Aptrilia rs 125 2003g otvaranje??

Grossi46

New member
Dakle radi se o apriliji rs 125 2003 god GP-1 replica zatvorena verzija.
E sad ovako, ja je krenuo otvarat na 21 kw i napravljeno je sljedeće:
dizna 115, cdi blokada 5-6 rpm skinuta, airbox otvoren (ona druga rupa),uljna pumpa malo pojačana.
Motor je išao 130+.
I ostalo je samo pitanje nepostojanja ventila tj, bio je napola zatvoren s onom metalnim kao ventil.
Ja skinuo to dolje odrezao vrat na tom ventilu i zasrafio direkt tijelo na plocicu tako da je ventil sada otvoren stalno. Stavio diznu 120. I Motor se ponaša skoro isto,nije izgubio u niskim okretajima dobio  malo više u većim okretajima na 9+ ali opet nije to to,navuce jedva 140.
Napominjem auspuh nije otvaran oznake na njemu su B-1137 e11 e3, dal je u njemu problem il  još di ima kakvu blokadu???? Motor ima 11200 km i prijenos 16-39.
 
Originalni prenos je 17-40 ali 16-39 je jedankog ucinka, razrezi auspuh i izvadi iz njega blokadu motor ce se preporodit, i dali si siguran da si dobro napravio ventil tj dali  neutjece na motor ? ja se vozim bez ventila i motor u niskim okretajima je oslabljen osjetno ali poslje 7800 ide samo tako  (y) prije sam imao ventil ali je pukao vrat ventila pa sam jednostavno sami ventil (sikiricu) skratio tako da nema utjecaj a opet rupa na cilindru je zatvorena i oke je  :D
 
Znatiželje radi, koliko bi trebao ići motor koji sa tvorničkih cca 15KS dižeš na teoretskih 28KS?
140km/h mi se čini kao surova realnost.
Možda sam u krivu, nisam gledao po forumima.
 
Uzmi jollya ili arrow neki ispuh, kad vec ga zelis potpuno otvorit onda bi to bia potpuni pogodak. Malo je skuplje ali isplati se
 
Moja ide 160km/h po satu sa GPSom nisam nikada probao, ali tak idu i po youtubu koliko vidim  8) jolly je definitivno najbolji ali i najskuplji, vec sa seriskim otvorenim auspuhom taj motor mora u voznji ici do 12 000okr i nekih 160km/h  (y)
 
Sada sam se sjetio jos i ove sitnice, svjecica ti mora biti ngk br10eg ja sam probao sa drugim svjecicama motor jednostavno nejde  :palacdolje:
 
Ventil je sto posto dobro napravljen i ispuh je full otvoren, svjećica je ngk br10eg, jedino auspuh nisam diral ništa, al vidim da se jako ugrije nakon vožnje ,prije se nije tako dok je bil zatvoren,
probat cu nac gianneli il arrow pa cemo vidjet,jer sada i nije neka sreca daleko je t od 160 kmh, do stotke treba prek 10 sec
 
Imas po njuskalu uvjek tih auspuha i novih i polovnih nađe se, ubrzanje do 100 bi trebalo bit 6-7s  :D
 
Ma da znam da mora letit rs imao sam noviji model 2006 pa znam. Isao sad na malu voznjicu i na duljoj ravnici razvuce 150. Al aspuh se ugrije da su i plastike jebeno vruce oko njega hh. I malo trokira na oko 7000-7500
 
Si siguran da je auspuh zatvoren posto ipak motor ide 150?  Moj se negrije toliko, prije dok sam vozio 4t noga me znala peci od topline sada ni neprimjetim  :mrgreen: Mozda ti je auspuh otvoren ali zastopan naslagama od ulja  :)
 
G0jA said:
Originalni prenos je 17-40 ali 16-39 je jedankog ucinka
/quote]

Krivo: Jedan zub prednjeg lancanika je cca tri zuba zadnjeg lancanika.

Neka izvadi sve iz auspuha, on gusi motor.
 
Slozio sam tako ventil da bude stalno otvoren ,znam da se mora otvarat i zatvarat al trebam elektriniku motoric drugi i ventil. Ma ide 135-140 jedva. 150 nizbrdo lagano jedva primirisao. U 5 i 6. Opce nema snage, i aspuh se jako grje, nije rezan nigdje niti taknut, stvarno neznam dal je to do njega il kaj.
 
Eto kako ti enduro kaze ni prijenos ti nije kakav bi trebao biti..a auspuh definitivno moras otvorit jer unutra je blokada koje nema na otvorenoj verziji 21kw :D
 
Evo radilo se, kad otvoriio aspuh imao sta i vidjet, poskidao sve van oba dvje blokade,sutra nosim na varenje i onda cemo vidjet
 
gastajbarter said:
e sad bi trebo ic malo bolje al trosice goriva puno vise..i pocni odma skupljat pare za novi klip i radilicu :mrgreen:

Trebao bi ici puno bolje.  (y)
 
enduro said:
Trebao bi ici puno bolje.  (y)

ma ja ima da ide 200 na sat :mrgreen:..svi misle jaooosad kad ga otvorim ima da ide..u stvarnosti dobijes samo galamu, vecu potrosnju goriva i kraci vijek motora..da ne govorim sad kad bude iso malo bolje treba i stat kad se zaholca :mrgreen:-sta da ocekujes od mashine velicine mlina za kavu :mrgreen: