Akrapovic atest

kacigae30

Member
Jel mogu kako provjeriti sa sigurnoscu za koji model je ovaj auspuh?
Kad sam kupovao motor gazda kaze da ga je kupio polovnog za ovaj zx10r 2004 sto je meni prodao, ali nezna od kojeg je motora zapravo,da nemam probleme na atestu,i dali je moguce za njega naknadno napraviti papire da ne kupujem bezveze original za tehnicki..?
Bivsi gazda je imao Gsxr-a i polupao ga pa si mislm da nije mozda od tog motora ipak to ostalo,jer kad negdje kad ukucam brojeve izbaci Kawasaki 1000 a negdje Gsxr600.




 
Znam
A vidi po donjim brojevima..

https://www.google.com/search?q=akrapovic+us+d550+134+s&oq=akrapovic+US+D550&aqs=chrome.1.69i57j0l3.46447j0j7&client=ms-android-huawei-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8
 
kacigae30 said:
Da,zato mi nije nista jasno vise,gdje nac pouzdan info..

posalji mejl proizvodjacu, ako je za tvoj motor, nek ti posalju i (PDF koji ces isprintat) homologaciju
 
kacigae30 said:
Jel mogu kako provjeriti sa sigurnoscu za koji model je ovaj auspuh?
Kad sam kupovao motor gazda kaze da ga je kupio polovnog za ovaj zx10r 2004 sto je meni prodao, ali nezna od kojeg je motora zapravo,da nemam probleme na atestu,i dali je moguce za njega naknadno napraviti papire da ne kupujem bezveze original za tehnicki..?
Bivsi gazda je imao Gsxr-a i polupao ga pa si mislm da nije mozda od tog motora ipak to ostalo,jer kad negdje kad ukucam brojeve izbaci Kawasaki 1000 a negdje Gsxr600.



Bas sam nedavno bio na tehnickom i imao raspravu sa sluzbenikom vezano za ovu temu. Na svoga versysa sam stavio akrapovica, homologiran i imam sve papire. Na tehnickom mi je sluzbenik provjerio sve i pitao da li je to tocno akrapovic za moj model Versysa i da on iz papira to ne moze potvrdit. Nakon toga mi je pokazao neki email sa uputama koje su oni kao tehnicka stanica dobili - naime auspuh bi trebao imati ugraviranu oznaku proizvodaca motora, odmah pored oznake homologacije i kao takav ne treba na atest. Drugi slucaj, ujedno i moj bio je da ima samo oznaku homolagacije i po tim  njihovim uputama bi trebao na atest. Nakon kratkog razgovora rekao je da bi po tome svako 2. motor trebali slati na atest i da je to jos sve nejasno. Uglavnom tehnicki sam obavio i mislim da sa original papirima ne bi trebalo biti problema.  :mrgreen:
 
Sredju said:
U ovo certifikatu, kojeg bi trebalo isprintati i nositi sa sobom, ima par navedenih ali sa jos jednim slovom iza tipiziranog broja.
http://www.akrapovic.it/vecchipdf/0718(9).pdf

Taj US broj je vjerovatno broj od homologacijske postaje u USA.
taj papir koji isprinta i nosi sa sobom u lijepoj našoj mu ne vridi ama baš ništa ako auspuh nije atestiran i upisan u prometnu ( za razliku od normalnih država)
 
Sredju said:
U ovo certifikatu, kojeg bi trebalo isprintati i nositi sa sobom, ima par navedenih ali sa jos jednim slovom iza tipiziranog broja.
http://www.akrapovic.it/vecchipdf/0718(9).pdf

Taj US broj je vjerovatno broj od homologacijske postaje u USA.
Prema ovom tvom je onda moj za Suzuki?
Neznam zasto izbacuje onda negdje Kawasaki?
Jer ovako ako je za Suzuki nema mogucnost atestiranja na Kawasaki nikako?
 
U pravilu ako ti treba atest onda je svejedno koji je motocikl.
Ja bi rekao da ovakav auspuf prolazi na svakom 4 cilindra i 600 kubika, ako se da sigurno smontirat.
 
Sredju said:
U pravilu ako ti treba atest onda je svejedno koji je motocikl.
Ja bi rekao da ovakav auspuf prolazi na svakom 4 cilindra i 600 kubika, ako se da sigurno smontirat.

U pravilu bas i ne, jer ti treba papir na kojem pise da je taj ispuh za taj motocikl i brojevi na tome papiru se trebaju poklapati sa brojevima ugraviranima na auspuhu (papir dolazi sa auspuhom kod kupovine, a moguce da se da i naknadno nabaviti od proizvodjaca ali taj dio ne znam)

Ostale seme i homemade ne znam da prolaze jer su i sa ovim gore po ps-u rigorozni
 
Stig said:
U pravilu bas i ne, jer ti treba papir na kojem pise da je taj ispuh za taj motocikl i brojevi na tome papiru se trebaju poklapati sa brojevima ugraviranima na auspuhu (papir dolazi sa auspuhom kod kupovine, a moguce da se da i naknadno nabaviti od proizvodjaca ali taj dio ne znam)

Ostale seme i homemade ne znam da prolaze jer su i sa ovim gore po ps-u rigorozni
tako je , meni je na atestu isto tako rečeno, moraš imati papir proizvođača auspuha da taj auspuh odgovara točno za tvoj motor, po godištu i svemu ostalom, inače nema atesta. Meni se čini da akrapovič nema homologirani auspuh za tvoj motor, koliko sam razumio kawasaki zxr10 2004 godište
 
naravno da auspuh mora imati homologacijske brojeve i uz to pripadajući papir, bez toga nema legalnog upisa

debilčina po običaju trabunja pizdarije o stvarima o kojima pojma nema..