Aprilia Tuono, topic gdje je grmljavina dobrodošla

Pitam za ozbiljno bez zajebancije 🤣

Razmatram to i propelerka, ovaj ima karakter, a propelerko sve moguće gadgete, jbg tough decision 😄
Evo 16000 km u godinu i pol i bez greške... Dalje ćemo vidjeti... Prije travanjke speed triple RS, Bmw s1000r, Yamaha MT10 SP i mogu reći da je za sada definitivno najbolji motorić po svemu osim po potrošnji. Trošiiiii... benzina i guma 😎
 

Attachments

  • Beauty and beast .jpg
    Beauty and beast .jpg
    1.2 MB · Views: 0
Zanimljiv motor.
Kako ga mozes usporediti sa sfv4, kojeg si se relativno brzo rijesia?
Zanima me najvise jer ga nisan ima priliku probati, a u klasi je motora koji me zanimaju
Uh ne znam kako odgovorit na ovo pitanje u temi gdje stanuju aprilijaši a da ne izazovem rat.... :mrgreen:

Ajd navest cu u cemu je aprilili bolji a ostalo mozemo uz kavu, jer me zanima i SD, i gotovo sigurno je i on iduci na popisu...
1) bolje ide iz nule
2) bolji zvuk:love:

to je to za sada, detaljniji osvrt nakon bar jedne pune sezone, zasad smo se prošetali do Slovačke a u 7. ćemo i u Rumunjsku pa će valjda biti i više dojmova.

Pitam za ozbiljno bez zajebancije 🤣

Razmatram to i propelerka, ovaj ima karakter, a propelerko sve moguće gadgete, jbg tough decision 😄

Nista radikalno, kako su i rekli, masina je provjerena pa nema nekih iznenadjenja

Mogu se javit 2 problema :
1) dosao je nemali broj motora iz tvornice sa antifrizom cistim umjesto sa mix, pa se motor pregrijavao
2) neki o-ring je krivo postavljen i znalo se pojavit curenje ulja kroz rupicu na desnoj strani motora (oring su kasnije zamjenili, drugi je kataloški)

Ja jos nisam imao nikakvih problema osim sto je upalio check engine kod zamjene akrapa, ali to cu pripisat tome da se zblesirao (servo motor je i dalje uključen, samo su sajle maknute), više se nije palilo
 
Evo 16000 km u godinu i pol i bez greške... Dalje ćemo vidjeti... Prije travanjke speed triple RS, Bmw s1000r, Yamaha MT10 SP i mogu reći da je za sada definitivno najbolji motorić po svemu osim po potrošnji. Trošiiiii... benzina i guma 😎
E da istina, stvarno je žedan, ali to je možda i do mene malo ipak :mrgreen:
 
  • Like
Reactions: leCo
Uh ne znam kako odgovorit na ovo pitanje u temi gdje stanuju aprilijaši a da ne izazovem rat.... :mrgreen:

Ajd navest cu u cemu je aprilili bolji a ostalo mozemo uz kavu, jer me zanima i SD, i gotovo sigurno je i on iduci na popisu...
1) bolje ide iz nule
2) bolji zvuk:love:

to je to za sada, detaljniji osvrt nakon bar jedne pune sezone, zasad smo se prošetali do Slovačke a u 7. ćemo i u Rumunjsku pa će valjda biti i više dojmova.
Evala i može.

Vezano za Aprilili, nisam mjerodavan, jer sam samo proba 2014 tuono 1100 v4, koji nije ima baš neki šut, kao što sam očekiva. Zvuk bomba!

Zasad me ne interesira drugi motor, ali kad dođe taj trenutak, vjerojatno su to 2 motora u užem izbor, Čuna ili Duc.
 
2014. je bio Tuono V4 ali 1000 kubika, od 2015. je 1100. Prošle godine sam imao prilike probati SuperDukea R od frenda, grana bez kat i otvoreni Akrapovič, čuje se oduhativno jedno 30% slabije od mog Tuona, iznenadilo i mene i vlasnika KTMa.
 

