Aprilia 125 SR sporter nece upaliti

mountain36

Member
Aprilia 125 SR sporter nece upaliti.Vergla ali par sekundi radi na leru i onda se ugasi.Od kuda krenuti,jel imao netko takav problem?
 
Pregledana casica na krburatoru(cista),vakum pumpa provjerena i pusta benzin bez problema,svjecica baca iskru.Skuter upali i nakon nekog vremena kao ga se pocne gusiti i  ugasi,a zatim vise nece upaliti ni na kurblu ni na alnaser?
 
mountain36 said:
Pregledana casica na krburatoru(cista),vakum pumpa provjerena i pusta benzin bez problema,svjecica baca iskru.Skuter upali i nakon nekog vremena kao ga se pocne gusiti i  ugasi,a zatim vise nece upaliti ni na kurblu ni na alnaser?
cok ?
 
ja imam isti problem s derbijom skuterom isto tako se gusi i ugasi se i onda ga tesko upaliti. stavio sam novu vakum pumpu i cistio karburator, nova svecica i sad sam skinuo klip i vidim da je zut na nekim mjestima pa cu stavit nove karike mozda je to rijesenje :)
 
I jos prilikom pojacavanja ler gasa(odpustanjem ler gas serafa) motor se gasi.Radi samo kada je seraf zategnut do kraja???
 
tu ipak izgleda da je kompresija losa....izmjeri mu kompresiju prije nego se upustite u skidanje cilindra...to moze izmjeriti bilokoji automehanicar koji ima potreban manometar sa adapterima za to...... ;)
 
mountain36 said:
Kak provjerit cok?Kaj napravit s njim(zamjena ili)?Na kojem principu on radi?
spoji ga na akl , i ako se ugrije za par minuta i izade iglica vani ondan je ispravan
 
bmw m 5 said:
tu ipak izgleda da je kompresija losa....izmjeri mu kompresiju prije nego se upustite u skidanje cilindra...to moze izmjeriti bilokoji automehanicar koji ima potreban manometar sa adapterima za to...... ;)
jeli to govoris ovom momku stoje otvorio temu ili ovom sa derbijem ?
 
koliko sr ima km, ak nije nikad zaribo, i ak nema 30t karike ne bi smijele biti potrosene

za kompresiju ne znam sta bi ti trebalo pokazat

meni je pokazalo 7 i to na 2 masine s isto km nekih 7-8tkm
 
Čok se grije kada ga spoojim na kaumulator,ali igla neide nikam ni gore ni dole.Motor kada upalim radi ali se nakon nekog vremena kao da pocne trokirat i ugasi ....
 
mountain36 said:
I jos prilikom pojacavanja ler gasa(odpustanjem ler gas serafa) motor se gasi.Radi samo kada je seraf zategnut do kraja???
ler gas  se pojacava stiskanjem sarafa(onaj sa vanjskom oprugom)... :mrgreen:

kad se cok ugrije iglica se mora spustiti prema dole...par mm barem...ali je cudno to sto kazes..ako se cok grije onda mora i iglica reagirati....jedino postoji mogucnost da je crko cok pa da je ostao u full donjoj poziciji...ondosno iskljucen cok... :?
 
mountain36 said:
Nema veze morat cu ga otpelat na servis jer je to trazenje i tapkanje u mraku .....
ma kupi cok i promjeni ga sam kakv servis neces proc ispod 300 kn
 
mountain36 said:
Sve je to ok, ali to je skuter od necaka i problem je sto ako nije to ...
izvadi onda taj jebeni cok van....ujutro stavi prst na rupu u karburatoru gdje inace ulazi cilindricna iglica coka...probaj upaliti...ako upali..i drzi povisen hod...onda je 100% cok..