Aprilia Caponord 1200, 2012.

Ma nije to ni blizu kapa i onoga sto krasi kapa
Neki prosjecni motorcic (ni vrit ni mimo) i ni slika svog stasitog prethodnika!
 
ma sve ovo NOVO šta se događa u moto industriji nema smisla  :misli: došlo se do nekakvog limita u snazi agregata i kubikaži i sad se neznaju postavit želi se nešto novo,a sve novo šta se napravilo u zadnjih nekoliko godina je pušiona u svakom smislu , maxi enduru prelaze u 1200 ccm,a čemu za vožnju po makadamu ,ma ni iljadarke nisu bile za cros vožnju jer je preteška ,a sad ove ???a za onaj sio makadama od ceste do plaže može se i sa RR-om,dakle sve ovo novo su obični putni motori za duže vožnje po savaltu i to je to ,a uz to puno su skuplji nego prije sada su ti motori 120 000 kn i više,a šta si dobija ?pun kurac elektronike
ako je ovo konačno novi Capo onda je loše dizajniran nije na nivou Aprilijinih dizajnera,ali triba pričekat,vidit kad dođe na cestu :LOL: :LOL:
 
pa još uvjek postoje jeftiniji motori od 650 (660) koje je moguće kupiti, nisu preteški, imaju 60-70 ks...tko voli nek izvoli.
 
live-for-ride said:
pa još uvjek postoje jeftiniji motori od 650 (660) koje je moguće kupiti, nisu preteški, imaju 60-70 ks...tko voli nek izvoli.
je u pravu si u ovom segmentu postoji mali Strom zaista dobar motor za vozit,ali i njemu je cijena poskočila ,a vidit če mo koliko je nova ,a ovo sve ostalo nije too,bar ja tako mislim,ali i malom Stromu kad ga opteretiš za putovanje i još sedeš suputnicu fali taman onoliko konja koliko ima iljdarka,moje mišljenje,za nas u Hrvatskoj kad pogledam cijenu motora,sva davanja i ostale troškive koje motor vuče za sobom idealna je bila 1000 ccm i tih 98 ks
 
ionako je službeno predstavljanje tek u prosincu u milanu na eicma, ko zna šta će biti do tada...
http://www.moto.it/news/sorpresa-aprilia-ecco-caponord-1200-con-sospensioni-attive.html
s ovim prate "modu" i pokušavaju konkurirati GSu, a i navodno se vraća strom 1000 (piše u članku)

meni se ovakav capo sviđa, sliči na ono što je ktm napravio iz sm u smt(koji mi je tiha patnja) ,ali da bi konkurirao smt trebao bi koštat kao i smt ,dakle oko 100.ooo

ono što me više zanima je povratak tuarega na bazi DD750, 750cc-90ks...
 
rus said:
je u pravu si u ovom segmentu postoji mali Strom zaista dobar motor za vozit,ali i njemu je cijena poskočila ,a vidit če mo koliko je nova ,a ovo sve ostalo nije too,bar ja tako mislim,ali i malom Stromu kad ga opteretiš za putovanje i još sedeš suputnicu fali taman onoliko konja koliko ima iljdarka,moje mišljenje,za nas u Hrvatskoj kad pogledam cijenu motora,sva davanja i ostale troškive koje motor vuče za sobom idealna je bila 1000 ccm i tih 98 ks
i ja si tak mislim
 
ttboy said:
ionako je službeno predstavljanje tek u prosincu u milanu na eicma, ko zna šta će biti do tada...
http://www.moto.it/news/sorpresa-aprilia-ecco-caponord-1200-con-sospensioni-attive.html
s ovim prate "modu" i pokušavaju konkurirati GSu, a i navodno se vraća strom 1000 (piše u članku)

meni se ovakav capo sviđa, sliči na ono što je ktm napravio iz sm u smt(koji mi je tiha patnja) ,ali da bi konkurirao smt trebao bi koštat kao i smt ,dakle oko 100.ooo

ono što me više zanima je povratak tuarega na bazi DD750, 750cc-90ks...

e o ovome se pisalo bilo nekakvih slika ,ali ???a taj segment motora nedostaje ,a kad se sitin Super tenere i Afrike twin koji su to motori bili i moga si s njima di očeš ,a mala davanja
 
rus said:
e o ovome se pisalo bilo nekakvih slika ,ali ???a taj segment motora nedostaje ,a kad se sitin Super tenere i Afrike twin koji su to motori bili i moga si s njima di očeš ,a mala davanja

(y)
 
wowwww novi capo izgleda ludilooooooooo (y) ako je ovakvi na fotkama , uživo će bit za prste polizat ..naravno za one koji vole ovakvi tip motora  (y) (y) (y)