Akumulatorski Punjac

trele

New member
Kako bi najlakse smanjio struju punjenja akumulatora? Da ne bi morao da ga punim sa 5A!
 
trele said:
Da ne bi morao da ga punim sa 5A!

Što to znači?

Trebaš puniti sa 5A ili je to presporo?

Hint: presporo nije sigurno, pogotovo ako se radi o akumulatoru motocikla. I onaj od 5A ga napuni u roku par sati, a sporije punjenje je sigurno kvalitetnije, i manje oštećuje ćelije, od brzog punjenja. Ustvari, ne žuriš ne nikuda.
 
kupnjom u motormanie punjaca koji dođe 100-150kn, na sebi ima održavanj i punjenje baterije
 
Sledgehammer said:
Što to znači?

Trebaš puniti sa 5A ili je to presporo?

Hint: presporo nije sigurno, pogotovo ako se radi o akumulatoru motocikla. I onaj od 5A ga napuni u roku par sati, a sporije punjenje je sigurno kvalitetnije, i manje oštećuje ćelije, od brzog punjenja. Ustvari, ne žuriš ne nikuda.

Prejaka je struja punjenja
Kako da je oslabim?
 
strasilo said:
stavi osigurač od 2A ...  :wink:

Sta pa ce da mi stalno iskace?  :LOL:
 
trele said:
Sta pa ce da mi stalno iskace?  :LOL:
da sad se pišemo kilometarske postove... osigurač od 2A košra 0,80 kuna , a to stvarno nije iznos oko kojeg bi se trebalo zabrinjavati .... probaj kako sam ti rekao...  :wink:
 
strasilo said:
da sad se pišemo kilometarske postove... osigurač od 2A košra 0,80 kuna , a to stvarno nije iznos oko kojeg bi se trebalo zabrinjavati .... probaj kako sam ti rekao...  :wink:

Osigurač ne služi da ograniči struju već da zaštiti potrošač od prevelike struje u slučaju npr. kvara. To znači da ako bi aku povukao veću struju nago osigurač može izdržat, izgorio bi osigurač...i tako ih možeš mjenjat u nedogled. Za ograničit protok struje ti treba neki drugačiji elektronički sklop (škola je već dosta iza mene pa se više ne sječam, da bi mogao dati preciznije rješenje u vezi sklopa)
 
strasilo said:
da sad se pišemo kilometarske postove... osigurač od 2A košra 0,80 kuna , a to stvarno nije iznos oko kojeg bi se trebalo zabrinjavati .... probaj kako sam ti rekao...  :wink:
Pa ne smanjuje osigurač struju...

:blink:
 
trele said:
Kako bi najlakse smanjio struju punjenja akumulatora? Da ne bi morao da ga punim sa 5A!

moraš promijeniti regler koji neće puštati više od 2A u tvoj akumulator a to nije baš jednostavan postupak
 
E da ja sad pitam nešto u vezi akumulatora, da ne otvaram drugu temu...

Jel može pregorit anlaser ako se stavi na motor akumulator puno veće amperaže od serijskog?
 
Karabaja said:
E da ja sad pitam nešto u vezi akumulatora, da ne otvaram drugu temu...

Jel može pregorit anlaser ako se stavi na motor akumulator puno veće amperaže od serijskog?
ne, možeš staviti i kamionski od 180Ah

anlaser uzima koliko mu treba, a ne koliko mu akumulator daje...  :wink:
 
Karabaja said:
E da ja sad pitam nešto u vezi akumulatora, da ne otvaram drugu temu...

Jel može pregorit anlaser ako se stavi na motor akumulator puno veće amperaže od serijskog?

ne al može regler otići jer veći akumulator kad je prazan vuće više struje za punjenje
 
E to! Pitam jer lik mi pričao kako je pregorio anlaser jer su stavili akumulator s većom amperažom, a znam da struja ovisi o otporu anlasera, a ne o amperaži akumulatora.

(y)
 
berislavv said:
ne al može regler otići jer veći akumulator kad je prazan vuće više struje za punjenje
Karabaja said:
E to! Pitam jer lik mi pričao kako je pregorio anlaser jer su stavili akumulator s većom amperažom, a znam da struja ovisi o otporu anlasera, a ne o amperaži akumulatora.

(y)
e, ajde da definiramo nešto.... jeli mi ovdje pričamo o anlaseru (elektro pokretaču) ili pričamo o alternatoru (proizvođaču struje)
 
strasilo said:
e, ajde da definiramo nešto.... jeli mi ovdje pričamo o anlaseru (elektro pokretaču) ili pričamo o alternatoru (proizvođaču struje)

Karabaja said:
E da ja sad pitam nešto u vezi akumulatora, da ne otvaram drugu temu...

Jel može pregorit anlaser ako se stavi na motor akumulator puno veće amperaže od serijskog?
 
anlaser ne može pregoriti zbog većeg akumulatora...  (y)
 
AnteK said:
Pa jel ti imaš na motoru odvojeno ta dva uređaja ?
nemam ih fizički odvojeno, ali rade odvojeno... dok radi kao anlaser, regler nema veze s njim...
 
strasilo said:
nemam ih fizički odvojeno, ali rade odvojeno... dok radi kao anlaser, regler nema veze s njim...
ali da, postoje i fizički odvojeni ...  (y)

A i koliko sam mogao shvatiti, pokretač teme nije definirao radi li se o automobilu ili motociklu...  :misli:
 
strasilo said:
nemam ih fizički odvojeno, ali rade odvojeno... dok radi kao anlaser, regler nema veze s njim...

ja ih na motoru iam fizički odvojeno
a i nisam baš vidio anlaser i alternator u istom kučištu  :misli: