Aprilia Pegaso 650 strada

Onih 6 litara,zaboravih reći,to je u gradu,teram ga poprilično.Vani sam se iznenadio koliko malo troši-nekih 5 l,vozio sam se u društvu s yamahom fazer i KTM dukeom,tempo je bio 150-160 km/h,znači vrlo blizu maksimumu.
Što se tiče agresivne vožnje,na Dukeu i XT-u sjediš višlje i bliže kormanu i korman je malo otvoreniji tako da imaš bolji filing za prednji kraj.I na Stradi je sic dvovisinski tako da ograničava uzdužno kretanje.Motor inače sve 5,odlično koči,leži odlično(u brzim zavojima bolje od navedena 2) i po gradu se da lijepo voziti jer odlično poteže iz niskih okretaja.Meni su se kao boljka pokazale jedino prednje vile,malo su mekane,ali to se da riješiti,i semering mi je 2 puta proslinio,a ne dižem ni na prednji ni na zadnji.
 
Pegaso 650 strada ne postoji više kao model, došlo je do sitnih izmjena i sad se zove Pegaso 650 i ima novu nižu cijenu, reklo bi se cjelogodišnja akcija sa 48900 za jednokratnu gotovinsku uplatu. Osobno mislim da je to trenutno najisplativija kupnja u smislu dobiveno uloženo...i kad još k tome pridodamo onu akciju vezano uz opremu  www.mms-moto.hr/akcije.htm  :wink: 
Usporediv je sa xt-om po svim karakteristikama, češće bolji, rijeđe gori... Sa KTM-om ga je teško uspoređivati jer su svi KTM ultimativno sportmotorcycles...
Potrošnja goriva varira o načinu vožnje i ide od nekih 4 pa sve do 7 litara...
 
mms said:
Pegaso 650 strada ne postoji više kao model, došlo je do sitnih izmjena i sad se zove Pegaso 650 i ima novu nižu cijenu, reklo bi se cjelogodišnja akcija sa 48900 za jednokratnu gotovinsku uplatu. Osobno mislim da je to trenutno najisplativija kupnja u smislu dobiveno uloženo...i kad još k tome pridodamo onu akciju vezano uz opremu  www.mms-moto.hr/akcije.htm   :wink: 
Usporediv je sa xt-om po svim karakteristikama, češće bolji, rijeđe gori... Sa KTM-om ga je teško uspoređivati jer su svi KTM ultimativno sportmotorcycles...
Potrošnja goriva varira o načinu vožnje i ide od nekih 4 pa sve do 7 litara...
o kakvim je izmjenama riječ na novom modelu?
 
Dave said:
Ili ako ne želiš! ;) Dodaj na to još da je Strada lakša 13 kg i u konačnici u primjeni na cesti ti ne dođe neka razlika između ta dva motora.

Strada ide 165, Versys 190.
Nije tako mala razlika (tvornicki podaci).

Rekao bi da je iza 100km/h Versys osjetno zivlji.
Nevermind.. i ja sam bio u slicnoj dilemi.. i uzet cu ER6F  :mrgreen:
 
demza said:
Minarelli.

Postoje neke razlike izmedju Yamahine i Aprilijine verzije tog agregata.
Aprilija je rješila neke dječije bolesti koje Yamaha još nije uspjela...

Krajem 2006 poslan je od strane Yamahe dopis svim vlasnicima agregata koji su imali loše programirani TPS senzor da ga izmjene u ovlaštenim servisima. Nakon izmjene tog senzora svi agregati rade OK, pa tako i onaj koji je ugrađen u model XT i MT03.
Od početka 2007 isti agregat kod modela XT opremljen je i dodatnim lambda senzorom (koji npr Aprilija još uvjek nema) a koji dodatno smanjuje potrošnju goriva i optimalizira rad agregata, tako da je sada isti agregat kod Yamahe jači za 0,3 kW i snažniji za 1 Nm(doduše pri 250 okretaja više nego kod Aprilie)


Yamaha guru :mrgreen:
 
cika KURE said:
o kakvim je izmjenama riječ na novom modelu?

