Ako već morate kupiti veliko kolo, bar nek bude jak i ljep(Sportcity 250)

joke

Active member
Evo prve pozitivne stvari nakon Piagiovog preuzimanja Aprilie se već dešavaju. Predstavljen je novi, obnovljeni Sportcity, sada sa 2 prednja diska, povečanom zapremninom i snagom(22,5 KS), večim mjestom pod sjedalom i dorađenim detaljima šasije.
Još samo da izađe neka jača sportska pila tako da ovi Burgmani 650 ne jebu zid s tim mjenjačem i konjima.

sportcity250a0005.jpg


sportcity250a0004.jpg


sportcity250a0012.jpg


sportcity250a0008.jpg


sportcity250a0010.jpg
 
nisam neki ljubitelj scootera, ali ovaj i ne zgledi tako loše...  :mrgreen:
 
Pa jel ide sad napokon integralna kaciga pod sic???
Mislim skuter je sasvim dobar i sto puta ljepši od beverlya!!
Aprilia rules!!
 
blagi said:
Pa jel ide sad napokon integralna kaciga pod sic???
Mislim skuter je sasvim dobar i sto puta ljepši od beverlya!!
Aprilia rules!!

Ne ide još uvjek integralna kaciga pod sic, al jebiga to je kompromis velikog kola, ili mjesto i mali kotač, ili velike i malo mjesta.
U ovaj novi Sportcity može stati jet kaciga s dubokim vizirom
 
prekrasan skuter... skoro kao moj peugeot!
ne vidim razloga da jedna osoba za iskljucivo gradsku voznju uzima nesto jace od cvaje 50 ccm, osim ako na semaforu ne zeli biti najbrza...
:mrgreen:
 
filiplatinovicz said:
prekrasan skuter... skoro kao moj peugeot!
ne vidim razloga da jedna osoba za iskljucivo gradsku voznju uzima nesto jace od cvaje 50 ccm, osim ako na semaforu ne zeli biti najbrza...
:mrgreen:

Dobro si rekao JEDNA osoba, jer dvije su već problem na skuteru koji maximalnu brzinu ima ograničenu na 50 km/h. Da ne spominjem razloge kao smrad izgorenog dvotaktnog ulja u kosi i sl.

p.s. ako si ti izabrao X-fight kao idealan skuter, onda sigurno koketiraš sa sportom jer je očigledno da si se udobnosti i praktičnosti odrekao, pa ne vidim zašto imaš nešto protiv onih koji žele biti prvi na semaforu :misli:
 
mislis, joke, na MIRIS dvotaktnog ulja u kosi???  :mrgreen:

moj motor nije blokiran, ali nije ni nabrijan... tak da povuce do cca 70 km/h, no kako sam imam vise od 100 kila, u dvoje je na njemu doista nije zabavno... za to bih jednostavno trebao ne samo jaci, nego i veci skuter  :shock: :misli:

uz to, x-fight uopce ne smatram idealnim, ali mi je dobar za grad. ima i boljih skutera u klasi 50 od njega. no, svidja mi se linija, motor je ok, vodeno hladjenje, ciklistika zadovoljavajuca, kotaci dovoljno veliki i siroki, dvije disk kočnice... ne smatram ga neudobnim, sjediste je siroko, prostora pod njime je dosta, a imam i mdjunoznu kuku i gotovo ravnu podnicu tako da nikada nisam imao problema s prijevozom meni potrebnih stvari...

koji su skuteri za Tebe bitno udobniji i prakticniji???

... i doista nista nemam protiv svih koji hoce biti prvi na semaforu. i tako ih je ispred mene pun k....! :jesus:
 
 
filiplatinovicz said:
koji su skuteri za Tebe bitno udobniji i prakticniji???

