aprilia pegaso 650ie

nikoknez

New member
Molim par savjeta za kupnju navedenog, motor je 2003 tamno sivo crni, 16tkm. prvi vl., nemam iskustva sa tim modelom pa vas molim za savjet!! :misli: :misli: :shock: :misli: :misli:
 
agregat pouzdan 100%, ali prvi model sa el.ubrizgavanjem su imali nekakvih problema sa elektronikom kasnije je to ispravljeno ,a sad se ne sičan koje je godine izaša taj model sa el.ubrizgavanjem :misli: :misli:'01.-'02.ili '03.
 
Ja sam prije 5 mj. kupio 2003.g. imala je 14000 km. Napravio sam doma mali servis (ulje, filter, kočione pločice,sviječica). Za sada nemam nikakvih problema, napravio sam nekih 5000 km.Motor je ok i za duža putovanja, a supruga (suvozačica) veli da je isto ok. Meni je nakon dugo vremena prvi veći motor i zadovoljan sam jer je lagan za vožnju i po gradu, cijena mu je ok tak da bi ga preporučio.
 
vuki r said:
Ja sam prije 5 mj. kupio 2003.g. imala je 14000 km. Napravio sam doma mali servis (ulje, filter, kočione pločice,sviječica). Za sada nemam nikakvih problema, napravio sam nekih 5000 km.Motor je ok i za duža putovanja, a supruga (suvozačica) veli da je isto ok. Meni je nakon dugo vremena prvi veći motor i zadovoljan sam jer je lagan za vožnju i po gradu, cijena mu je ok tak da bi ga preporučio.
ma sigurno da je motor OK,ja sam imao stariji model sa karburatorima i ni jedan bog nije bija motoru bilo je pali -gasi non stop i nikad ništa jedino uredan servis
 
ja imam pegaso 650ie 2002.  Motor je super, zadovoljan sam, jedino problemi s elektronikom ali kad skužiš šta se dešava onda je to jednostavno.
ja sam prešao sa njim 43000 i osim bendixa i guma nisam nišata mjenjo(naravno uz standardni servis svakih 6000km) to su ujedno i najskuplje stvari. Motor je za preporuku, a ugodan je i za vožnju možda ne baš u komadu 5 sati ali do dva tri sata može proć jer ti je jednocilindraš pa malo više trese sic i to se primjeti samo na dužim putovanjima.
 
kiko said:
ja imam pegaso 650ie 2002.  Motor je super, zadovoljan sam, jedino problemi s elektronikom ali kad skužiš šta se dešava onda je to jednostavno.
ja sam prešao sa njim 43000 i osim bendixa i guma nisam nišata mjenjo(naravno uz standardni servis svakih 6000km) to su ujedno i najskuplje stvari. Motor je za preporuku, a ugodan je i za vožnju možda ne baš u komadu 5 sati ali do dva tri sata može proć jer ti je jednocilindraš pa malo više trese sic i to se primjeti samo na dužim putovanjima.
Kave probleme sa elektronikom? na šta da pazim?, inače motor nije padan ide odlično, stvarno mi paše,  cijena :misli: hm traži 3500€, a sad vidit cemo...
 
Problemi s elektronikom su prenapuhana priča i za 2001. / 2002. godište. Kasnija godišta ih ne poznaju.

Realan problem Rotaksa ( jednako i kod Aprilie Pegaso 650 i kod BMW-a 650 ) je spojka elektropokretača.
Nastoj uvijek imati dobar akumulator i ne "cinclati i cuglati" kod paljenja motora, jer pokušaji paljenja s
oslabljenim akumulatorom i prekratki "kontakt" kod paljenja, ubrzano razaraju spojku elektropokretača.

Kupovina dobro očuvanog Pegasa 650 ( Rotax ) je prilika koju je dobro iskoristiti,
jer se radi o motociklu koji zasigurno mnogo više pruža, no traži ! 
 
Aj molim te za nas nove Aprilijaše,  kaj je to BENDIX (jel to nekaj na elektropokretaču) i kaj se  sve radi na servisu svakih 6000 km.
Ja sam za svoj dao 24000 kn imao je 14000km.
 
Elektropokretač na Aprilijama 650 ( i starim i novim ) kao i na ostalim Aprilijama ( V60/1000 ,  V90/750 , ... )
nije izveden s Bendix-om  ( Bendix spojkom ).

 
 
Pošto je ovo tema o IE-u  :D

Već sam pitao na temi od Strade: "Jesu grane za auspuh na Stradi jednake granama na starom IE-u? I kak se sad kreću cijene auspuha, pr. Akrap, Shacal, Leo Vinci, ..."

Kaže čovjek Hakija: "dal su iste ne bi znao...akrap 7t, leokurac oko 4 ostalo ne znam..."

Ajde ako se može netko javit tko ima Lea il Akrape na IE-u pa da kaže jesu iste grane i koliko bi mogli koštati polovni?
 
GeM said:
Problemi s elektronikom su prenapuhana priča i za 2001. / 2002. godište. Kasnija godišta ih ne poznaju.

Realan problem Rotaksa ( jednako i kod Aprilie Pegaso 650 i kod BMW-a 650 ) je spojka elektropokretača.
Nastoj uvijek imati dobar akumulator i ne "cinclati i cuglati" kod paljenja motora, jer pokušaji paljenja s
oslabljenim akumulatorom i prekratki "kontakt" kod paljenja, ubrzano razaraju spojku elektropokretača.

Kupovina dobro očuvanog Pegasa 650 ( Rotax ) je prilika koju je dobro iskoristiti,
jer se radi o motociklu koji zasigurno mnogo više pruža, no traži ! 

(y) i po preporuci jednog ovlaštenog servisera aprilije (iz doba rotaxa) motor uvjek gasiti na ključ a ne na killswitch (on tvrdi da nije svejedno)  :misli:
 
imao sam taj model i za njega imam samo rijeci hvale, taj problem sa elektronikom je i mene zadesio, ugl palila mi se crvena lampica i gasio se i gusio na nizim okretajima. odveo sam ga u servis i navodno je bio problem u mapi, kasnije nikada nikakvih problema ni meni ni vlasniku nakon mene, a nisam ga stedio
 
Webfreak said:
Hvala na odgovoru  :wink: a jel može malo više detalja?  :D
Pegaso 650 i.e.
65329629.gif



Pegaso 650 (Strada)
2106291.gif
 
Webfreak said:
Hvala na odgovoru  :wink: a jel može malo više detalja?  :D
jeli dovoljan detalj da pegasa 650ie pogoni rotax, a stradu minarelli agregat? :wink:
...koja dva se totalno konstrukcijski razlikuju  (y)
 
Hvala  (y) al nisam mislio na više detalja oko razlike u granama  :D jasno je da su različite ...

... mislio sam na više detalja oko cijene i jel ih ima tko za prodati, moje isprike, krivo sam quotao ...
 
molio bih one koji znaju točne količine ulja sa i bez uljnog filtera. također bi molio ako neko zna kako se kreće normalna potrošnja po otvorenoj cesti odnosno autoputu uz prosjek od 130km/h
 
za pegasa ie s rotaxon  ne znam...


ali Pegaso strada 2,5 ako ne minjaš filter, 2,7 ako minjas, a potrosnja mislin da se vrti oko 5.5 /(samo procjena)