čitaj bez žena, koje su, ne bi, vjerovali dale zeleno svijetlo. Bila je tu hrpa zainteresiranih, ali kako se bližio dan polaska su samo otpadali i činilo se da će nas na kraju od sigurnih 6 ići samo troje, ali eto na last minute varijantu su upala još dvojca i tako se skupila naša petorka... Pa krenimo redom....
Sudionici putovanja:
Paranoid – Mijo na SeVki 1000S,
Zubakis – Goran na V Strom 1000,
Joško – Yamaha TDM 900,
Crni Konjanik – Josip na GS 1200 i
Super Jura – Jura na GS 1200 ADV.
03.08.2014.( nedjelja) Zagreb – Marušići kod Makarske (440 km)
Zagrebački dogovor je pao za pokret u pristojno vrijeme tamo negdje oko jedanajstice na Crodux pumpi iza naplatnih. Samo smo Paranoid (Mijo) i ja krenuli iz Zagreba, radni narod, dok su ostali već bili na na moru, neki doma, a neki na g.o.
Autoputom smo odjurili do Karlovca, a dalje, naravno nastavili starom cestom preko Udbine i Knina, uz kišno pranje po putu. Dalje na Cistu Provo pa na Marušiće bez kiše.
Odličan ručak nas je dočekao kod Mijinih u Marušićima i dalje odmor do sutra ujutro kad se nalazimo s ostatkom ekipe.
Pile na zasluženom odmoru
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin – 1. Naplatne Zg – 300 kn (27,22 l) i 2. Cista Provo 230 kn (21,15 l)= 530 kn
AC – Zg-Ka - 11 kn
Cuga 20-30 kn
04.08.2014. (ponedjeljak) Marušići – Budva cca 285 km
Dogovor s ostatkom ekipe (Josipom, Joškom i Goranom) je u 9 h - kavica u lokalnom bircu u Marušičima.
Nakon kave krećemo u borbu sa gužvom na Jadranskoj magistrali.
Crni Konjanik je već tu skužio da su bočni koferi trebali ostati doma.
Stajemo u Pločama na cugu
Pa foto seasion na dubrovačkom mostu.
S Mijinim svekrom se nalazimo u Dubrovniku na kavi, a na kraju smo se i za pizzu ogrebli.
U Kuparima nakon Dubrovnika tankamo, pa nastavljamo dalje za CG.
Bokokotorski zaljev prelazimo trajektom i uskoro stižemo u Budvu.
Stižemo u Budvu!
Tražili smo gdje bi bilo najbolje sparkati motore... nailazimo na lokalni moto birc i dogovaramo s gazdom parking pokraj njegove birtije gdje su već bili parkirani gazdini motori.
U starom gradu imamo rezerviran smještaj u hostelu (soba je s 9 kreveta - 4x na kat i jedan običan). Kupaona i kuhinja na katu. Jedina cura u sobi se na vrat na nos iselila kad smo ušli... hehehe
Nakon tuširanja idemo u noćni izlazak. Par zanimljivih prizora iz hostela...
Prvo smo išli na klopu i cugu do gazde koji nam je dao parking za motore.
A poslije nastavljamo bauljati po starom gradu.
Nekima je bilo dosta do 2, nekima ni do 4 nije bilo dosta
Danjašnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin- Kupari 126 kn (11,46 l)
Hostel – cca 100 kn/osobi
05.08.2014. (utorak) Budva – Tirana – Elbasan – Ohrid (cca 310 km)
Ujutro pakiranje i odlazak na kavu i po motore pa lagani pokret via Albanija.
Neki su morali i lance podmazati...
Nakon prelaska „slavne“ granice, ovaj puta guranjem među autima...
Konačno smo stigli do Albanije pa smo prvo morali stati na cugu.
Kafić je bio skroz neloš, a pokraj kafića - brijačnica...
Baš smo svi došli u napast da odemo do brice, neeeeeeeeeeeeeeeeee.... :afro:
Ali nas se nekako nije dojmio eksterijer, he he...
Vožnja kroz Albaniju se svela na izbjegavanje albanskih vozača.
Prije Tirane stajemo na klopu, već standard hrpa mesine i cugica u konzervama.
Prolazak kroz Tiranu je prošao skroz glatko, za nepovjerovati.
Iako sam se ranije naslušao priča kako se kroz Tiranu ne može proči ispod 2h, nama je pošlo za rukom to obaviti za pola sata.
Nakon prolaska Tirane nas hvata kiša koja nas ispraća iz Albanije. Cesta prema Ohridu je dobra, ali dojam kvari gužva na cesti kao i kiša.
Stižemo na Ohrid
Smještamo se u dva velika apartmana malo izvan mjesta.
Nakon tuširanja sljedi klopa i cuga.
Nakon koje je dio ekipe otišao do grada, a drugi dio na zasluženi odmor.
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Apartman 15 eura/osobi
3.8.2014. do 10.8.2014.
