Aprilia 125 SR sporter nece upaliti

Sada nisam doma da postqvim slike, ali cok na ovom motoru nema nikakve iglice na sebi vec je zatvoren a pokraj njega se nalazi jedan kabl koji vodi do iglice koja moze samo zatvoriti(povuci prema gore iglicu) i koja se ne pomice kada dam struju cok-u
 
:misli: :misli: 

6586hke_23.jpeg


ovakav cok bi trebao imati ako se radi o mikuniu vm20, ma da je i dellorto slicni su
 
mountain36 said:
Sada nisam doma da postqvim slike, ali cok na ovom motoru nema nikakve iglice na sebi vec je zatvoren a pokraj njega se nalazi jedan kabl koji vodi do iglice koja moze samo zatvoriti(povuci prema gore iglicu) i koja se ne pomice kada dam struju cok-u
dobro ajde nisam te bas najbolje skonto , znades li ti staje cok ?
 
Da upravo takav,radio sam popodne i tek sad sam stigao kuci.Takav cok je na motoru ali on neide nikamo ni gore ni dole????(mislim igla)
 
mountain36 said:
Da upravo takav,radio sam popodne i tek sad sam stigao kuci.Takav cok je na motoru ali on neide nikamo ni gore ni dole????(mislim igla)
e ako neide dole za par min ondan je za mijenjanja  :LOL:
 
mountain36 said:
Da upravo takav,radio sam popodne i tek sad sam stigao kuci.Takav cok je na motoru ali on neide nikamo ni gore ni dole????(mislim igla)
igla ne moze spustiti se dolje u sekundi....treba joj barem 2-3 minute.... ;)
ovaj na slici je coku u polozaju za hladni start (dakle u full gornjoj poziciji)...cim dodje napon na tijelo coka(crna boja) iglica se pocinje polako spustati...POLAKO....provjeri vizualno u kojem ti je polozaju ta iglica kad je motor full hladan...ako je u slicnom polozaju kao na slici onda bi motor trebao na hladno paliti....ako je pak iglica ostala blokirana u donjoj poziciji onda ne moze paliti kad je hladan...jer cok je iskljucen...
 
kad smo kod coka jedna zanimljiva slika



ovak je izgledala svjecica, kad je cok bio odspojen, tj kad je konstantno radio  :misli: :misli:

grijac i cok bili zajedno spojeni  :mrgreen:

nakon spajanja kak treba biti, svjecica normalne boje (nazalost sliku nemam)

interesantno, motor je iso normalno, nikakvo trokiranje, zaljevanje
 
nije moj skuter, a vlasnik se nije zalio na povecanu potrosnju, na nist se nije zalio,, sve normalno  (y)
 
Skinut cok dole,i kada je otvorena rupa motor radi normalno a kada zatvorim rupu motor se ugasi ???Izgleda mi kao da je igla stalno vani(dali je to moguce)?
p.s.gdje kupiti tu iglu jer u moto mondo ju nemaju?
 
trazi polovan karb

jos najbolje uzet dellorto 20,5 prebacit ga u manual i bok, nema brige onda
 
bmw m 5 said:
igla ne moze spustiti se dolje u sekundi....treba joj barem 2-3 minute.... ;)
ovaj na slici je coku u polozaju za hladni start (dakle u full gornjoj poziciji)...cim dodje napon na tijelo coka(crna boja) iglica se pocinje polako spustati...POLAKO....provjeri vizualno u kojem ti je polozaju ta iglica kad je motor full hladan...ako je u slicnom polozaju kao na slici onda bi motor trebao na hladno paliti....ako je pak iglica ostala blokirana u donjoj poziciji onda ne moze paliti kad je hladan...jer cok je iskljucen...
:misli: :mrgreen:
evo kako to kod mene izgleda danas

kad sam izvukao cok
a68cilium0z0sv26bms.jpg




nakon par min spojen na aku
7zrmt9l6uwa0hoixjcw.jpg



pustio da se ohladi cca 5min
ox7rzr3cnavzuicngb.jpg