Nije mi ovo jo jasno s profesionalcima. Znači li da je jakna efikasna samo na manjim brzinama?
probat ću malo to sve razjasniti..
-bili mi amateri ili profesionalci,pad je pad i vrlo rijetko se prolazi bez posljedica.
-po svim statistikama preko 90% moto nesreća se deava na brzinama 30-50 km/h
-ako si mislio pod profesionalcima ljude koji se profesionalno bave trkama tj.trkače,oni u pravilu voze po pistama i u slučaju pada prolaze gotovo bez posljedica jer postoje zone izletavanja sa raznoraznim materijalima koje ublauju i usporavaju klizanje i trenje vozača za razliku od situacije na cestama gdje uvijek postoji rizik da pri velikim brzinama pri padu uvijek vozači nalete na nekakvu prepreku poput znaka,rizola,stupića i sl. i to preteno sve tragično zavrava (znači nije problem pasti na velikoj brzini nego prepreka)
-tee su povrede pri manjim brzinama(zamislimo klasično oduzimanje prednosti motoru s autom i brzinu motora cca 50kmh)) u trenutku udara vozač motora izvodi klasični salto preko haube,tj sile ga katapultiraju gotovo vertikalno u zrak i pada punom teinom na asfalt,tj podlogu slobodnim padom.
-za razliku od pada pri većim brzinama gdje se tijelo vrti,kotrlja,klizi i na taj način amortizira udarac i sliu,na malim brzinama toga nema i zato su posljedice puno tee.
U svakom slučaju HITair bag jakna će definitivno ublaiti posljedice pada.
Nadam se da sam vam pomogao sa ovim informacijama. 8) 8)