Prednji blatobran u boji vozila (rezervoara), redizajnirani poklopac glave i deklo agregata, onaj dio oko svjetla koji je prije bio bez boje, sad je u boji, redizajnirana navlaka sjedala, i da, što je najvažnije, niža cijena :mrgreen:

p01109_0126.jpg
 
ja sam se iznenadio kak se dobro ponasa po gradu tj kroz gust promet,akrapi su strasni na njoj jer kad radi ostali nisu sigurni jesu upalili il ne ali nakon sat voznje postaju naporni pa ja nosim cepove za usi i nece se niko vozit iza mene. nije za neke brzine jer na 140kmh te ubija vjetar,odrzavanje super jeftino al za djelove kao i za sve FIAT-e treba cekat pun k.... sve u svemu ja sam zadovoljan
 
motor je predivan, praktičan kažu da se vozi ko igračka a i ta cijena je stvarno ok (y) čuo sam i zvuk sa akrapima ludnica :D
 
ugly kid denis said:
ja sam se iznenadio kak se dobro ponasa po gradu tj kroz gust promet,akrapi su strasni na njoj jer kad radi ostali nisu sigurni jesu upalili il ne ali nakon sat voznje postaju naporni pa ja nosim cepove za usi i nece se niko vozit iza mene. nije za neke brzine jer na 140kmh te ubija vjetar,odrzavanje super jeftino al za djelove kao i za sve FIAT-e treba cekat pun k.... sve u svemu ja sam zadovoljan

kaj se tiće zvuka evo ja jućer upalil malo Zeda i prvo je bilo WTF  :misli: kaj radi to uopće  :misli: i napravio jedan đir, ajme poslije Groma sa Akrapima Zeda uopće ne ćujem  :mrgreen:
 
Meni paše(patuljak) ali je ipak za večinu prenizak, drugo je sve ok.
Netko je spomenuo da je konkurent XTX-u, ali ja ga nebi baš s njim usporedio, XTX je više hard motor, uzak i visok, s večim hodom ovjesa i spartanskom opremom, sa aluminijskom stražnjom vilicom....

p.s. zvuk Pegasa sa Akrapima bez db killera jednostavno nije normalan. Da ne spominjem da su toliko otvoreni da treba obavezno preprogramirat CDI za ugradnju akrapa. Ja preporučam modifikaciju db killera na način da se odbrusi mreža s vanjske strane i prepila piksna na pola s unutarnje strane. To daje solidan zvuk uz mogučnost stišavanja na način da u stezi smanjujete promjer unutarnje piksne stiskanjem, dok vam ne bude zvuk po volji
 
sam doma akrape ni nemozes stavit,mislim mozes al onda samo puca ,trza trosi ko luda i plamen pol metra sjeva tako da se u konacnici mora otic u servis il negdje ko ima odgovarajucu opremu da postela zrak ,smjesu goriva CO2 i jos svasta-nesta
 
Kao što i Boris kaze, best buy u svojoj klasi...sto se tice potrosnje, vrlo relativna stvar kao i kod svakog motora, ali od neke 4 litre pri penzionerskoj voznji na otvorenom, pa do cca 7 litara nestednje motora...iako se o ukusima ne raspravlja, meni osobno prekrasan dizajn...i jako zanimljivi detalj mi je pretinac na rezervaru, koji je totalno funkcionalan, sjetite se samo gnjavaze oko placanja na naplatnima (oni koji placaju  :mrgreen:)...
 
Dave said:
Evo dosta mi se svidio novi model za 2006/2007 pa ga planiram kupiti. Navodno ima motor od Yamahe XT660 pa očekujem da će biti pouzdan, ali me zanima potrošnja i općenito kako ste zadovoljni sa njegovom upravljivošću, kočnicama i kompletnim motorom, ako ga tko na forumu uopće ima? Hvala! :)

PS: Kažu mi u prodajnom salonu da ove godine ima 51KS ali svugdje na netu piše da ima 48. Sta je istina?

Dave, kolko vidim sviđa ti se ovaj model Aprilije, imaš i razloga, fino je skockan, lijep dizajn,vožnja sa curom, način sjedenja, ograničena snaga i.t.d......vlasnici sa foruma svi su je redom pohvalili i izrazili zadovoljstvo...
...rekao bi , šta se čeka....valjda ti je dosta za odluku...požuri jer lijepo vrijeme samo šta nije... :wink:
 
Strada said:
ima negdje na netu zvuk Strade sa Akrapima?

Cuo sam nekoliko video/audio zapisa.. i sa multi-k eur hifi sustavom ni jedan ne zvuci
ni blizu originalu, dakle, zaboravi.
 
motor je odličan (y) (y)

sad sam evo pogledao :: http://www.youtube.com/watch?v=oYh6inaFSQI&NR