Aprilia rs 125 zaribala

MCX said:
:shocked:

Ajd lijepo procitaj jos jednom kakve si sve kontradiktorne bedastoce napisal, i jos si sve argumente izuzel iz konteksta jedne tematike i metnul ih u krivi sadrzaj druge tematike, i jos nas sve stero u stado :LOL:  :mrgreen:
Kod mene je netko jako pametan dao upresati gusanu kosuljicu u alu cilindar (jer se prosuo klip koji nije pravovremeno zamijenjen), kak bi se ustedilo, i k tome jako lose napravljeno, a na drugom cilindru ostal OEM nikalsiran cilindar  :shock: ...naravno, jer je netko izvalio kak je to prihvatljivo, pa odmah postal sljedbenik takve koncepcije budget krpanja pa u prodaju :mrgreen: Sta vise reci :x
Yamaha stavlja...da, gdje, na sta, kako,koju namjenu, kolku trajnost i pouzdanost...jel ti to pricas o vanbrodskim masinama???  :jesus:
košuljice cilindara se uprešavaju 100 godina u razne motore i sad to najednom ne valja? Bitno je da je materijal košuljice odgovarajući za tu namjenu, zna se koji su to materijali. Gus je opčeniti naziv kod nas za sivi lijev, postoji jako puno legura koje se lijevaju, ako je odgovarajuća za tu namjenu ne vidim u ćemu je problem? Imaš na netu košuljice za večinu motora od dvotaktnih do četverotaktnih napravljenih iz vrhunskih materijala koje će taj nikasil nadživjeti nekoliko puta iz raznoraznih razloga. Isto tako imaš vanbrodske dvotaktne motore nabrijane bolesno koji voze na 1% mješavine i rade tisuću sati bez generalke. Što se tiče majstora imaš ih dobrih i loših kao i u svakom poslu. Što se tiče konkretnog primjera ove Aprilije....originalni cilindar košta mislim oko 4500 kuna dok piksa kod vrhunskog meštra dođe 750 kuna...tko voli nek izvoli.
 
s tim da treba razlikovat i karike za gus i za nikasil - nisu iste po sastavu, ni blizu
 
Gec1 said:
košuljice cilindara se uprešavaju 100 godina u razne motore i sad to najednom ne valja?
...ako je odgovarajuća za tu namjenu ne vidim u ćemu je problem?
...Isto tako imaš vanbrodske dvotaktne motore nabrijane bolesno koji voze na 1% mješavine i rade tisuću sati bez generalke. Što se tiče majstora imaš ih dobrih i loših kao i u svakom poslu. Što se tiče konkretnog primjera ove Aprilije....originalni cilindar košta mislim oko 4500 kuna dok piksa kod vrhunskog meštra dođe 750 kuna...tko voli nek izvoli.

Tko je rekao da ne valja?! Zelim ti reci, da ja tako nesto ne bi radio iz xy razloga. Re-nikalsiranje cilindra kosta oko 160-180 EUR, znaci par sto kuna vise od ovoga, i miran si (y)
To sta se autoru teme neda cekati, je neka druga prica, koju ce on morati platiti.
Vidio na svoje oci piksu i na sta je to licilo nakon, rekao bi maksimalno soma kilometara, i reko nema sanse. Jeftino napravljeno, triput popravljano.

alfa, o tebi, i tvojoj famoznoj replici, mislim da uče i đaci iz skolskih klupa  :mrgreen:
 
3alfa3 said:
s tim da treba razlikovat i karike za gus i za nikasil - nisu iste po sastavu, ni blizu
nitko normalan ne stavlja gus kakav se nekad stavljao na Tomose na Apriliju, ali ako je piksa napravljena od kvalitetnijeg materijala onda se mogu staviti iste karike kao za nikasil i to traje normalno. Razgovarao sam o tome jednom sa Jakopecom koji ima 30-tak godina iskustva sa motorima i kaže da ljudi tu rade nepotrebne fame, ako je sve odrađeno po pravilima struke onda i traje normalno.
 
