Gec1
New member
košuljice cilindara se uprešavaju 100 godina u razne motore i sad to najednom ne valja? Bitno je da je materijal košuljice odgovarajući za tu namjenu, zna se koji su to materijali. Gus je opčeniti naziv kod nas za sivi lijev, postoji jako puno legura koje se lijevaju, ako je odgovarajuća za tu namjenu ne vidim u ćemu je problem? Imaš na netu košuljice za večinu motora od dvotaktnih do četverotaktnih napravljenih iz vrhunskih materijala koje će taj nikasil nadživjeti nekoliko puta iz raznoraznih razloga. Isto tako imaš vanbrodske dvotaktne motore nabrijane bolesno koji voze na 1% mješavine i rade tisuću sati bez generalke. Što se tiče majstora imaš ih dobrih i loših kao i u svakom poslu. Što se tiče konkretnog primjera ove Aprilije....originalni cilindar košta mislim oko 4500 kuna dok piksa kod vrhunskog meštra dođe 750 kuna...tko voli nek izvoli.MCX said::shocked:
Ajd lijepo procitaj jos jednom kakve si sve kontradiktorne bedastoce napisal, i jos si sve argumente izuzel iz konteksta jedne tematike i metnul ih u krivi sadrzaj druge tematike, i jos nas sve stero u stado
Kod mene je netko jako pametan dao upresati gusanu kosuljicu u alu cilindar (jer se prosuo klip koji nije pravovremeno zamijenjen), kak bi se ustedilo, i k tome jako lose napravljeno, a na drugom cilindru ostal OEM nikalsiran cilindar :shock: ...naravno, jer je netko izvalio kak je to prihvatljivo, pa odmah postal sljedbenik takve koncepcije budget krpanja pa u prodaju Sta vise reci :x
Yamaha stavlja...da, gdje, na sta, kako,koju namjenu, kolku trajnost i pouzdanost...jel ti to pricas o vanbrodskim masinama??? :jesus: