Aprilia rs 125 zaribala

kao što je napisao slavonac, ako piksa paziti na SVE kanale, ja osobno tražim da mi samo zabuši fi 4-5 mm na mjestu kanala i onda sam dovedem na mjeru jer uglavnom s piksiranja dođe sa sjebanim kanalima
 
Jedno moje pitanje xd znaci cilindar ima 2 risa ukl aluminiski i nikasil je sloj na aluminij koji je za visoke temperature i tvrd je i karike idu lakse po njemu tj manje se trose?? Zanima me dali se taj nikal moze argonom navarit ta 2 risa lagano i onda samo na tokarski stroj prec i to je to je to .. Dal se to moze?hahahahahah
 
Bok  odlucio sam uzet orginal cilindar al ne iz trgovine nego ovako naso sam  samo kostat ce me oko 3000kn s klipom .. Jer to ubacivanje pixne je losa opcija nevjerujem u to bas ni da ide isto ni da moze valjat....  Na stranici pjme.uk sam vidio zamjenski cilindar mitaka i klip ima koji zelim.. Pa me zanima dali je tko narucivao i misljenje?? To je cilindar ko orginal s nikasilom i sve isto il to sam vidio da bi ne kostalo manje od 300 e a novo je ipak
 
Imas predrasude sto se tice pikse, rotax 127 ima tvornicki piksu u cilindru (aprilie 125 ccm od 1983 do 1988 godine). Jakopec cilindre daje tokaru koji pikse pravi od kosuljica cilindra motora, znaci materijal bas za tu namjenu, a koriste se klipovi za rotax 127 kojih ima po specijalama sirih po 0,25mm. Problem je kada "majstori" naprave piksu od lijevanih cijevi, pa ne traje dugo.
 
Narucit cu si mitaki cilindar i klip vertex vjerovatno i to je to najbolje novo i mora valjat jer je cilindar s nikasilom i ko tvornicki mora ic i valjat
 
Kupi novi klip i potom skupa sa cilindrom salji postom u motostar na nikalsiranje, oko 160-180eur.
Nikakve pikse i slicno... I kad mjenjas klip,novi iglicasti itd...
Osiguraci su ispali jer je netko ili stavljao vec koristene, ili nisu dobro sjeli u zlijeb.
 
Uzet cu mitaki narucit i neki bolji klip mislim da to mor valjat a kostat ce do 300e a cilimdar slat i cekat 2 mj il kolko vec nemogu jbg
 
A jbg, ak cekanje nije opcija, onda napravi tako  (y)
A za pumpu nemam pojma kak ima 125...
 
Narucit cu u pon mitaki cilindar i neki klip.vertex vjerovatno . Zanima me kako skinit blokade da motor ide bolje! 2007 god ima.do 12000 obrtajku i iza ispod suvozaca cdi mali crni denso  !!! I u auspuhu ima u komori!!?? Moj je auspuh neki ko da nema  unutra jer kroz cjev di ide na cilindar nevidi se unutra katalizator nikako nema nista!! I di jos ima.blokada
 
Ta crna kutijica elektronike ispod sica je elektronika RAVE ventila (ventil snage na ispuhu) na kojem pise na koliko okretaja otvara ventil (npr: 7800), CDI je druga kutijica.
Ako imas Rave ventil u funkciji, onda tvoj motor nema blokade, jedino je CDI imao retardaciju paljenja na 5-6000 okretaja, ali to se rijesi kada se presjece jedan most na CDI-u sa zadnje strane (to su vlasnici prije tebe sigurno napravili).
 
Htjeo narucit cilindar i klip s pjme.uk i pise da je postarina100 e zalosno s o mailu mi rekli da je 45 e za hrvatsku
 
Volio bih da mi netko odgovori zašto piksa ne valja ako Yamaha stavlja pikse :D Koliko se gubi na performansama u odnosu na nikasil...0,5%, 1% ili 10% :D Ima čovjek u Zagrebu radi pikse od košuljica za vanbrodske motore, materijal testiran na strojarskom faxu...znači vanbrodski motori ne valjaju jer guraju 30 godina uz normalnu uporabu? Zašto se stavlja nikasil na alu cilindre.....zato jer je to jednostavnije i jeftinije napraviti i prosječan motor potroši par cilindara u svom radnom vijeku a to je čista zarada proizvođačima. Performanse su zanemarivo bolje (kod trkačih motora) a prijenos topline na piksi normalne debljine zanemarivo lošiji naročito nebitno kod vodom hlađenih motora. Nikasil se troši neravnomjerno i kod promjene karike ili klipa moraju se karike potrošiti da se anulira ovalnost koja zna biti i nekoliko stotinki milimetra. Kod pikse možeš uvijek prije promjene karika dati malo honati da se popravi oblik i uslijed veće havarije lijepo izbrusiš cilindar na prvu veću standardnu mjeru, praktički imaš cilindar dok ti traje taj motor, naravno da to proizvođačima ne odgovara. Nikasil je debeo na Apriliji oko 0,15 mm a kad se potroši 0,1 mm počne se ljuštiti i onda ti komadići shebu sve lagere na radilici i imaš totalnu havariju, blokada pri brzini 130 na sat nije nimalo bezazlena. Ima novih cilindara zamjenskih na ebayu gdje se ljušti nikasil jer nije dobro napravljen. Prema tome svaka medalja ima dvije strane a tvrditi da piksa ne valja je čista glupost koju netko izvali i onda ga svi slijede ko ovce.
 
