Aprilia RS 660

https://www.cycleworld.com/no-such-thing-as-low-torque-high-horsepower-engine/?utm_campaign=trueAnthem%3A+New+Content+%28Feed%29&utm_medium=trueAnthem&utm_source=facebook&fbclid=IwAR1_E4xgAaxPUAzk3UDNV--ShCd1H5XupN3ASTlfiEF_PzYbxBd09r4epo4
 
Ja sam vozio zadnjeg horneta i imao sam cbr 600f osobno.
Vozio sam gsxr 600 i r6.
R6 i gsxr samo prave buku do 10 000 i onda krenu neuracunljivo.
Dok sam imao 600f, probavali smo sa 600rr u sestoj od 60 km/h, nije imala sansi.
Bas iz razloga guranja snage i izgubila je na niskim okretajima, prenos, je ok .
Na osnovu kolicine okretaja si moze priustit kraci prenos, ali 600 r motor ide 270 km/h.
Uglavom, meni su 2 cilindra uvijek bila ljepsa voziti.
 
Da mt07 je underdog.
Ali je tata tog tipa motora, u stvari trx 850.
Ali o tom potom.
 
Da trx/tdm je prvi redni 2 sa zakrenutim paljenjem od 270 stupnjeva, moga znanja. A orkad je krenuo u mt07, ima ga u prozvodnji svaki brend s imenom.
Ja sam honda fen.
 
Buraz, mislim da malo bacaš krafne... Čisto sumnjam da si gario 600RR kako treba... Uopće je smiješno uspoređivat MT07 sa R-ovima kad im je namjena i ideja totalno drukčija.
Drž se topica i nemoj trolat... Budi siguran da su ljudi u Apriliji dovoljno mudri da znaju da nema smisla jednim motorom radit konkurenciju ekonomičnom nakedu i R raketi...
P.S. Ni jedan serijski 600R proizveden do 2013 ne ide preko 260, a ako i toliko...
 
Napravljen je isključivo radi konkurencije Ducatiju. Na kraju ih se prodalo i manje, to govori dovoljno o njemu. Vozio sam davno TRX, i nije to baš neki uspijeh od motora bio. Težak, mlohav ovjes, kočnice eto tako, uspiješ stati. Meni čak i drag motor, jer je iz tih meni nikada prežaljenih devedesetih, ali da je realno nešto, i nije.
 
Htio sam malo o prednostima motora sa 2 cilindra i hubzapfenversatzom od 270 stupnjeva, kakav ce imati ta mala aprilija.



 
ova mashina 660 ccm 100 ks mi jedino ima smisla na aprilija skuteru..da zamijeni srv 850..znaci laksi jaci sa dzidzama od elektronike..to bi bilo nesto :mrgreen:..ili da je prodaju jeftinije od mt07 pa bi onakvi ko sredjo navalile..ovako predvidjam mu brzu propast
 
gastajbarter said:
ova mashina 660 ccm 100 ks mi jedino ima smisla na aprilija skuteru..da zamijeni srv 850..znaci laksi jaci sa dzidzama od elektronike..to bi bilo nesto :mrgreen:..ili da je prodaju jeftinije od mt07 pa bi onakvi ko sredjo navalile..ovako predvidjam mu brzu propast

ja se ne bi složio, gledajući svjetske prodajne brojke mt07, tracera 700 i sličnih motora, s obzirom da od motora koje danas imaju tuono, rsv4, klasa koja se u i svijetu prodaje u zanemarivim brojkama, a kod nas da ne pričam, shiveru koji u konkurenciji mt09 i z900 sa trenutnom cijenom nema skoro nikakve prodaje, ako ovaj motor bude u cijeni do tih očekivanih 10000€, taj motor uvale u neki tuareg koji bude konkurencija traceru 700, mogli bi konačno prodat i neke respektabilne brojke motora.
 
gastajbarter said:
pa to sam i reko..ako bude cijena niza prodace..ovako sipak :mrgreen:

Poznajući talijane, špekulacije su 10000€, krene prodaja lagani porast na 15000€, sa objašnjenjem ubacili smo dušu u motor, polakirali smo plastike sa vanjske strane i to je diglo cijenu  :LOL:
 
Može li se iz takvih parallel twin motora s kutom paljenja od 270 stupnjeva kao na V2, izvuči ista snaga kao iz V2 iste zapremine?
 
Kažu na MCN da neće bit jeftina, oko 12 000 funti... Tesko da ce u 10 000e ubacit svu elektroniku,Tft ekran etc. Iako bilo bi lipo da to i naprave..