Atesti

zašto kad na autu staviš zamjenski lonac, ispadaš uzoran građanin i klanjaju ti se na tehničkom kako misliš na sigurnost i tehničku ispravnost, a kad staviš neki RRenomirani, odma si divljak i moraš na atest..
pitam za frienda..
Zato jer za motor je sportski i ako imas za auspuh imas i za atest🤑
 
@ Igoreta:
U oglasu za BMW K1200R piše:

Sportski ispušni sustav

  • ima, neatestiran
 
@ Igoreta:
U oglasu za BMW K1200R piše:

Sportski ispušni sustav

  • ima, neatestiran
"AC Schnitzer volan, synto ručice, karbonski blatobrani, Kucelj auspuh jakog zvuka, veći vizir, sve promjene na motoru A testirane i upisane u prometnu."

S tim da sam ja to okrenuo na zajebanciju, vjerojatno je uvoz iz npr Njemačke pa je tamo u prometnoj bilo upisano sve to dodatno. A kod nas ne vjerujem da piše išta u prometnoj, a gotovo sigurno ne ni auspuh.

Inače, prije nekih godinu dana me zvao neki lik za moj motor i tak ja njemu pričam bla bla bla, kaže sve super, ali kak to da nisi stavio neke auspuhe? Ja onak, gle, mene to ne pali, a ti si stavi kaj hoćeš. On malo onak zastao, u stilu "...kak to misliš...". Uglavnom, nije se više javio, iako smo u priči došli do toga da mu je cijena ok.
 
Imam,dakle, neki stari DR. Došle su neke godine kad mi se neda više zajebavat sa takvim pa sam mislio napravit nešto kao bober. Znači umjereno motorče za seoske ceste po unutrašnjosti. Plan je prvi kotač sa 21" na 18" zadnji za col manji , vilica malo skraćena, skinut zadnji nosač blatobrana koji gadno diže visinu i drugi sic i neki normalni tank. Sve ostalo kao svjetla, kočnice, retrovizori itd. normalno. Sve u svemu ništa besno i opasno. Penzija je pred vratima pa ću imat vremena sa tim se igrati. Vidim po oglasnicima i tamo da je netko uspio atestirat takve prerade.
Htio sam dobiti mišljenje nekog tko je to preživio, jel se isplati zajeb... ili je bolje kupiti nešto novo ili polovno od cca 350 do 500ccm. Od novog Royal Enfielda pa do polovne male Viragice. Stari i vjerni GSX1100 i mali GS125 su u svakodnevnoj upotrebi, ispravni i registrirani, ali evo, sad bi nešto srednje kategorije.
 
  • Love
Reactions: gile noćna mora
Imam,dakle, neki stari DR. Došle su neke godine kad mi se neda više zajebavat sa takvim pa sam mislio napravit nešto kao bober. Znači umjereno motorče za seoske ceste po unutrašnjosti. Plan je prvi kotač sa 21" na 18" zadnji za col manji , vilica malo skraćena, skinut zadnji nosač blatobrana koji gadno diže visinu i drugi sic i neki normalni tank. Sve ostalo kao svjetla, kočnice, retrovizori itd. normalno. Sve u svemu ništa besno i opasno. Penzija je pred vratima pa ću imat vremena sa tim se igrati. Vidim po oglasnicima i tamo da je netko uspio atestirat takve prerade.
Htio sam dobiti mišljenje nekog tko je to preživio, jel se isplati zajeb... ili je bolje kupiti nešto novo ili polovno od cca 350 do 500ccm. Od novog Royal Enfielda pa do polovne male Viragice. Stari i vjerni GSX1100 i mali GS125 su u svakodnevnoj upotrebi, ispravni i registrirani, ali evo, sad bi nešto srednje kategorije.
Ne isplati se. Treba sve homologirano biti elaborati za sve sta je radeno i 1700kn cvhu i odvest ga na stazu u Veliku Goricu. Bolje ga servisiraj, prodaj i kupi Virago....
 
Ne isplati se. Treba sve homologirano biti elaborati za sve sta je radeno i 1700kn cvhu i odvest ga na stazu u Veliku Goricu. Bolje ga servisiraj, prodaj i kupi Virago....
Ma i ja sam na vagi jer me strah tih homića. Gledam nešto lakše, ispod 200Kg. Virago ili LS650???