APRILIA SLUŽBENO PREDSTAVILA NOVE MODELE!

rednyaW said:
e   ima jedno 2-3 godine kada je nakaj slično ovome prikazano na nekom sajmu...
mnogo bolje sada zgleda =)


e sada ćemo ovako...



joke... oću tuona da imama za vozat se.... i ovo za stunt...  krajem mjeseca dodjem po njih... wont take no for an answer  :mrgreen:

Krajem mjeseca, možda bude kasno  :misli:
 
demza said:
jedini sto me buni je zlatna boja rame na shiveru

zlatna boja je zastitni znak factory modela...


Ma od kad to?

Misliš na model 2007?

Pa to je jednostavno jedan od smjerova kojim je aprilia krenula pa tako ne vidim problem zlatne rame i kod shrivera, pa nije to samo za factory rezervirano?

Ili je?  :misli:
 
Pivi said:
Ma od kad to?

Misliš na model 2007?

Pa to je jednostavno jedan od smjerova kojim je aprilia krenula pa tako ne vidim problem zlatne rame i kod shrivera, pa nije to samo za factory rezervirano?

Ili je?  :misli:

je.. samo za factory je rezervirano...
rsv factory i tuono fatory imaju zlatne rame i zlatne naplatke sto je zastitni znak factory serije...

ova zlata rama na shiveru moze znaciti jedino da nece biti factory varijante, te da ce shiver biti tek ulazna karta u aprilijin svijet... znaci low-cost model

a ako bude cijena 60-65.ooo, eventualni shiver factory moze se popeti i na 75.000 ili 80.000 (zavisno od prve cijene) sto je opasno blizu tuonovoj cijeni...
sve zavisi od dizajnera i financijskih savjetnika sto ce odluciti...
 
povijest uporabe zlatne boje:

rsv 1000 r factory (my 2004) - crna rama, plave OZ felge
rsv 1000 r factory (my 2005) - crna rama, plave OZ felge
rsv 1000 r factory (my 2006) - zlatna rama, zlatne OZ felge
rsv 1000 r factory (my 2007) - zlatna rama, zlatne OZ felge

tuono 1000 r factory (my 2007) - zlatna rama, plave OZ felge

tuono factory se pojavio tek "ove" godine, dok rsv factory malo duze postoji

*my = model year

objasnjenje shiverove rame (tocnije pretpostavka) je u proslom postu:
demza said:
ova zlata rama na shiveru moze znaciti jedino da nece biti factory varijante, te da ce shiver biti tek ulazna karta u aprilijin svijet... znaci low-cost model


malo sam skratio postove na ono najbitnije
 
demza said:
za 2007. factory modele nema teorije da znas kako izgledaju jer tek pisem predstavljanje. jedino ako nisi dobio nekim slucajem press materijale.

e od kad ja to imam... i dalje sam na aprilijinoj lisiti još od aprilialanda ;)

bi se spasil kad bi znal kaj sve imam  8)
 
2007 TUONO 1000 R FACTORY

p00956_0122.jpg



2007 RSV factory

gilerafuoco-8396-017-f.jpg
 
kRRndijašu  bez motora :lolcry: :lolcry: :lolcry: :lolcry:
 
Neznam samo koja je razlika između Tuona Factory 2006 i 2007, osim ako to ne znači da su zaj*ebali sve one kojima je rečeno da će se proizvoditi samo 200 primjeraka, jer vjerujem da je tih 200 več prodano. A što će onda ostati za 2007. :misli: Glede svega ostalog, motori su identični
 
Evo Manine slike i s one sporne, ljeve strane, vidi se ljepo airbox, po meni čak i nije toliko ružno koliko sam očekivao da če bit

aprilia2770.jpg


aprilia2751.jpg


aprilia2750.jpg


aprilia2758.jpg


aprilia2757.jpg
 
Iz gornjih slika je vidljivo da mjenjač za niže brzine nije na desnoj ručki, več također na ljevoj ali s prednje (kažiprst) strane. Nešto slično kao sekvencijalni mjenjač
 
joke said:
Neznam samo koja je razlika između Tuona Factory 2006 i 2007, osim ako to ne znači da su zaj*ebali sve one kojima je rečeno da će se proizvoditi samo 200 primjeraka, jer vjerujem da je tih 200 več prodano. A što će onda ostati za 2007. :misli: Glede svega ostalog, motori su identični

hehe... nisu ocekivali da ce se razgrabiti 200 komada...
 
Konačno moram reći da je Mana ipak motor koji nebi kupio...  :(

Mjenjač, rezervar nazad, "deklo" sa ljeve strane (pitaj boga šta je), ovjes na boku,  :palacdolje: