Grossi46
New member
Dakle radi se o apriliji rs 125 2003 god GP-1 replica zatvorena verzija.
E sad ovako, ja je krenuo otvarat na 21 kw i napravljeno je sljedeće:
dizna 115, cdi blokada 5-6 rpm skinuta, airbox otvoren (ona druga rupa),uljna pumpa malo pojačana.
Motor je išao 130+.
I ostalo je samo pitanje nepostojanja ventila tj, bio je napola zatvoren s onom metalnim kao ventil.
Ja skinuo to dolje odrezao vrat na tom ventilu i zasrafio direkt tijelo na plocicu tako da je ventil sada otvoren stalno. Stavio diznu 120. I Motor se ponaša skoro isto,nije izgubio u niskim okretajima dobio malo više u većim okretajima na 9+ ali opet nije to to,navuce jedva 140.
Napominjem auspuh nije otvaran oznake na njemu su B-1137 e11 e3, dal je u njemu problem il još di ima kakvu blokadu???? Motor ima 11200 km i prijenos 16-39.
E sad ovako, ja je krenuo otvarat na 21 kw i napravljeno je sljedeće:
dizna 115, cdi blokada 5-6 rpm skinuta, airbox otvoren (ona druga rupa),uljna pumpa malo pojačana.
Motor je išao 130+.
I ostalo je samo pitanje nepostojanja ventila tj, bio je napola zatvoren s onom metalnim kao ventil.
Ja skinuo to dolje odrezao vrat na tom ventilu i zasrafio direkt tijelo na plocicu tako da je ventil sada otvoren stalno. Stavio diznu 120. I Motor se ponaša skoro isto,nije izgubio u niskim okretajima dobio malo više u većim okretajima na 9+ ali opet nije to to,navuce jedva 140.
Napominjem auspuh nije otvaran oznake na njemu su B-1137 e11 e3, dal je u njemu problem il još di ima kakvu blokadu???? Motor ima 11200 km i prijenos 16-39.