Aprilia rs125 2-takna

Cakic

Member
Pozdrav ekipa
Imam xt125x i motor je dobar i sve ali jednostavno mi nije gušt ga vozit kao što sam mislio da će bit. I sad mi je došla ponuda (zamjena) za rs125. Radi se o 2001godini na slikama motor izgleda top i mašina je na novo rađena i ima kit na 180cc. Sad me zanimaju vaša iskustva i mišljenja. Punim sad 17 godina i malo je to zajebano za financira sve, ali mislim da godinu i pol dana mogu izdržat. Najviše me vuče taj sportski tip vožnje, to mi je drago i sebe vidim za par godina na sportskom motoru. I mislim da godinu ipo dana nebi trebao imat nekih problema snjom, a sad što vi mislite. Evo slika motora dolje zajedno sa svim šta je rađeno na njemu.
Hvala
 

Attachments

  • IMG-20210601-WA0012.jpeg
    IMG-20210601-WA0012.jpeg
    2.6 MB · Views: 0
  • IMG-20210601-WA0016.jpeg
    IMG-20210601-WA0016.jpeg
    2.8 MB · Views: 0
Ko prvo 10 000 kn puno para za 2001 svu isfarbanu , neregistriranu, nakitanu i u takvom stanju

ja kad takvu vidim ni ne otvaram oglas dalje

i u original stanju da je opet nije neka sreca ko opcenito ni jedna 125 2 t

a ja ih osobno jako volim i posjedujem
NSR al ona mi je treci motor u garazi za tu i tamo malo izgustat i za na kavu
 
S tim da gledam malo zadnje vrime te stare 125 i 250 2 t i cijene im svakim danom samo rastu... naravno mislim na vise manje original stanja ili cim blize originalu
 
Nije mi bitan izgled motor sigurno da bi bilo lijepo da je original ali moram priznat ovako bijela boja se ističe i dobro joj stoji naravno poslat će mi još slika pa vam pošaljem. Cijena nije bitna jer bi zamjenu radili. Zanima me motor sam po sebi, jeli dobra platforma za učenje vožnje sportskih motora itd. A ovo u vezi šarafanja gledao sam dosta po forumima niko nije napisao da je imao problema za mašinom, samo redovno servisiranje. Naravno ako je u visokim okretajima i blokadi cijelo vrijeme sigurno se treba šarafit ali čini mi se da je to malo uveličano. A i motor bi držao kod sebe vjerovatno godinu i pol možda dvi dok si ne uzmem nešto jače.
 
Naravno da je dobar za ucenje, vidjet ces ovjes, kocnice i performanse u odnosu na xt, al isto tako ces vidjet potrosnju, kvarove i kako si se sa xt vozio i vozio bez brige...

Nista gore od starog razdrkanog 2t motora, sta mislis zasto se on hoce mijenjati? Kit je slozen jer se masina razletila, a jeftiniji je kit od originala...i da, kao sta je vec receno 10 tisuca je previse
 
@ Cakic: Pozdrav, bio sam u sličnoj situaciji..
Kupio 2011. motor s mašinom od Yamahe XT 125, '06, 8 Kw, cca. 7000 km.
Bio mi je super pouzdan 2 god.
Vozio/kampirao 10 dana obalom od Krka do Dubrovnika i natrag u KA.
Motor plaćen 11,000 kn, aftermarket prigušivač i montirao sam serijski rep, potrošnja 3 L.

Fast forward 6 god. kasnije (2017.) kupio Apriliu SX 125 '10, 17 Kw, cca. 10,000 km (laznih, realnih oko 20,000 km) vozio se 14 dana (150 km najdalji put), kvar mašine i elektronike, generalka 500 €.
Motor plaćen 17,000 kn sa Gianelli ispuhom i drugim loncem + (original set lonac i prigušivač), potrošnja 7 L.
Nuff said.

Ako već mora biti 2T RR onda samo Japan:
Honda NSR, Yamaha TZR, Suzuki RG.
Talijani su jaki ali nepouzdani. (Cagiva, Aprilia, Gilera)
 
Last edited:
  • Like
Reactions: hondimir
Dobro ovo su sve valjani argumenti ali čekam još više slika i video samog motora i kako mašina radi. Realno ste iznijeli najgore moguće slučajeve što je dosta puta i tako, ali možda je ova ipak kako spada pa bi onda i cijena bila realna. Pričao sam s momkom on je mojih godina, a mi malo mlađi baš i ne idemo na prevaru. Momak se čini skroz korektan čak ispada da i dolazi kroz kraj mjeseca na Korčulu i ponudio se ponijeti motor da ga razgledam.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Kit za Rotax 122 (taj agregat je u toj apriliji) od Pollinija je 154 ccm, tako da je u startu prevara da je kit 180 ccm.
Ta mašina je imala problem sa mjenjačem, tj kada se ne vodi računa o nivou ulja u mjenjaču, onda je veoma grije, troše se viljuške mjenjača, od temperature se rastapaju kavezi igličastih ležajeva ispod zupčanika i dolazi do havarije mjenjača. Pneumatski RAVE2 ventil da bi dobro radio, treba ga naštelati stručnjak, električni RAVE ventil je po meni skroz OK.
Neka ti doveze motor, provozaj ga i vidi da li je u dobrom stanju, neka ga pogleda i neka stručnija osoba od tebe.
Sretno.
 
Kit za Rotax 122 (taj agregat je u toj apriliji) od Pollinija je 154 ccm, tako da je u startu prevara da je kit 180 ccm.
Ta mašina je imala problem sa mjenjačem, tj kada se ne vodi računa o nivou ulja u mjenjaču, onda je veoma grije, troše se viljuške mjenjača, od temperature se rastapaju kavezi igličastih ležajeva ispod zupčanika i dolazi do havarije mjenjača. Pneumatski RAVE2 ventil da bi dobro radio, treba ga naštelati stručnjak, električni RAVE ventil je po meni skroz OK.
Neka ti doveze motor, provozaj ga i vidi da li je u dobrom stanju, neka ga pogleda i neka stručnija osoba od tebe.
Sretno.
To mi je i u planu, naravno provozit motor kad ga donese i moram se dogovorit sa svojim mehaničarem koji se razumi u motore. I naravno bilo bi dobro da ga i on provozi. Ako bude u dobrom stanju sve mislin da ću učinit zamjenu, jer privlače me dvotakni motori. A i nebi bilo loše da nešto i sam naučim popravit ili promijenit klip i ostale gluposti. Nekima nije to drago ali meni je gušt, tako da mi to ne predstavlja problem.
Hvala svima na odgovorima.
Ps. Pošaljem vam par slika za koji dan čekam da se vrati momak pa da poslika motor.
 
Kit za Rotax 122 (taj agregat je u toj apriliji) od Pollinija je 154 ccm, tako da je u startu prevara da je kit 180 ccm.
Ta mašina je imala problem sa mjenjačem, tj kada se ne vodi računa o nivou ulja u mjenjaču, onda je veoma grije, troše se viljuške mjenjača, od temperature se rastapaju kavezi igličastih ležajeva ispod zupčanika i dolazi do havarije mjenjača. Pneumatski RAVE2 ventil da bi dobro radio, treba ga naštelati stručnjak, električni RAVE ventil je po meni skroz OK.
Neka ti doveze motor, provozaj ga i vidi da li je u dobrom stanju, neka ga pogleda i neka stručnija osoba od tebe.
Sretno.
I evo baš sam tražio kit 180cc, upravu ste nema ga ali vidim da se oglasuju kitovi od polinija 154cc kao 180cc. Vjerovatno je tu do zabune došlo. Našao sam na par foruma gdje ljudi isto govore o tim 180cc koji su ustvari taj 154.
 
Naš'o čovik jelena 🤣

Javi se ako si sa Korčule nekom iz motoklubova otamo, bogu fala imaš ih 2 na otoku, raspitaj se jel ima tko da se razumije u takve mašine jer mehaničar koji popravlja aute ne mora nužno biti dobar sa motorima.


Skuho te dobro :mrgreen:
Nema ništa gore kad pored šume ne vidiš stabla xD
 
Bez ljutnje, ali zašto tražiš mišljenje drugih kad si već odlučio izvršiti zamjenu?
Niti jedan komentar od starijih i iskusnijih nije bio da to napraviš, pa ti isto tako i ja sa višegodišnjim iskustvima na tim 125 2t ne bih preporučio ni da ga pogledaš, a o zamjeni ne želim ni dati komentar.
Sretno
 
Kako ste vi bajkeri sitničavi, čovjek ima para, frenda mekanika, i želi upoznat utrobu Aprilije (a tko ne bi) a vi ga tu odgovarate ?!

Nego, Cakicu, koje godište ti je taj xtx ?
 
Naš'o čovik jelena 🤣

Javi se ako si sa Korčule nekom iz motoklubova otamo, bogu fala imaš ih 2 na otoku, raspitaj se jel ima tko da se razumije u takve mašine jer mehaničar koji popravlja aute ne mora nužno biti dobar sa motorima.


Skuho te dobro :mrgreen:
Nema ništa gore kad pored šume ne vidiš stabla xD
Nije mehaničar za aute, samo za motore vozi ih cijeli život i znam da svi šalju u njega 2-takne mašine. Još on vozi starije motore tako da mislim da će čim sjedne na nju će znat šta valja, a šta ne.
 
Bez ljutnje, ali zašto tražiš mišljenje drugih kad si već odlučio izvršiti zamjenu?
Niti jedan komentar od starijih i iskusnijih nije bio da to napraviš, pa ti isto tako i ja sa višegodišnjim iskustvima na tim 125 2t ne bih preporučio ni da ga pogledaš, a o zamjeni ne želim ni dati komentar.
Sretno
Mislim da vas je dosta krivo shvatilo pitanje, vjerovatno sam i ja malo loše pojasnio što me zanimalo od vas iskusnijih bajkera. Mene zanima kakav je motor za učenje sportske vožnje i uz to što bi mogao očekivati oko održavanja. Rekao sam da ga nebi dugo držao u sebe i nije mi problem uložit para u motor. Kupio sam xt-a a koliko sam para u godinu dana uložio nisam ni svjestan i znam da ću opet morat. Pa bar da onda imam motor koji mi je drago vozit i popravljat. Motor bi vozio otp. Svako drugi dan ovisi sve kakve sam volje. Nekad po danu npr. 10, 15km. I nekad bi va volio provozit na duže ture recimo jednom mjesečno 100-200km.
 
Mislim da vas je dosta krivo shvatilo pitanje, vjerovatno sam i ja malo loše pojasnio što me zanimalo od vas iskusnijih bajkera. Mene zanima kakav je motor za učenje sportske vožnje i uz to što bi mogao očekivati oko održavanja. Rekao sam da ga nebi dugo držao u sebe i nije mi problem uložit para u motor. Kupio sam xt-a a koliko sam para u godinu dana uložio nisam ni svjestan i znam da ću opet morat. Pa bar da onda imam motor koji mi je drago vozit i popravljat. Motor bi vozio otp. Svako drugi dan ovisi sve kakve sam volje. Nekad po danu npr. 10, 15km. I nekad bi va volio provozit na duže ture recimo jednom mjesečno 100-200km.
Za navikavanje na sportive je dobar izbor.To i je mali sportski motor,pa su i ergonomija i način vožnje više-manje isti kao na jačim sportivama,kasnije se samo moraš naviknut na više snage i težinu motora kad pređeš na nekaj jače.
Pouzdanost ovisi o tome kako je do sad održavan,ako je dobro održavan trebao bi te služiti ok koju godinu,ako nije vjerojatno ćeš često nekaj trebat popravljat.
Ak si baš zapeo za RS125,ak ga planiraš vozit samo dvije godine (iako budi spreman na to da se planovi mogu promjeniti,i ja sam svoju Apriliu Red Rose Classic planirao imat samo dvije-tri godine dok ne položim A kategoriju i kupim nekaj jače,pa ju imam već 6 godina jer nemam love za jači motor),i nije ti problem riskirat hoće bit pouzdan ili će se kvarit,onda ga uzmi pa ak ti ne bude dobar prodaš ga i opet kupiš 4T motor.
 
Za navikavanje na sportive je dobar izbor.To i je mali sportski motor,pa su i ergonomija i način vožnje više-manje isti kao na jačim sportivama,kasnije se samo moraš naviknut na više snage i težinu motora kad pređeš na nekaj jače.
Pouzdanost ovisi o tome kako je do sad održavan,ako je dobro održavan trebao bi te služiti ok koju godinu,ako nije vjerojatno ćeš često nekaj trebat popravljat.
Ak si baš zapeo za RS125,ak ga planiraš vozit samo dvije godine (iako budi spreman na to da se planovi mogu promjeniti,i ja sam svoju Apriliu Red Rose Classic planirao imat samo dvije-tri godine dok ne položim A kategoriju i kupim nekaj jače,pa ju imam već 6 godina jer nemam love za jači motor),i nije ti problem riskirat hoće bit pouzdan ili će se kvarit,onda ga uzmi pa ak ti ne bude dobar prodaš ga i opet kupiš 4T motor.
Samo jedno pitanje koliko troši? Gledao sam uglavnom govore oko 7l pa na 8 ako je u višim okretajima. Sa ovim 154cc kitom koliko bi mogla više trošit? I da danas sutra bi trebao dobit još slika pa vam pošaljem ali mislim da za zamjenu bi on trebao nju registrirat i onda da je doveze. Šta vi mislite? Ako uspije od Omiša do Korčule valjda će i mene služit neko vrijeme. Što se mene tiče neka se na zimu slobodno pokvari. Non stop gledam videa kako popravljaju 2-takne krosere i želim naučit to, a ne da moram u mehaničara. Jer u budućnosti isto mislim da ću uz sportski motor imat neki 2t kroser ipak sam na otoku i ima dosta zanimljiv putova za vožnju, a i dobri su u supermoto konverziji isto.