joke
Active member
Svjetsko predstavljanje proteklo je u znaku vode, odnosno padalina koje su konstantno močile stazu i učinile je toliko nevoznom da je čak 3 novinara i palo s motora, te je potom donesena odluka da se test nastavi uz uporabu trkačih Pirelli guma za kišu, istih onakvih kakve se koriste u SBK-u.
Naravno i ovjes motora prilagođen je situaciji, te je omekšan, a i vozilo se (bar je takva preporuka bila) u modu(mapi) paljenja koji je limitirao snagu u prve tri brzine.
Koliko sam ja skužio iz vremena objavljivanja, talijanski mediji su ipak vozili novu Apriliju dan prije ostalih, svjetskih, te su imali malo bolje uvjete na stazi, i mogli izvlačiti maximum.
Ukratko, predstavljen je model Factory, koji bi trebao biti onaj plemenijitiji od dva komercijalna, dok model R koji je ujedno i jeftiniji još neko vrijeme neče u prodavaonice.
MCN-ov tester koji je imao priliku voziti i večinu motocikala konkurencije ističe da je za razliku od njih Aprilia dosta kompaktnija i reaktivnija, što je i laiku vidljivo iz njene pojave.
Kako je i gazda Sale pohodio prezentaciju nadam se da če i njegovi dojmovi obogatiti temu.
Naravno i ovjes motora prilagođen je situaciji, te je omekšan, a i vozilo se (bar je takva preporuka bila) u modu(mapi) paljenja koji je limitirao snagu u prve tri brzine.
Koliko sam ja skužio iz vremena objavljivanja, talijanski mediji su ipak vozili novu Apriliju dan prije ostalih, svjetskih, te su imali malo bolje uvjete na stazi, i mogli izvlačiti maximum.
Ukratko, predstavljen je model Factory, koji bi trebao biti onaj plemenijitiji od dva komercijalna, dok model R koji je ujedno i jeftiniji još neko vrijeme neče u prodavaonice.
MCN-ov tester koji je imao priliku voziti i večinu motocikala konkurencije ističe da je za razliku od njih Aprilia dosta kompaktnija i reaktivnija, što je i laiku vidljivo iz njene pojave.
Kako je i gazda Sale pohodio prezentaciju nadam se da če i njegovi dojmovi obogatiti temu.