aprilia pegaso 650ie

Vako:  pegaso 650 iz 2002

Lampica od diagnostike svitli dok god je kill switch na upaljeno. Kad kill switch stavim na ugaseno lampica se gasi. Motor nema nikakvih gresaka u voznji osim sta se jedan put ugasija kad san sta na semaforu. Minimum mu je malo povisen (1600 o/min)
Nezna di u dalmaciji ima dObar servis za apriliu
 
  nekad davno je moj brat imao isti ili slican problem na pegasici
  nasao sam clanak na  internetu kako resetirati kontrolnu lampicu
  dole je moj prijevod, a ispod jos niže izvorni engleski tekst
  probaj to napraviti pa javi
  kod mene je to sljakalo




  ispod sjedala , blizu kutije kompjuter ,ECU-a  nalazi se
  konektor sa 6 pinova , ali samo 5 zica ulazi u njega.
  Dakle das kontakt kljucem,crveni  kill switch mora biti na RUN ,
  ali nemoj palit masinu
  Vidit ces da di pet zica ulazi u taj konektor  jedna kao fali u sredini
  ,e tu di fali odaberi dvije susjedne zice oko nje i prebrikaj ih, spoji sa komadicem zice
  i drzi spojene tako tocno 12 sekundi
  nakon sto si odspojio zice, EFI lampica pocinje blinkati
  u kratkim i dugim  intervalima, i ako te intervale prebrojis, i zapises
  mogao bi po nekim tablicama saznati tocno koje su greske u elektronici
  kad lampica prestane blinkati opet spoji iste zice za 12 sekundi
  i poslije toga ce kontrolna lampica par puta kratko zablinkati
  To znaci da se izbrisala unutarnja memorija
  i ako je sve u redu EFI lampica ne bi trebala svjetliti kad upališ motor.

  Sretno!

     
[Hi, in my PEGASO 650 ie - I have the same problem with EFI diagnostic light.
To reset the warning light You should folow as below:
under the seat there is 6 pins socket.
-turn the key and emergency button to position as before standard START
( do not push the start up button)
- now conect by two pins (left and right) in row where the midle pin is without cable connection. This connection kip for 12 sec.
After disconection - the EFI lamp star to blinks - short and long lights.
By counting how many short and long blinks - is possible to establish foults.
Then light will finely stops, conect the same pins again for 12 sec.
You will see few blinks.
It means the memory was canceled .
Now if everythink is OK the EFI lamps will not burn when motor is working.
:happy:
Sorry for my language.
 
morat cu mjenjat zadnju gumu na pegasu 2000 pa me zanima koja je po vama najbolja posto sam početnik svi kazu da je guma i  kočnica najvaznije na motoru za sigurnost i gdje kupit gumu?hvala unaprije
 
zavisi kak se voziš, imaš više opcija, a kupnja via dežela
 
posto sam početnik ocu neku kaj je stabilna i da dobro drzi cestui zavoje  mozda vise da je za po gradu jer ne planiram dalji put bas u dogledno vrijeme
 
ljudi imam 2000g. pegasicu kompletnu za djelove rama s papirima,vilice,flege,agregat,far,sat.itd znači komplet sve..ako kome treba javite
 
rotax komplet po djelovima...sve do zadnjeg šrafa,bendix,lamele,klip,cilindar,dekli,blokovi,ventili,bregaste,kapa...djelovi su svi orginal tvornički te praktički novi osim lijevog dekla koji je napuknuti .... + dosta djelova još od I.e - oklopi,nosač mašine,karburatori,struja,regler,cpi,kočnice,far,sat..puno puno toga....jeftinije nećete pronaći nigdje u oglasu...ako kome treba javite
 
Danas mi rekao mehaničar da mi u leru pada napon vjerojatno zbog releja (nije čovjek auto električar) nije siguran zašto , spusti se sa 16 V do 12 V . Naravno motor nije dugo vožen , što će se ovaj vikend promjeniti, možda je i to razlog ? Da li se mogu na Pegasu složiti svjetla kao na nekim motorima da kada je kratko radi i lijeva i desna strana a ne samo jedna ? 
 
Sve se može, ali će ti onda oni iz suprotnog pravca stalno spominjat bližu rodbinu.

Osim ako u far od dugog svitla staviš H4 žarulju.

Sent from my toilet seat using HTC FartPhone

 
I mislio sam da su u obadva fara iste žarulje kao što je sada u faru za kratko svijetlo, pa kada radi kratko da obadvije svijetle kratko (da je simetrično) , a kada uključim dugo da obadvije svijetle dugo. Da li je ovo s padom napona normalno ?
 
baš sam mislil napisat da će ti to bit pošteno opterećenje za alternator i za one sirotinjske kablove naprijed koji ako imaju jadnih 0.5mm2 presjeka...
Neznam na pamet kolko A ima alternator al nekako sumnjam da ima više rezerve od tih dodatnih 4A dodatnog kratkog svjetla...

Moj savjet ti je da ostaviš tak kak je...
 
Pitanjce za znalce. Jučer sam napravio nekih dvjestotinjak km , prvi put s ovim Pegasom 2002g i.e. .  U vožnji sve pet ali kada sam na par raskršća morao usporiti ili stati motor se ugasio. Probao sam u drugoj upaliti niz brdo ali kao da ne dobiva gorivo. Kada upalim i vožnja pod okretajima ,opet sve pet 50-60 km , a kada stanem nekada upali od prve ali čim dotaknem gas ugasi se ili nemogu upaliti iz prve pa malo pričekam i onda kresne. Sviječica je nova , akumulator ok , jedino me brine ako je do struje , što sam mjenjao lulu od svječice a nisam imao orig. od Pegasa nego NGK vjerojatno od skutera. Premda mi to nebi trebao biti problem . Da li je moguče da su injektori prljavi pa ga zezaju manji okretaji ?  :misli:
 
Ove lancanike sam dobio sa Pegasom, 2007 g, ali ti lancanici nisu od novog tipa Pegaza, pa mislim da su od starijeg. Inace su novi nekoristeni. Pa ako neko zna sto je to, molim da mi veli da mogu onda oglasiti za neku prodaju ili sto vec. Hvala.
index.php
 
Evo moje iskustvo sa Aprilia Pegaso ie baš i nije nešto (godište 2002, približno 25.000km).
Kupio sam ga prije koji tjedan.

Prvi Engine Check se upalio para dana poslije kupnje, kada me na moticklu uhvatio pravi pljusak????

Slijedeće što me ozbiljno muči je (iako sam digao "ler gas" na 1.900 o/min) je povremeno gašenje u vožnji padne li broj okretaja ispod 2000 (što naravno rezultira paljenjem Engine Check-a).

Znam reseetirati Check (nije problem), no ovaj zadnji problem me istinski živcira.

Obavit ću nadam se iza nedjelje u Brodu servis koji ćeme (a i motor) riješiti gornjeg problema.

Ostalo, čini se urednim na motociklu (posebice dizajn), mada sam sad sklon ustvrditi da bi bilo bolje da sam uzeo nekog rabljenog "Japanca" umjesto rabljenog a oku ugodnog "Talijana":-(.