Gec1 said:
Volio bih da mi netko odgovori zašto piksa ne valja ako Yamaha stavlja pikse :D Koliko se gubi na performansama u odnosu na nikasil...0,5%, 1% ili 10% :D Ima čovjek u Zagrebu radi pikse od košuljica za vanbrodske motore, materijal testiran na strojarskom faxu...znači vanbrodski motori ne valjaju jer guraju 30 godina uz normalnu uporabu? Zašto se stavlja nikasil na alu cilindre.....zato jer je to jednostavnije i jeftinije napraviti i prosječan motor potroši par cilindara u svom radnom vijeku a to je čista zarada proizvođačima. ...
Prema tome svaka medalja ima dvije strane a tvrditi da piksa ne valja je čista glupost koju netko izvali i onda ga svi slijede ko ovce.

:shocked:

Ajd lijepo procitaj jos jednom kakve si sve kontradiktorne bedastoce napisal, i jos si sve argumente izuzel iz konteksta jedne tematike i metnul ih u krivi sadrzaj druge tematike, i jos nas sve stero u stado :LOL:  :mrgreen:
Kod mene je netko jako pametan dao upresati gusanu kosuljicu u alu cilindar (jer se prosuo klip koji nije pravovremeno zamijenjen), kak bi se ustedilo, i k tome jako lose napravljeno, a na drugom cilindru ostal OEM nikalsiran cilindar  :shock: ...naravno, jer je netko izvalio kak je to prihvatljivo, pa odmah postal sljedbenik takve koncepcije budget krpanja pa u prodaju :mrgreen: Sta vise reci :x
Yamaha stavlja...da, gdje, na sta, kako,koju namjenu, kolku trajnost i pouzdanost...jel ti to pricas o vanbrodskim masinama???  :jesus:




 
Yamaha DT 125 ima cilindar 3MB00 sa tvornickom piksom, znaci enduro motor, 2T. Imao sam ga i traje beskonacno. Rotax 127 isto ima tvornicki piksu, rotax 244 isto, itd
To su 2T motori od 20 ks do 47 ks, hladjeni tekucinom, izdrzljivi jer su radjeni za enduro motore, a rotax 244 je osim u enduro bio i u moto crossu (druge postavke roto diska).
Tako da kvalitetna piksa nije puno losija od nikasila, a ima prednost da se moze izbusiti na iducu mjeru klipa (koliko ima klipova po specijalama).
 
enduro said:
Yamaha DT 125 ima cilindar 3MB00 sa tvornickom piksom, znaci enduro motor, 2T. Imao sam ga i traje beskonacno. Rotax 127 isto ima tvornicki piksu, rotax 244 isto, itd
...
Tako da kvalitetna piksa nije puno losija od nikasila

Sve stoji...samo...oni imaju tvornicki ugradjenu (y)
Radi se o tome da je to, u ovom slucaju, u najmanju ruku fusarenje :|

enduro said:
... a ima prednost da se moze izbusiti na iducu mjeru klipa (koliko ima klipova po specijalama).

Zato sam si ja i roknul gus na skuter...mali milijon prednosti... (y)
 
MCX said:
Zato sam si ja i roknul gus na skuter...mali milijon prednosti... (y)

Ja sam na skuteru (70ccm slabiji midrace) namjerno odma isao na nikasil. Pokazalo se uspjesno - 42000km sa 2 klipa (s tim da je drugi klip stavljen preventivno na 10.000km, a drugi odvozio 32000 i onda prodan skuter - i karike samo one koje su dosle sa klipovima). 10500-11500okr, ovisno koji spuh sam koristio, vecinom puni gas  :mrgreen:
Cak je i NGK iridijumka promjenjena tek na 20.000km jer sam imao griznju savjesti, a ne zato jer bi bila neispravna




*
ali smjesa postelana do boli i tu sam si dao truda, takodjer, mjesavinu sam sam radio - pumpa je vrtila u krug ulje koje je bilo u crijevima da ne zariba, a skidao je nisam jer je sluzila ko distancer (y)