Attachments

  • 1685615988833-01-01.jpeg
    1685615988833-01-01.jpeg
    764.8 KB · Views: 0
2014. je bio Tuono V4 ali 1000 kubika, od 2015. je 1100. Prošle godine sam imao prilike probati SuperDukea R od frenda, grana bez kat i otvoreni Akrapovič, čuje se oduhativno jedno 30% slabije od mog Tuona, iznenadilo i mene i vlasnika KTMa.
Onda sam falia godinu, ali je 1100.
Ma lako za zvuk, to si već spomenia, kakvo je za vožnju usporedba bila? 😜
 
Što se vožnje tiče, osim dojma da nedostaje cijeli prednji dio motocikla :mrgreen:, SDR je nijansu upravljiviji na manjim brzinama od Tuona, položaj tijela je malo opušteniji i udobniji, ali je nestabilniji u dugim, brzim zavojima i općenito na višim brzinama od Tuona. Ovaj njegov je bio i malo prenervozan na gasu, on-off efekat je bio dosta izražen pa to malo narušava osjećaj sigurnosti u nagibu, općenito sam imao dojam da sam stalno u wheelie/stoppie modu. Tuono je dosta fluidniji, linearniji i ispeglaniji stroj, s tim da mu ne nedostaje brutalnosti na vrhu, mada možda nije fer usporedba jer je na moga Sv. Gabro stavio svoju medvjeđu šapu, uz još neke sitne preinake...

:devilish:
 
@hellboy1974 Sv. Gabro, apostol i zaštitnik Aprilijaša!!! 😇

Za ovoga s oglasa mi je od cijene čudnije što je mijenjao lanac i lančanike na 8000 km. o_O Moj je uz sva mučenja izdržao 25000. Trenutni RK ima već skoro 30000 km i ni najmanje znakove popuštanja ili trošenja.
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Odakle ste T-800 i mapu uzimali?

@hellboy1974 jel i tebe zivcirao crveni sic pa si uzeo drugi ili je to zbog komfora? :mrgreen:

izmjena na lanaca i lancanika 8000 ima smisla ako je na stazi bio dobar dio svog vremena. Mozda je i prijenos drugaciji.
 


[QUOTE="DiAbLeRo, post: 5160402, member: 19209"]
... mijenjao lanac i lančanike na 8000 km.
[/QUOTE]
Možda čovjek voli zlatni lanac oko vrata pa promijenio i na Tuono 😎
Meni nisu legle crvene felge pa sam kupio kompletan set crnih...
Kad ga budem prodavao, kupac će moći birati po želji 😆🏳️‍🌈
Slip gluvog znači


Imate mape za dvokotače, kakve su brojke?
Od brojki max snage i momenta bitniji je osjećaj linearnog ispucavanja snage i vožnje na manjim okretajima bez ikakvih trzaja koje su uobičajene za V2, V4 makine...
 

Attachments

  • 2021-TuonoV4-Gabro-Racing-stage3-Airbox-Kit-and-UpMap-dyno.png
    2021-TuonoV4-Gabro-Racing-stage3-Airbox-Kit-and-UpMap-dyno.png
    118.5 KB · Views: 0
Brojke su nebitne kada imaš osjećaj da voziš drastično poboljšan stroj u svakom smislu, onakav kakav bi iz tvornice mogao i trebao izaći ali zbog raznoraznih Euro normi i birokratskih kuraca-palaca to nije slučaj.

 
Odakle ste T-800 i mapu uzimali?

@hellboy1974 jel i tebe zivcirao crveni sic pa si uzeo drugi ili je to zbog komfora? :mrgreen:
Nemam ništa protiv crvene boje ali previše je previše 😆

UPMAP
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac
Eh, znaj da otvaraš Pandorinu kutiju... Pimpu nema kraja, a sad nakon 17RCS CorsaCorte već škicam kovane felge i ine (ne)potrebne pizdarije...

:rolleyes:
 
NIje bolest sve šta boli :mrgreen:

Sve jasno, davno sam rekao da ću prestat drkat bespotrebno po motorima al eto...
 
Od brojki max snage i momenta bitniji je osjećaj linearnog ispucavanja snage i vožnje na manjim okretajima bez ikakvih trzaja koje su uobičajene za V2, V4 makine...
Interesantno za čuti da postoje provjerene opcije, a ne da se minjaju mašine ko na s1000rr 😂
Jako zanimljivo, hm..
 
  • Like
Reactions: zrakoplovac