Gec1 said:
nitko normalan ne stavlja gus kakav se nekad stavljao na Tomose na Apriliju, ali ako je piksa napravljena od kvalitetnijeg materijala onda se mogu staviti iste karike kao za nikasil i to traje normalno. Razgovarao sam o tome jednom sa Jakopecom koji ima 30-tak godina iskustva sa motorima i kaže da ljudi tu rade nepotrebne fame, ako je sve odrađeno po pravilima struke onda i traje normalno.

covjek uci dok je ziv  (y)

Nisam pricao o tomosima, al nema veze. Karike za nikasilom oblozen cilindar su dosta tvrdje i na gusu se nisu (barem na skuterima) pokazale kao dobre jer se nisu mogle razradit kako treba jer su bile pretvrde. Potrosile bi honani dio cilindra bez da bi se razradile i kompresija nebi bila idealna i klip crn ispod njih
 
MCX said:
Tko je rekao da ne valja?! Zelim ti reci, da ja tako nesto ne bi radio iz xy razloga. Re-nikalsiranje cilindra kosta oko 160-180 EUR, znaci par sto kuna vise od ovoga, i miran si (y)
To sta se autoru teme neda cekati, je neka druga prica, koju ce on morati platiti.
Vidio na svoje oci piksu i na sta je to licilo nakon, rekao bi maksimalno soma kilometara, i reko nema sanse. Jeftino napravljeno, triput popravljano.

alfa, o tebi, i tvojoj famoznoj replici, mislim da uče i đaci iz skolskih klupa  :mrgreen:
Trenutno slažem jednu Apriju sebi za cross i bio sam u sličnoj dilemi kad sam tražio cilindar, (na mojem se ljuštio nikasil). Na njuškalu sam našao jedan piksirani koji je prošao desetak tisuća, cilindar kao nov bez najmanjeg risa i nije potrošen ni stotinku milimetra od normalne mjere. Čovjek kaže da mu je motor išao kao blesav sa tim cilindrom, znači iskustva su različita.
 
Gec1 said:
Razgovarao sam o tome jednom sa Jakopecom koji ima 30-tak godina iskustva sa motorima i kaže da ljudi tu rade nepotrebne fame, ako je sve odrađeno po pravilima struke onda i traje normalno.

Nije to bas fama, nego danas jedan veliki problem...da ti netko nesto odradi po pravilima struke i da znas da je to to, da si miran. Nazalost je tako. I oni koji znaju, cesto im se neda hebat, pa "skrate put". Radi takvih fušarenja, sam moral masinu na novo slozit, jedino radilica (lezajevi) ostali std, i nije bilo jeftino  :(

Gec1 said:
Trenutno slažem jednu Apriju sebi za cross i bio sam u sličnoj dilemi kad sam tražio cilindar, (na mojem se ljuštio nikasil). Na njuškalu sam našao jedan piksirani koji je prošao desetak tisuća, cilindar kao nov bez najmanjeg risa i nije potrošen ni stotinku milimetra od normalne mjere. Čovjek kaže da mu je motor išao kao blesav sa tim cilindrom, znači iskustva su različita.

Ak je u 10t u apoteka stanju, znaci da je posal hebeno odradjen (y)
Ak znas ko je delal, baci neki info, nekome ce sigurno trebat  (y)

 
MCX said:
alfa, o tebi, i tvojoj famoznoj replici, mislim da uče i đaci iz skolskih klupa  :mrgreen:

Vidim, dobar glas daleko se cuje  :LOL:
 
na kr-u su mi gizane košuljice...puni kilometražu..čak su i prsteni namura, opet gizani
na tuaregu 125 od 2005...bez problema
na gammi 500 tvornička giza (opalenje je za koji dan :mrgreen:)
rd500 (isto u garaži) tvorničke košuljice

činjenica jest da su tolerancije s nikasilom manje,bolji prijenos topline,linearno širenje s aluminijem...
razrada s gizom može bit bolna, zato za 0.01mm veći luft nego za orginal i deri