Akrapovič Morsus

DADO+ said:
  (y)

- je, motor je napravljen za promotivne svrhe i to je OK,  8)
ali onda je to, za tu firmu, po meni čista kontradikcija
nije kontradikcija jer su od ove godine ako se ne varam počeli raditi auspuhe za neke custome  :wink:
 
lili said:
nije kontradikcija jer su od ove godine ako se ne varam počeli raditi auspuhe za neke custome  :wink:

- to ne znam, ne pratim baš custome,  :mrgreen:
 
DADO+ said:
  (y)

- je, motor je napravljen za promotivne svrhe i to je OK,  8)
ali onda je to, za tu firmu, po meni čista kontradikcija
Ne znam, ali mislim da nije. Jel tebe Morsus odbio od toga da bi kupio Akrapovičev auspuh? Svi znamo kaj i kak radi Akrapović. Mala naljepnica i na, recimo, motoru Jorge Lorenza jako puno znači.
Marketing (y)
 
shonyo said:
Ja se oko toga nebi brinuo. Neko se vjerojatno malo više ulovio olovke i papira i sve to proračunao i razmišljao o tome. Bez obzira jel bio show bike ili ne, ali svaki motor mora palit i vozit. To je i pravilo u slučaju natjecanja, tako da se oni svi toga drže kod svake izrade. I s obzirom da znam šta je i koliko dotični tip napravio do sada i da sam ga upoznao, stvar oko mašine na "polici" nebi dovodio u pitanje. Vrlo rado bi imao takav motor i s obzirom na moje mazohističke porive uredno bi ga i koristio.
mislim da pričamo istu priču, sam s 2 točke gledanja. nisam htio reć da je motor složen po principu "drž vodu dok majstori ne odu", samo da je napravljen da može izdržati tu eksploataciju koja mu je namjenjena (stajat na mjestu da ga se slika, eventualni đirić od parsto metara po dost ravnoj podlozi itd). naravno da ne mislim da se snjim mora moć skakat s rinzola il ispeljat krug na mladini.
 
jolly the roger said:
mislim da pričamo istu priču, sam s 2 točke gledanja. nisam htio reć da je motor složen po principu "drž vodu dok majstori ne odu", samo da je napravljen da može izdržati tu eksploataciju koja mu je namjenjena (stajat na mjestu da ga se slika, eventualni đirić od parsto metara po dost ravnoj podlozi itd). naravno da ne mislim da se snjim mora moć skakat s rinzola il ispeljat krug na mladini.
A dobro, malo smo se razišli.
A na ovo boldano... Ak nekom tak nekaj padne na pamet i na običnom chopperu, taj je idiot. Al ako i nije razmišljao, dugo će plakat kasnije, kakvi god amortizeri bili. To može samo Terminator 8)
Na Hardtailu, ni Terminator, možda Chuck :mrgreen:
 
Makina je definitivno neobična i spada u tko zna koju kategoriju nekih woodoo-space chopera,ali Akrapovič
mi nikako ne ide uz chopere i skutere,nego uz sve druge,naked,R,RR,enduro,touring,cross...
 
maRRio 8 said:
A u PM, pa nisi niti trebao otvoriti link. (y)
Piše u postu, u 1. rečenici. Nije niti bitno.

- sorry,  :oops:

ne otvaram tvoje linkove i ne čitam pozorno tvoje postove  :mrgreen:

  :misli: pravo čudo je i da sam temu otvorio, zar ne?  :LOL:
 
DADO+ said:
- sorry,  :oops:

ne otvaram tvoje linkove i ne čitam pozorno tvoje postove  :mrgreen:

  :misli: pravo čudo je i da sam temu otvorio, zar ne?  :LOL:
Hvala na komplimentu, uljepšao si mi dan. (y)
 
jolly the roger said:
mislim da pričamo istu priču, sam s 2 točke gledanja. nisam htio reć da je motor složen po principu "drž vodu dok majstori ne odu", samo da je napravljen da može izdržati tu eksploataciju koja mu je namjenjena (stajat na mjestu da ga se slika, eventualni đirić od parsto metara po dost ravnoj podlozi itd). naravno da ne mislim da se snjim mora moć skakat s rinzola il ispeljat krug na mladini.
Zaboravio sam reć (napisat) da se mašina drži na jednako točaka ko i ona u kavezu. Iznad mašine je nosač koji se drži za ramu i za cilindre. Znači da kavez možda malo ojačava, ali vjerujem da više utiče na ciklistiku nego na držanje mašine.
 
mašina se drži u jednako točaka, al donje točke prenose na ramu težinu mašine u 1 točki mjesto u 2. i to je kinky. volio bi vidjeti proračune za donji dio rame.

a ovaj što ga vozi  u filmiću mi nije jasan. po meni, nije mu teško okretat volan zbog 26" kotača (koji su karbonski i inercija im je manja od obicnih kotaca) već zbog kuta vilice.
 
totalna sprdnja od motora i zvuka  :LOL:
 
jolly the roger said:
a ovaj što ga vozi  u filmiću mi nije jasan. po meni, nije mu teško okretat volan zbog 26" kotača (koji su karbonski i inercija im je manja od obicnih kotaca) već zbog kuta vilice.
Ne kužim ga, ali bi volio probat vozit, onda bi vjerojatno skužio o čemu priča :mrgreen:
Makar, moja pretpostavka, s obzirom da sam probao nekaj sličnoga. Motor je nizak i dugačak, i sjedi se poprilično nisko. Uz to položaj koji baš i nije chopperski (tijelo nagnuto naprijed, noge iza ), a vilica je uz to i "dosta" nagnuta. I kod svega toga se hoće dešavat da se motor nagne na mjestu. S obzirom da su chopperi poznati kao teške krave, nije baš ugodno. Uz to, možda i nije toliko stvar u ti 26" kotačima, nego više u njihovoj širini gume, koja baš i nije "standardna" u preradama. Obično su zadnje gume od 240 pa do enormnih 360 (ili 380) i možda mu je upravo zbog toga lakše nego inače.
U svakom slučaju, ovakve vrsta motora je uglavnom teže i čudnije vozit od bilo čega drugog. Zato... Volio bi probat, pa da vidim o čemu on trkelja  :mrgreen: