APRILIA CAPONORD - ISKUSTVA

Cartman said:
Zdravo Caporideri. Preko zime trazim novi regler. Imate li iskustva sa univerzalnim reg/rec SPER?

Sretno u novoj godini.

ja sam ga stavio pred 6 mjeseci i za sada zadovoljan.  (y)
i velika prednos je bila brzina dostave. dva dana nakon narudjbe je bio na kucnoj adresi  (y)
 
Spamer said:
ja sam ga stavio pred 6 mjeseci i za sada zadovoljan.  (y)
i velika prednos je bila brzina dostave. dva dana nakon narudjbe je bio na kucnoj adresi  (y)

Super to! Montaza na original poziciju?

Kod nas u SLO, fh008 dobijem za nekih 180€. A sad.....neznam. 180 je skoro duplo od SPERa, plus, kad na fh008 odskinem konektore, gubim garanciju....
 
Cartman said:
Super to! Montaza na original poziciju?

Kod nas u SLO, fh008 dobijem za nekih 180€. A sad.....neznam. 180 je skoro duplo od SPERa, plus, kad na fh008 odskinem konektore, gubim garanciju....

Ispod sica ide, vise je nego duplo veci nego orginal. konektora nema, a kablovi od reglera i statora su mi bili dovoljno dugi da ih spojim direktno, a druga strana reglera direktno na accu.
 
Spamer said:
Ispod sica ide, vise je nego duplo veci nego orginal. konektora nema, a kablovi od reglera i statora su mi bili dovoljno dugi da ih spojim direktno, a druga strana reglera direktno na accu.

Hvala za objasnjenje. Ne idem tom putem. :(
 
meni je regler od 40eur neki japanski iz kipra sa ebaya , probio sam rupu stavio ga ispod repa da ga guma hladi, nabija 13.5 punjenje ja zadovoljan ,
 
Pozdrav ekipa. Nisam pisao dugo jer nisam ni imao nekakvih problema. Saleta sam zamarao sa upgradeom pa se tu na kralja sjevera svasta stavilo. Pomicni vizir, novi original stitnici za ruke, alarm, oxford grijace trebam ugraditi (kupljeni cekaju na ugradnju), hepco donji I gornji stitnici, iridium svijecice, k&n filter zraga, GPR auspusi, led prednje lampe, nove prirubnice na cilindrima, novi lancanici I lanac zvmx, centralni kofer givi outbacker, bocni koferi motech na givi nosace, tank lock torba, navigacija garmin 595, reparacija vilica sa svim elementima (semerinzi, piksne gornje I donje), lezaj u trnu, gume na njemu su angel GT I cudo su od guma, ulje motul V300 I obavezno otorcoat LS 27 (to me je vjerojatno I spasilo od zaribavanja masine)... cuda ulozio I vozio se ko kralj. Do ljetos. Jedne veceri primjetio kako je poceo lagano puckat iz auspuha. Distanca od prenocista I D8 rock caffeea u Zadru je bila premala da bi nesto previse obracao pozornost. Dan ranije bio u Austriji I opalio do frenda malo do Zadra. Sve bilo ok. Bio kod njega dan I zapalio slijedece jutro do Biograda. E na tom putu sam primjetio da bas puca iz auspuha. Cak u leru je pucketo. Naravno sve sam pregledao prije puta, tekucine, podmazo lanac I td. kao sto uvijek I radim. Stigao u Biograd I gledam okolo. Nigdje se nista ne vidi, nista ne curi, motor ne cuka I pali kao mina. Znaci sve ok osim usranog puckanja. Reko mozda su svijecke (jedna od njih ili bombina- jbg ima dvije po cilindru). I oprasio ja od Biograda do Zagreba. Stao tociti na Vukovoj Gorici. Temperatura normalna, motor vuce ko blesav, potrosnja sa svom prtljagom I ja na njemu (imam 115kg) 6.5 litara, vozio 140-160 km/h. Popio kavu, I krenuo dalje za Zagreb. Dosao na Lucko, cekam da platim I krenem dalje prema Zagorskoj gdje me kum ceka da parkiram kod njega u garazu (on mi je citav update I napravio na motoru no o samoj rotax masini ne zna previse). prosao kroz par semafora (naletio nekim cudom na nekoliko njih da su bili zeleni) I dolazim do jednog koji je crven te stajem. Osjetim kako su mi noge nekako skvrcene. Reko koji K... na Capi nitko nema noge skvrcene. Tad shvatih da mi je straznji amortizer oso u vjetar. Stajem kod stana I kum izlazi. gledamo motor (2-3 minute), objasnjavam mu sta se desilo... Stavim ruku na kvacilo a ono usijano, mozes najveci stake peci na kvacilu bez beda. Gledamo na cijevcicu ulja a ona izgleda prazno. Pa reko daj me nemoj J... Idem ga spustit dolje u garazu, jedva sam kvacilo stisnuo, vrucina ga nadrukala. Dodemo dolje I stavimo na stendere, I pregled. Ruku na zadnjoj vilici nismo mogli drzat 2 sekunde. Otvorim cep od vode, vode nema. Otvorim cep od ulja a ulja ne da nema, posuda je puna do vrha. I tako ja se vratio nazad u Avganistan I po nekoj logici narucim uljni semering, gumice I mehanicki semering od vodene pumpe. I kad je kum rastavio, tako je I bilo, semering osao k vragu I pumpa Nabila svu vodu u karter. To je promjenio, no ima ulja u kutiji zraka.

Ovo sto pisem (koliko sam citao) nije se nikad nikom desilo, a pogotovo ne na 55 000 km.
To ulje u filter se vjerojatno pojavilo zbog gumica ventila jer ako je amortizer propisao radi temperature, gumice su u k'''' sigurno. Dali trebam skidati glavu dolje da bi gumice zamjenio?
Postoji li itko na ovom svijetu tko je video klipove, cilindre I ventile iznutra a da je to capina masina? Jel zna netko gdje ima nova masina u nekom cosku nekog servisa da ju uzmem jer motor je jednostavno odusevljenje I nebih ga se hrio rijesiti. Trebam nekakvu strucnu pomoc a u HR sto se tice talijana servis je nevjerojatno ocajan, a I oni koji ga I imaju za talijane, obicno su to skuteri... Ne trazim djabe, samo da nadem nekog tko ga moze sredit I rijesit kak se spade da to opet bude sve po ps-u. Tko mi moze moje probleme rijesiti?  :cry: :cry: :cry: 
 
koliko znam forumaš sip je tatamata za apriliu a Slatina ti nije daleko ako si iz Požege
https://www.facebook.com/people/Sip-Moto-Servis/100011102324854
 
o njemu sam čuo samo najbolje  (y). Kad spominješ taj motorcoat LS 27, zanimaju me tvoja iskustva. Gledam malo po netu, neko kaže odličan, neko da mu kvačilo proklizuje zbog njega i da se u ulje ne liva ništa što ima smisla :misli:
 
Price za malu djecu. Sepic je uvoznik za Hr I na youtubeu imas video gdje je pokazao test a ja sam test gledao u zivo. Nevjerojatna tekucina. Ja ga obavezno sipam I u Norda I u VTR I u auto. Smanjuje trenje, lakse motor pali, a mene spasio od zaribavanja. To sto nekima kvacilo proklizuje, vjerojatno proklizuje radi dotrajalosti. I na VTR I na Nordu imam original kvacilo, a oba su dvocilindrasi I klizanja nema. "Hvata" se samo na dijelove koji proizvode topline (cilindri, leteci, kuglicasti, bregaste...) i toci se u masinu svakih 50 000km 2 decilitra (toliko je pakiranje). Ja sipam deciliter pri svakoj izmjeni. Neka ga unutra.
 
Gume Pirelli Rally STR
Nove, dubina šare PREDNJA - 0,7 STRAŽNJA - 0,9
Nakon prijeđenih 3500 od toga 2000 km čistog autoputa, 1500 km magistralnih cesta, uvijek natovaren maksimalno :D
PREDNJA - 0,6  STRAŽNJA 0,6
Kad se ja vozim to izgleda ovako :mrgreen:...
 

Attachments

  • 51858124_1530195310445783_4877428371019005952_n.jpg
    51858124_1530195310445783_4877428371019005952_n.jpg
    197.6 KB · Views: 194
  • 51518369_1530195370445777_3225471867510849536_n.jpg
    51518369_1530195370445777_3225471867510849536_n.jpg
    197.2 KB · Views: 188
ChiefNorth said:
Gume Pirelli Rally STR
Nove, dubina šare PREDNJA - 0,7 STRAŽNJA - 0,9
Nakon prijeđenih 3500 od toga 2000 km čistog autoputa, 1500 km magistralnih cesta, uvijek natovaren maksimalno :D
PREDNJA - 0,6  STRAŽNJA 0,6
Kad se ja vozim to izgleda ovako :mrgreen:...


Kakve su bile po snigu??


Poslano sa kampanela spomoću Tapatalk Pro
 
ChiefNorth said:
Gume Pirelli Rally STR
Nove, dubina šare PREDNJA - 0,7 STRAŽNJA - 0,9
Nakon prijeđenih 3500 od toga 2000 km čistog autoputa, 1500 km magistralnih cesta, uvijek natovaren maksimalno :D
PREDNJA - 0,6  STRAŽNJA 0,6
Kad se ja vozim to izgleda ovako :mrgreen:...

Hvala za info,

no iz navedenog mi izgleda da za moje putrebe ( cca 5000 km autoputa + cca 5000 km magistrala i ponešto ostalog ), uz
vjerojatno cca 60 - 80 kg više opterećenja na motoru ( dvije teže osobe + 50kg prtljage ), i dalje moram ostati na gumama poput Metzeler Tourance ili Dunlop Trailsmart.

Kakvi su ti utisci o "držanju ceste" u zavoju ( asfalt, suho, mokro ) i kočenjima u zavoju u odnosu na "80% road" gume ? 
 
Jučer sam baš razmišljao o tome ili su gume stvarno dobre ili san ja postao oprezniji :D, prva mi nigdje nije popustila ni na kočenju,zavoju a svih ti 3500 bilo je mokro i ružno vrijeme, 11 mjesec Bosna 200 km na -5 po snijegu od 1 cm i sad Elefant.Mišljenja sam da svaka guma ne odgovara svakom motoru, nisam moga isčekat da naprave Angel GT u našim dimenzijama ali ta guma mi nije nikako pasala a najviše sam je uzeo radi hvaljenih kišnih karakteristika.Imala je 2500 km i prvi put me uhvatila kiša na dionici Banja Luka - Jajce, to je bio užas, noge su mi se tresle, u 50 km prvo mi je uteklo 10 puta, tu dionicu sa Heidenau sam prolazio po pljusku nigdi ispod 120 i sve bilo OK.GT sam odmah promijenio.
 
GeM said:
Hvala za info,

no iz navedenog mi izgleda da za moje putrebe ( cca 5000 km autoputa + cca 5000 km magistrala i ponešto ostalog ), uz
vjerojatno cca 60 - 80 kg više opterećenja na motoru ( dvije teže osobe + 50kg prtljage ), i dalje moram ostati na gumama poput Metzeler Tourance ili Dunlop Trailsmart.

Kakvi su ti utisci o "držanju ceste" u zavoju ( asfalt, suho, mokro ) i kočenjima u zavoju u odnosu na "80% road" gume ?
Tako nesto ti moze izdrzat haidenau scout. Ako se rade u dimenzijama za Capa
 
Ja sam ove zime na Scout 60 odvozio nekih 1500 km. Uglavnom mokro i klizavo. Nigdje nije kliznulo osim što nije po travi mogao krenuti bez velikog proklizavanja. Zapravo se ponašao savim suprotno onom što sam očekivao od ripnjače. Buka i vibracije su velike nakon nekih 120 km/h. Po meni, guma je odlična za nekoga tko vozi i po zimi.
 
ko se drzi cesta i ganja caponorda brzo, roadtec 01 savrsena, traju a na kisi lijepe ko lude