Još se u zimske dane planiralo kako bi ljeti mogli krenuti na jedan low budget muški đir – čitaj bez žena, koje su, ne bi, vjerovali dale zeleno svijetlo. Bila je tu hrpa zainteresiranih, ali kako se bližio dan polaska su samo otpadali i činilo se da će nas na kraju od sigurnih 6 ići samo troje, ali eto na last minute varijantu su upala još dvojca i tako se skupila naša petorka... Pa krenimo redom....
Sudionici putovanja:
Paranoid – Mijo na SeVki 1000S,
Zubakis – Goran na V Strom 1000,
Joško – Yamaha TDM 900,
Crni Konjanik – Josip na GS 1200 i
Super Jura – Jura na GS 1200 ADV.
03.08.2014.( nedjelja) Zagreb – Marušići kod Makarske (440 km)
Zagrebački dogovor je pao za pokret u pristojno vrijeme tamo negdje oko jedanajstice na Crodux pumpi iza naplatnih. Samo smo Paranoid (Mijo) i ja krenuli iz Zagreba, radni narod, dok su ostali već bili na na moru, neki doma, a neki na g.o.
Autoputom smo odjurili do Karlovca, a dalje, naravno nastavili starom cestom preko Udbine i Knina, uz kišno pranje po putu. Dalje na Cistu Provo pa na Marušiće bez kiše.
Odličan ručak nas je dočekao kod Mijinih u Marušićima i dalje odmor do sutra ujutro kad se nalazimo s ostatkom ekipe.
Pile na zasluženom odmoru
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin – 1. Naplatne Zg – 300 kn (27,22 l) i 2. Cista Provo 230 kn (21,15 l)= 530 kn
AC – Zg-Ka - 11 kn
Cuga 20-30 kn
04.08.2014. (ponedjeljak) Marušići – Budva cca 285 km
Dogovor s ostatkom ekipe (Josipom, Joškom i Goranom) je u 9 h - kavica u lokalnom bircu u Marušičima.
Nakon kave krećemo u borbu sa gužvom na Jadranskoj magistrali.
Crni Konjanik je već tu skužio da su bočni koferi trebali ostati doma.
Stajemo u Pločama na cugu
Pa foto seasion na dubrovačkom mostu.
S Mijinim svekrom se nalazimo u Dubrovniku na kavi, a na kraju smo se i za pizzu ogrebli.
U Kuparima nakon Dubrovnika tankamo, pa nastavljamo dalje za CG.
Bokokotorski zaljev prelazimo trajektom i uskoro stižemo u Budvu.
Stižemo u Budvu!
Tražili smo gdje bi bilo najbolje sparkati motore... nailazimo na lokalni moto birc i dogovaramo s gazdom parking pokraj njegove birtije gdje su već bili parkirani gazdini motori.
U starom gradu imamo rezerviran smještaj u hostelu (soba je s 9 kreveta - 4x na kat i jedan običan). Kupaona i kuhinja na katu. Jedina cura u sobi se na vrat na nos iselila kad smo ušli... hehehe
Nakon tuširanja idemo u noćni izlazak. Par zanimljivih prizora iz hostela...
Prvo smo išli na klopu i cugu do gazde koji nam je dao parking za motore.
A poslije nastavljamo bauljati po starom gradu.
Nekima je bilo dosta do 2, nekima ni do 4 nije bilo dosta
Danjašnja ruta:
Troškovi dana:
Benzin- Kupari 126 kn (11,46 l)
Hostel – cca 100 kn/osobi
05.08.2014. (utorak) Budva – Tirana – Elbasan – Ohrid (cca 310 km)
Ujutro pakiranje i odlazak na kavu i po motore pa lagani pokret via Albanija.
Neki su morali i lance podmazati...
Nakon prelaska „slavne“ granice, ovaj puta guranjem među autima...
Konačno smo stigli do Albanije pa smo prvo morali stati na cugu.
Kafić je bio skroz neloš, a pokraj kafića - brijačnica...
Baš smo svi došli u napast da odemo do brice, neeeeeeeeeeeeeeeeee.... :afro:
Ali nas se nekako nije dojmio eksterijer, he he...
Vožnja kroz Albaniju se svela na izbjegavanje albanskih vozača.
Prije Tirane stajemo na klopu, već standard hrpa mesine i cugica u konzervama.
Prolazak kroz Tiranu je prošao skroz glatko, za nepovjerovati.
Iako sam se ranije naslušao priča kako se kroz Tiranu ne može proči ispod 2h, nama je pošlo za rukom to obaviti za pola sata.
Nakon prolaska Tirane nas hvata kiša koja nas ispraća iz Albanije. Cesta prema Ohridu je dobra, ali dojam kvari gužva na cesti kao i kiša.
Stižemo na Ohrid
Smještamo se u dva velika apartmana malo izvan mjesta.
Nakon tuširanja sljedi klopa i cuga.
Nakon koje je dio ekipe otišao do grada, a drugi dio na zasluženi odmor.
Današnja ruta:
Troškovi dana:
Apartman 15 eura/osobi