aprilia pegaso 650ie

trebal si zeti verziju sa fergazerom,tu nemaš takvih briga oko te lampice,i rada motora. a i jeftinije je srediti fergazere,i onda si bez brige opet bar pet godina.
 
Fusbremzer said:
trebal si zeti verziju sa fergazerom,tu nemaš takvih briga oko te lampice,i rada motora. a i jeftinije je srediti fergazere,i onda si bez brige opet bar pet godina.

Mogu se složiti sa tobom, no sad što je tu je .... Kupio sam onu bez "fergazere" ili ti karburatora/rasplinjača ......
Nadam se da će servis biti učinkovit, jer umara ne otpuštanje ručice gasa, kako ne bi crkao (pao broj okretaja).

Kako god .... Svima lijep pozdrav!
 
ja sam imal verziju bez injekšna, a paralelno sam probal od poznanika verziju s ubrizgavanjem. Verzija s ubrizgavanjem drugačije razvija snagu, uglađenija je. Moj je bio puno brutalniji, bolje je išao...
 
sa fergazerima je ispoljavanje puno žešče nego sa ajnšpricom,pogotovo kod monocilindraša,direktniji je odaziv gasa,zato uvijek preferiram fergazere na motorima,čim manje elektronike i sličnih sranja.
 
Trebam za frenda bendix za pegaso 2001. Ako netko ima polovni, a u dobrom stanju, ili zna gdje nabaviti i po kojoj cijeni. Nek mi stavi poruku na PP.
 
Red je napomenuti da je problem sa "crkavanjem" u malom [ispod 2000o/min] broju okretaja, uspješno riješen u servisu (V. Vranić, Slavonski Brod) :).
Sad mi je manje krivo što sam je odabrao.
Lijep pozdrav svima.

 
Koliko god ljudi pljuju te Talijane, evo ja imam Pegasa vec cetvrta godina, i stvarno sam se s njim navozao, i nikad me nije bas ozbiljnije zeznuo :) da, bilo je tu tih glupih kvarova, sve uglavnom elektronika i paljenje te engine check lampice koja je ocito na sve jako osjetljiva. pustim je da gori pa kad mi dosadi, onda je resetiram i nikom nista...
 
Problem je bio u "pritisku gorivu", zaobiđen relej. Sad uredno radi na 1.600 o/min, u leru, a elktronika jeste hirovita i mene je Check lampica iritirala.

Pozdrav!
 
Pozz Apriliaši!

Kupio sam onaj kineski univerzalni digitalni brzinomjer/tahometat da ga ugradim, večinu sam uspio pospajati, jedino me zanima jel zna možda kak bi čovjek izveo da pokazuje gorivo?

Trenutno sad samo blinka. Spojio sam mu žicu koja je prije išla na lampicu starog brzinomjera, pa kolko sam testirao, kad ta žica dobi napon na brzinomjeru će pokazati pun rezervoar.

Pegaso nema niš kaj mu mjeri gorivo, samo rezerva,jel tak?Ili postoji način?

Ak neko zna kaj bi bilo najpametnije napravit, plačam pivu! :D

E da, kak skužit da je bendiks u banani? Meni kad ga verglam koda mlin čekičar melje kuruzu ima zvuk, šrota, al zapali iz par okretaja. Kaj da gledam / mijenjam? Ili da derem dok ide pa kad se raspadne onda mijenjat?

 
Daj link da vidimo što si kupio...
Možda bi i ja malo kemijao po svojem ie-u...


Sent from my iPad using Tapatalk
 
KoSi said:
Daj link da vidimo što si kupio...
Možda bi i ja malo kemijao po svojem ie-u...


Sent from my iPad using Tapatalk

A vidi na ali expressu, ukucaj universal digital speedometer pa imaš par opcija, svi su na isti kalup, valda jedna tvornica radi sve njih lol.

Košta nekih 25 - 30 dolara. Pa koji ti se sviđa uzmi, svaki se da pripasati na žice.
 
Pozdrav, da li netko zna nekog u Zagrebu ili okolici da bi mogao slagat apriliu pegaso 650 ie 2000. god? Imam problem da štuca pod odperečenjem i više ne znam u kojem smjeru da tražim uzrok problema.