Aprilia Shiver 900

M12 said:
a gle nije mi noz pod grlo pa mogu pricekat... da vidimo oce li opet biti dostupni ili ne... alternativa je isto GIVI ST604 koji su maltene skoro pa isti osim po cijeni :mrgreen:
a na kraju krajeva ako ne bude nikakvog pametnog rijesenja fakat onda ebay... vidim da ih ima tamo..

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk
Vidi si Kappa RA314. Izgledom vrlo slične Givijevim (manje su), imaju isti Easylock sistem. Možda su one jeftinije i dobavljive.
 
fawlty82 said:
Vidi si Kappa RA314. Izgledom vrlo slične Givijevim (manje su), imaju isti Easylock sistem. Možda su one jeftinije i dobavljive.
a gledao sam i to... gle za razmislit je... s obzirom da je bilo upitno dal cu moc ikakve nosace stavit na ovu 900ku kako stvaro zasad idu ja sam zadovoljan

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
infinity said:
Ima li kakve "drasticne" razlike izmedu 750 i 900...navodno samo malo veci moment?
po meni 2 komplet razlicita motora... bar sto se masine tice... ona glavna stavka je da nije nervozan na gasu sto je inace standard za V2 a posebno naspram Shivera 750... manje trosi... servis intervali su duzi znaci svakih 10tkm... umjesto klasicnih 6tkm... tehnologija ABS i Traction control...

750 je i jos uvijek izgleda kao komad motora dok su ovog 900 stavili na fitness program... u gabaritima su isti ali linije na 900 izgledaju puno uze i tanje nego na 750... a i sic sam morao dati na doradu jer nije imao nikakve veze s udobnoscu... nije daska stil ko na nekim RRovima ali...

Ostalo su sve finese i nijanse... ima stvari koje me nervaju jer su jednostano glupe ako procitas moje prijasnje postove... ali sve u svemu dosta dobar motor... kojeg jbga prati ta fama jer je aprilia... ali djubre jedno mucko od tog mog Shivera mi je danas opet izbacio osmjeh na lice kad je upalio iz prve nakon skoro 5 mjeseci garaze... i taj zvuk iz auspuha cista 10ka (y)

Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
dROGAR said:
Pa servisni interval na 750 je 20tkm prema servisnoj !

ja sam mislio na sve ove motore koje sam imao prije tipa Er6n, RSV itd... servisni su bili svakih 6tkm... ali nisam imao pojma da je na 750 svakih 20tkm... malo mi to prečudno...
 
Pa to je bilo ono vau, kako na 20000 ?
Iako osobno mjenjam ulje prije svake sezone. Nepotrebno, ali eto.
 
M12 said:
ja sam mislio na sve ove motore koje sam imao prije tipa Er6n, RSV itd... servisni su bili svakih 6tkm... ali nisam imao pojma da je na 750 svakih 20tkm... malo mi to prečudno...
Je, malo je čudno. Meni je moj serviser preporučio svakih 10000 km promjenu ulja i svjećica jer je 20000km malo previše za promjenu svjećica jer ih ždere jako, pa da sam miran oko toga. Al kako ja radim manje od 10000 km godišnje, ulje mijenjam svake sezone.
 
Shiver odradio +1000km, 2 dana, Porec to Banja Luka n back... bez ikakve greske a sjedalo cista 10ka
02a8e72ccfd30430438eb90c2e3d9c6b.jpg
24bed8257bb08cf8d72ce91c37a20c1f.jpg
9c8a9aeb9a8b07ba3da393a1c6cd0835.jpg
51aced34dc7cbb71a7508fafd1161393.jpg


Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
specijalitet banjalučkog splava  :jesus:
 
Protegnuli gume do Bihaca i natrag
Montirane Mitas Touring Force i nemam nikakve zamjerke dapace gume se fino ponasaju
f606db92e78647653222c6f87acd5b4b.jpg
6db8aa12b7c9d2ccd851e8b46790c92d.jpg


Poslano sa mog FIG-LX1 koristeći Tapatalk

 
a nekaj ti se očito zamjerio  :mrgreen:
matek zovi i ponudi 5 metri drf i 2 odojke :0648:
 
Dene said:
I šta je iduće ?

2 klase gledam... ili ZZR1400/BMWk1300s/GT1600 ili Versys/TigerExplor/1290sas

vidit ću šta mi bude u trenutku pasalo