Amortizer sta napraviti

50kg kao da je to velika razlika? Kolika je onda razlika 25kg? Pa razlika između mene i malo jačeg vozača je 50kg pa jeli on manje sportski? Zato i postoje različite opruge da se to kompenzira. Mora je onaj dubrovčanin od 100+kg što na grobniku vozi 1.32 manje sportaš od mene koji vozim skoro 2 minute a imam jedva 70kg  :mrgreen: Dobar ovjes je dobar ovjes, kakav god motor bio, i ako se sredi ovjes motor je jako vozan bez obzira na kg  :D
 
aurellie said:
50kg kao da je to velika razlika? Kolika je onda razlika 25kg? Pa razlika između mene i malo jačeg vozača je 50kg pa jeli on manje sportski? Zato i postoje različite opruge da se to kompenzira. Mora je onaj dubrovčanin od 100+kg što na grobniku vozi 1.32 manje sportaš od mene koji vozim skoro 2 minute a imam jedva 70kg  :mrgreen: Dobar ovjes je dobar ovjes, kakav god motor bio, i ako se sredi ovjes motor je jako vozan bez obzira na kg  :D

50 kg je ogromna razlika.

Npr. Moj motor je serijski podešen za vozača od 65 kg (!!!!), opruga je 66/240, za moje potrebe bi mi trebala opruga 80-85/240 (rekao jedan američki stručnjak kad sam ga mailom zamolio da mi preporuči oprugu). Zašto tako jaka opruga? Zato jer tek s tom tvrdoćom se može igrati s ovjesom na način da bude moguće namjestiti da daje jednake performanse s vozačem (ja- 92 kg) + suvozačica + prtljaga....a da bude isto tako moguće namjestiti za žešći offroad solo....ta opruga ti daje tako veliki pojas funkcionalnosti. Dakle za otprilike 30% veću težinu vozača je još i moguće namjestiti serijsku oprugu....ali mislim da preko toga nije moguće. Svako daljnje predopterećenje opruge dovelo bi do još lošijih svojstava....ali to će objasniti neki od teoretičara foruma...znam da ima veze s elastičnošću/plastičnošću...!

Ja sam siguran da bi frajer na Banditu jako dobro mogao riješiti problem s jačom oprugom.

oracle said:
ma može staviti šta hoće....on će i dalje "mjesiti" jer to nije sportak :wink:
normalno da je novi amortizer bolji od starog, ali neke strašne pomake neće dobiti...
i naša je kilaža tu negdje pa se vozimo bez problema na njegovom amortizeru (y)

Naravno da nije sportak, ali koliko sam shvatio tip i ne traži performanse ovjesa sportaka nego samo da mu s obzirom na njegovu kilažu i kilažu suvozačice motor bolje leži....uvijanje rame ne može riješiti ovjesom na tom motoru...čini mi se da ste malo zabrazdili od početnog pitanja.

A uostalom.....kad njih dvoje sjedne na taj motor mislim da su vrlo blizu vršne nosivosti tog motora..... :mrgreen: :mrgreen:
 
bmw m 5 said:
materijal je bitan....dukci imaju ramu od neke jebene legure volframa... 8)

:misli:
To je vjerovatno točno (što se tiče legure), ali kvalitetna cjevasta rama/kavez bi trebala biti itekako čvrsta, a ovisno o izboru legure i lagana. Aluminij je lagan i što je najvažnije znatno jeftiniji u proizvodnji kao izbor za ramu. Utoliko se danas gotovo svi u skoro svim klasama odlučuju za prednosti jeftinijih solucija, ne nužno i čvrščih ili kvalitetnijih.
 
zokx said:
:misli:
To je vjerovatno točno (što se tiče legure), ali kvalitetna cjevasta rama/kavez bi trebala biti itekako čvrsta, a ovisno o izboru legure i lagana. Aluminij je lagan i što je najvažnije znatno jeftiniji u proizvodnji kao izbor za ramu. Utoliko se danas gotovo svi u skoro svim klasama odlučuju za prednosti jeftinijih solucija, ne nužno i čvrščih ili kvalitetnijih.

Mislim da nisi skroz u pravu! Teško je govoriti generalno ali mislim da svi proizvođači, ovisno o klasi motora, biraju konstrukciju prema performansama i specifičnim karakteristikama motora koji proizvode.

 
bmw m 5 said:
upravo tako... (y) Govorim iz iskustva...jer je jedan lik potrosio skoro soma eura(zadnji amortizer i progresivne WP opruge) na skoro novi kawasaki zzr 1400...Zelio je da mu bude pod opterecenjem i u zavojima stabilniji...a nije dobio neka bitnija poboljsanja... :?

možeš potrošiti i milion €, ali ako nema pravog majstora za to složiti i podesiti :misli: onda je sve đaba :palacdolje:
 
tutankamon said:
možeš potrošiti i milion €, ali ako nema pravog majstora za to složiti i podesiti :misli: onda je sve đaba :palacdolje:
nije problem majstor bio....u tom slucaju...nego....ti nikad od GT motora nemozes dobiti da se on ponasa kao R motor....sto se ovjesa tice. Poboljsati mozes...ali i pretvrdi ovjes zna biti itekako neugodan i nepredvidiv...ipak mislim da je tvornica predvidjela sve mogucnosti i kao takva je napravila motor da funkcioniora optimalno u svim uvjetima koristenja....Koliko sa jedne strane dobijes...toliko sa druge izgubis...a nijanse poboljsanja mozes eventualno osjetiti na stazi..kada najvise dolaze u krizu ovjesi i kocnice....Ja na svome motoru imam ultra podesiv showa ovjes...prednji i zadnji...Probao sam malo to stimati prema nekim preporukama iz jednog testa....I na ovim nasim cestama...i onako kako ja vozim...razliku nisam primjetio... :wink: