Futurama said:Vidim ja da ću morati polagati za D :jesus:
je u pravu si u ovom segmentu postoji mali Strom zaista dobar motor za vozit,ali i njemu je cijena poskočila ,a vidit če mo koliko je nova ,a ovo sve ostalo nije too,bar ja tako mislim,ali i malom Stromu kad ga opteretiš za putovanje i još sedeš suputnicu fali taman onoliko konja koliko ima iljdarka,moje mišljenje,za nas u Hrvatskoj kad pogledam cijenu motora,sva davanja i ostale troškive koje motor vuče za sobom idealna je bila 1000 ccm i tih 98 kslive-for-ride said:pa još uvjek postoje jeftiniji motori od 650 (660) koje je moguće kupiti, nisu preteški, imaju 60-70 ks...tko voli nek izvoli.
i ja si tak mislimrus said:je u pravu si u ovom segmentu postoji mali Strom zaista dobar motor za vozit,ali i njemu je cijena poskočila ,a vidit če mo koliko je nova ,a ovo sve ostalo nije too,bar ja tako mislim,ali i malom Stromu kad ga opteretiš za putovanje i još sedeš suputnicu fali taman onoliko konja koliko ima iljdarka,moje mišljenje,za nas u Hrvatskoj kad pogledam cijenu motora,sva davanja i ostale troškive koje motor vuče za sobom idealna je bila 1000 ccm i tih 98 ks
ttboy said:ionako je službeno predstavljanje tek u prosincu u milanu na eicma, ko zna šta će biti do tada...
http://www.moto.it/news/sorpresa-aprilia-ecco-caponord-1200-con-sospensioni-attive.html
s ovim prate "modu" i pokušavaju konkurirati GSu, a i navodno se vraća strom 1000 (piše u članku)
meni se ovakav capo sviđa, sliči na ono što je ktm napravio iz sm u smt(koji mi je tiha patnja) ,ali da bi konkurirao smt trebao bi koštat kao i smt ,dakle oko 100.ooo
ono što me više zanima je povratak tuarega na bazi DD750, 750cc-90ks...
rus said:e o ovome se pisalo bilo nekakvih slika ,ali ???a taj segment motora nedostaje ,a kad se sitin Super tenere i Afrike twin koji su to motori bili i moga si s njima di očeš ,a mala davanja