Od sportskih skutera kao što je tvoj x-fight udobniji je svaki skuter sa večim kotačem ili ovjesom dužeg hoda, a praktičniji je svaki koji ima slobodan prostor (ne tunel) između nogu vozača
 
krasno si nagadio mog zelenog zmaja škrgutnjaka, Joke!  :(
nanosis mi teske dusevne boli, no tjesim se barem da mi je skuter lijep! za razliku od onih s većim kotačima do riti  :mrgreen:
za razliku, pod sjedistem imam dosta prostora, a sredisnji tunel jedva da se i primijeti... samo da znas!
jedino zbog cega bih kupio skuter s jačim motorom su ova bedasta ograničenja na 50 km/h i eventualno zelja da odem na kakav izletic izvan grada. Inace, za voznju centrom Zagreba, gdje zivim x-fight je stvarno praktičan... veceras sam u Medulicevoj, u koloni automobila, obrijal Harleya ko balavca!  (y)
 
filiplatinovicz said:
krasno si nagadio mog zelenog zmaja škrgutnjaka, Joke!  :(
nanosis mi teske dusevne boli, no tjesim se barem da mi je skuter lijep! za razliku od onih s većim kotačima do riti  :mrgreen:
za razliku, pod sjedistem imam dosta prostora, a sredisnji tunel jedva da se i primijeti... samo da znas!
jedino zbog cega bih kupio skuter s jačim motorom su ova bedasta ograničenja na 50 km/h i eventualno zelja da odem na kakav izletic izvan grada. Inace, za voznju centrom Zagreba, gdje zivim x-fight je stvarno praktičan... veceras sam u Medulicevoj, u koloni automobila, obrijal Harleya ko balavca!  (y)

Jebate... baš si pravi seviljski brijač!!!  :LOL:
 
Lip je stvarno, al mi je Beverly još uvik lipši.Neznan samo koji je jači.Ovi Sportcity ima 22,5 KS, nije za bacit....al pšto ja naginjen sportskoj vožnji (i to dobro naginjen), ipak mi je Bev još najdraži.
 
chief engineer said:
Lip je stvarno, al mi je Beverly još uvik lipši.Neznan samo koji je jači.Ovi Sportcity ima 22,5 KS, nije za bacit....al pšto ja naginjen sportskoj vožnji (i to dobro naginjen), ipak mi je Bev još najdraži.

mala moja nek ti je na znanje sila masi daje ubrzanje, pivaju na seoskim zabavama, a to se odnosi i na brzinu jer ipak je sportcity jednake snage kao i Beverly, a dosta je lakši, pa ti zaključi koji je brži.
Da ne spominjem 2 diska napred, puno sportskiji dizajn, ravnu podnicu, a kamoli to što je u stvari Sportcityeva 15 colna felga sa višom gumom u stvari ista kao i klasična 16 colna sa niskoprofilnom gumom
 
Pa u konačnoj brzini se nije baš proslavio...mislim da je 122.
Do 80 da vuče dobro...ali mene zanima kako vuče od 80 na više?
Kolika je uopče cijena za 250ccm verziju?
 
pak said:
Pa u konačnoj brzini se nije baš proslavio...mislim da je 122.
Do 80 da vuče dobro...ali mene zanima kako vuče od 80 na više?
Kolika je uopče cijena za 250ccm verziju?

122 je više nego dobra brzina, a kako ista ovisi i stupnju razrađenosti, načinu vožnje, gorivu, gumama i sličnim stvarima, onda je ova koju ti navodiš među višim za koje sam čuo(tvornica deklarira max. 120 km/h). Ukoliko te zanima ubrzanje, to se vrlo lako rješi ugradnjom variomata s ravnim kliznim utorima utega (malossi)

250 bi trebala koštati nešto više od 28000 kn.
 
joke said:
122 je više nego dobra brzina, a kako ista ovisi i stupnju razrađenosti, načinu vožnje, gorivu, gumama i sličnim stvarima, onda je ova koju ti navodiš među višim za koje sam čuo(tvornica deklarira max. 120 km/h). Ukoliko te zanima ubrzanje, to se vrlo lako rješi ugradnjom variomata s ravnim kliznim utorima utega (malossi)

250 bi trebala koštati nešto više od 28000 kn.

Pa 120 je sasvim ok brzina...ali znam da bet&win ide 127 a beverly 135,čak i malo više...pa je zato tih sp-ovih 122 malo čudno izgledalo..pogotovo ako se uzme da imaju on i bev vjerojatno isti motor....(a možda je zbog manjih kotača krajnja manja).

i Dalje bi me zanimalo dal je on brži od beva od 80-120..ili  je obrnuto.

hvala za cijenu....čini mi se da je sasvim pristojna.....očekivao sam malo iznad 30k kn.