99 racing school

makarije said:
Poštar,dali bi tebi Kec mogao pomoći da lupiš ispod tri minute?Ali sad stvarno,bez zafrkancije.Pitam to zbog svog djeda.On je htio kod Keca u školu.Pa ako možeš ti,može i djed. :misli:
Meni ne treba Kec. Čovjeka poštujem ali ja sam propali slučaj meni nema spasa. Ti si još mlad pa ti toplo preporučam Keca.  (y) (y)  Btw idem ja debelo ispod tri minute :mrgreen:
 
poštar said:
Meni ne treba Kec. Čovjeka poštujem ali ja sam propali slučaj meni nema spasa. Ti si još mlad pa ti toplo preporučam Keca.  (y) (y)  Btw idem ja debelo ispod tri minute :mrgreen:
:naklon: :naklon: :naklon: :naklon:
 
https://www.youtube.com/watch?v=hg_Z2sqcehg
 
eeee da je krznenih zivotinjica malo vise...
 
kaj oces pa to je standard EU
9 menađera na 1 djelatnika

u USA je još bolje, tamo  nema djelatnika,svi menađeri

:mrgreen:
 
Danas bio na Grobniku pa odmah otisao do G. Keca da ga pitam o skoli i o cijeni,uglavnom o svemu...
Pa da prenesem informacije...

POLIGON (Trening zavoja)
cijena-250 eura ili 1900 kuna za 1 dan tj od 9-17 za grupu od 5 ljudi
Obavezna vasa oprema,ukoliko ju nemate,mozete kod njega iznajmit.
Radi se od nule,poligon na kojem se uci sve,od polozaja tijela,glave,ulazak /izlazak iz zavoja.
Pocinje se od 20% nagiba pa sve do 55% nagiba.

PISTA
1H=150 Eura
1/2=250 Eura
1 dan=350 Eura
+ 50 Eura startnina
Prije samog izlaska na stazu,predavanje o stazi,prolasci kroz zavoj i sve ostalo sta je potrebno..
Izlazak na stazu,radi se po etapama, 5 etapa po 8 krugova (svaka etapa brze/jace/bolje). Cijela seansa se snima i kasnije se pregledava i ukazuje na nedostatke,savjete i drugo.

Kontakt
[email protected]
www.99racingschool.com
++385 98 205 718
 
Rekoh neki dan sam sebi „.. ovo bi bilo dobro …..ponoviti (ne)znanje..“ dok sam stajao pored poligona i gledao starog frenda koji je nekada tamo 80-ih  osvajao pehare u ocjenskim vožnjama kako se vrti okolo čunjeva i pokušava vratiti savršenu tehniku … dakle, kao sport, sve znaš ali qu.ac znaš ako ne vježbaš, .... i fijuu odoh ravno do Keca, da me ubaci u kakvu grupu  … pao dogovor ,može nedjelja-može…super vidimo se u 9 ujutro…

I eto mene, malo sam raskliman jer smo do 3 ujutro slavili na Korzu al jbg. Šta sad , pali pilu…krećemo..nas troje …  :021:

Cijeli život sam u sportu, i u trenerskim vodama, znam koliko je psihološki pristup bitan, naročito kad imaš ispred sebe ekipu koja kao  „sve zna“… , a onda qu.ac,  skužiš da neznaš il si neke stvari zaboravio il ideš linijom slabijeg otpora pa si se naučio krivo … no, uostalom zapitaš se, jesam li ja ikada učio ovak ispravno  :misli:, ovak da ti je netko baš ovako polako demonstrirao neke stvari, tehnike, objasnio i natjerao da razmišljaš  :misli: :misli:…jest klinac, gledali smo one starije, bolje i upijali, ovako step by step i ne baš…..  :ugovor:

e tu je Kec famozan, ima pristup, brzo procjeni tko koliko zna i na čemu treba više radit , gdje bacit težište edukacije ….. to osjetiš kad ti padne napamet neko pitanjce , a već u slijedečem momentu on sam počne o tome govoriti … ma to je to, pomislih… iskustvo eee ….
Dakle u jednom danu možeš obnovit ili naučiti sve osnove od 0 do 45 stup. što je većini čist dovoljno za jednu sigurniju vožnju motorom, spustit tijelo , pravilno se oslonit i što je najvažnije možeš sve isprobat jer imaš te graničnike, vrijedi probati ….  :yes: :yes:

Istina sve se odvija u idealnim uvjetima , a cesta je ipak nešto drugo, i to moraš imati na umu, nikad zaboraviti, nit su linije zavoja idealne, nit podloga, berme preglednosti su smanjene naročito kad se sjetimo magistrale , zasjeka i usjeka u kojima se ide na pas mat..r, i slično, no ove vježbice svakako mogu pomoći, u razmišljanju i pristupu potencijalnom problemu , ali najviše u reakciji…stoga velim , prava stvar … ma rekao bih čak , stvar je nužna svima nama koji smo cijele godine na cesti, ali i ekipi koja se počme voziti tek negdje u travnju, nakon 6-7- mjeseci zimske pauze …

Jedan dan kod Keca te natjera da se sjetiš da svi mi baratamo jednom specifičnom vještinom gdje nije bitno znati samo prometna pravila nego i baratati tom vještinom , i to takvom koja ti može samo pomoći  lakše se izvući  iz kakve neočekivane situacije , a u većini slučajeva omogučuje ono što je možda i najbitnije …da više uživamo, stoga kad malo bolje promislim , zašto ne poraditi malo na sebi…nikad nije kasno … i nikad dovoljno …  (y) (y)
 

Attachments

  • NE KRITIZIRAJ SLIKU NEGO ODI NA POLIGON I UČI.JPG
    NE KRITIZIRAJ SLIKU NEGO ODI NA POLIGON I UČI.JPG
    294.2 KB · Views: 470
baxy said:
Rekoh neki dan sam sebi „.. ovo bi bilo dobro …..ponoviti (ne)znanje..“

e tu je Kec famozan, ima pristup, brzo procjeni tko koliko zna i na čemu treba više radit , gdje bacit težište edukacije ….. to osjetiš kad ti padne napamet neko pitanjce , a već u slijedečem momentu on sam počne o tome govoriti … ma to je to, pomislih… iskustvo eee ….
Dakle u jednom danu možeš obnovit ili naučiti sve osnove od 0 do 45 stup. što je većini čist dovoljno za jednu sigurniju vožnju motorom, spustit tijelo , pravilno se oslonit i što je najvažnije možeš sve isprobat jer imaš te graničnike, vrijedi probati ….  :yes: :yes:

I ekipi koja se počme voziti tek negdje u travnju, nakon 6-7- mjeseci zimske pauze …

Jedan dan kod Keca te natjera da se sjetiš da svi mi baratamo jednom specifičnom vještinom gdje nije bitno znati samo prometna pravila nego i baratati tom vještinom , i to takvom koja ti može samo pomoći  lakše se izvući  iz kakve neočekivane situacije , a u većini slučajeva omogučuje ono što je možda i najbitnije …da više uživamo, stoga kad malo bolje promislim , zašto ne poraditi malo na sebi…nikad nije kasno … i nikad dovoljno …  (y) (y)
da, u firmi smo skoro svi na motorima, pa smo poceli timski  ici kod Keca pocetkom sezone... ugl, nakon 13h drhte noge od mrtvih misica i zimskog sna (dobro, i pijanke u boxu od noci prije  :LOL::LOL: :mrgreen:

vrijedi svake lipe  (y)
 
Sip said:
Kolino nije na podu :mrgreen:
početak zavoja pa nije kolino problem nego kad malo bolje pogledaš preuska lijeva ruka i stopalo na nogari ...  :misli:
 
Johnny 1 said:
Al vas ćelavi dere po džepu ..        :mrgreen:

svaki pad je skuplji... mi volimo kad nas se pametno dere po džepu  :mrgreen:
 
baxy said:
početak zavoja pa nije kolino problem nego kad malo bolje pogledaš preuska lijeva ruka i stopalo na nogari ...  :misli:

NIje ništa problem samo ti je cijela guzica na sicu pa je ovo ostalo posljedica toga..
Inače mi je totalno bezveze "koljenašenje" a motor skoro uspravan.. Postrugat slajdere može svatko.. To je isto kao kurčenje rubom gume.. Bezveze. :mrgreen:
Koljeno ili stopalo dolje mi je zbog uporišta i dojma sigurnosti iako se ponekad bez toga brže prođe zavoj.. Treba naći kompromis.  :mrgreen:
 
dovla said:
NIje ništa problem samo ti je cijela guzica na sicu pa je ovo ostalo posljedica toga..
Inače mi je totalno bezveze "koljenašenje" a motor skoro uspravan.. Postrugat slajdere može svatko.. To je isto kao kurčenje rubom gume.. Bezveze. :mrgreen:
Koljeno ili stopalo dolje mi je zbog uporišta i dojma sigurnosti iako se ponekad bez toga brže prođe zavoj.. Treba naći kompromis.  :mrgreen:
:paper:
(y)
 
Vrijedi svake kune. Bio ima 3 g na poligonu i stazi. Od tad govorim ici ponovo a nikako se poslozit sa vremenom slobodnim.
Zato cu ovo ljeto sa stric fajterom doc u skolu, okusit novi asfalt, jedva cekam :)

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
 
dovla said:
NIje ništa problem samo ti je cijela guzica na sicu pa je ovo ostalo posljedica toga..
Inače mi je totalno bezveze "koljenašenje" a motor skoro uspravan.. Postrugat slajdere može svatko.. To je isto kao kurčenje rubom gume.. Bezveze. :mrgreen:
Koljeno ili stopalo dolje mi je zbog uporišta i dojma sigurnosti iako se ponekad bez toga brže prođe zavoj.. Treba naći kompromis.  :mrgreen:

TIII u ovoj temi ne smijes govoriti,,,, jer postruzes SLAJDER na osovini kotaca :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Sip said:
TIII u ovoj temi ne smijes govoriti,,,, jer postruzes SLAJDER na osovini kotaca :shock: :shock: :shock: :shock:

Googlaj Rudi Bauer da vidiš šta je struganje  :shock: