Pozdrav ekipa. Nisam pisao dugo jer nisam ni imao nekakvih problema. Saleta sam zamarao sa upgradeom pa se tu na kralja sjevera svasta stavilo. Pomicni vizir, novi original stitnici za ruke, alarm, oxford grijace trebam ugraditi (kupljeni cekaju na ugradnju), hepco donji I gornji stitnici, iridium svijecice, k&n filter zraga, GPR auspusi, led prednje lampe, nove prirubnice na cilindrima, novi lancanici I lanac zvmx, centralni kofer givi outbacker, bocni koferi motech na givi nosace, tank lock torba, navigacija garmin 595, reparacija vilica sa svim elementima (semerinzi, piksne gornje I donje), lezaj u trnu, gume na njemu su angel GT I cudo su od guma, ulje motul V300 I obavezno otorcoat LS 27 (to me je vjerojatno I spasilo od zaribavanja masine)... cuda ulozio I vozio se ko kralj. Do ljetos. Jedne veceri primjetio kako je poceo lagano puckat iz auspuha. Distanca od prenocista I D8 rock caffeea u Zadru je bila premala da bi nesto previse obracao pozornost. Dan ranije bio u Austriji I opalio do frenda malo do Zadra. Sve bilo ok. Bio kod njega dan I zapalio slijedece jutro do Biograda. E na tom putu sam primjetio da bas puca iz auspuha. Cak u leru je pucketo. Naravno sve sam pregledao prije puta, tekucine, podmazo lanac I td. kao sto uvijek I radim. Stigao u Biograd I gledam okolo. Nigdje se nista ne vidi, nista ne curi, motor ne cuka I pali kao mina. Znaci sve ok osim usranog puckanja. Reko mozda su svijecke (jedna od njih ili bombina- jbg ima dvije po cilindru). I oprasio ja od Biograda do Zagreba. Stao tociti na Vukovoj Gorici. Temperatura normalna, motor vuce ko blesav, potrosnja sa svom prtljagom I ja na njemu (imam 115kg) 6.5 litara, vozio 140-160 km/h. Popio kavu, I krenuo dalje za Zagreb. Dosao na Lucko, cekam da platim I krenem dalje prema Zagorskoj gdje me kum ceka da parkiram kod njega u garazu (on mi je citav update I napravio na motoru no o samoj rotax masini ne zna previse). prosao kroz par semafora (naletio nekim cudom na nekoliko njih da su bili zeleni) I dolazim do jednog koji je crven te stajem. Osjetim kako su mi noge nekako skvrcene. Reko koji K... na Capi nitko nema noge skvrcene. Tad shvatih da mi je straznji amortizer oso u vjetar. Stajem kod stana I kum izlazi. gledamo motor (2-3 minute), objasnjavam mu sta se desilo... Stavim ruku na kvacilo a ono usijano, mozes najveci stake peci na kvacilu bez beda. Gledamo na cijevcicu ulja a ona izgleda prazno. Pa reko daj me nemoj J... Idem ga spustit dolje u garazu, jedva sam kvacilo stisnuo, vrucina ga nadrukala. Dodemo dolje I stavimo na stendere, I pregled. Ruku na zadnjoj vilici nismo mogli drzat 2 sekunde. Otvorim cep od vode, vode nema. Otvorim cep od ulja a ulja ne da nema, posuda je puna do vrha. I tako ja se vratio nazad u Avganistan I po nekoj logici narucim uljni semering, gumice I mehanicki semering od vodene pumpe. I kad je kum rastavio, tako je I bilo, semering osao k vragu I pumpa Nabila svu vodu u karter. To je promjenio, no ima ulja u kutiji zraka.
Ovo sto pisem (koliko sam citao) nije se nikad nikom desilo, a pogotovo ne na 55 000 km.
To ulje u filter se vjerojatno pojavilo zbog gumica ventila jer ako je amortizer propisao radi temperature, gumice su u k'''' sigurno. Dali trebam skidati glavu dolje da bi gumice zamjenio?
Postoji li itko na ovom svijetu tko je video klipove, cilindre I ventile iznutra a da je to capina masina? Jel zna netko gdje ima nova masina u nekom cosku nekog servisa da ju uzmem jer motor je jednostavno odusevljenje I nebih ga se hrio rijesiti. Trebam nekakvu strucnu pomoc a u HR sto se tice talijana servis je nevjerojatno ocajan, a I oni koji ga I imaju za talijane, obicno su to skuteri... Ne trazim djabe, samo da nadem nekog tko ga moze sredit I rijesit kak se spade da to opet bude sve po ps-u. Tko mi moze moje probleme rijesiti?