Automobili (nisu motori znam, ali mislim da ove zaista vrijedi pogledati)

A ovo je raritet i pojma nemam je li ikad viđen na ovim prostorima i je li i ako je uopće bilo kuda plasiran za izvoz? Radi se o turskoj marki Anadol za koju nisam siguran da li još uopće postoji. Ljudi koji su putovali Turskom vjerovatno su na njih nailazili. Ja za marku znam iz turskog časopisa o klasičnim automobilima. Inače početkom sedamdesetih proizvodili su i model Anadol STC-16 (sportski kupe) koji je tada bio vrlo konkurentan europskim vozilima te klase (nakon što sam u časopisu vidio slike malo sam proguglal, pa ako vas zanima možete i vi). Ovog mi je fotkala supruga mobitelom prošli tjedan u Istambulu. Zna i ona prepoznati rijetko i neobično vozilo pa mi poslika kad naleti na tako nešto jer zna da volim takve stvarčice :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Neznam koji je model, al ko što otraga na haubi piše MAŠALA  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
A i klima je do jaja :LOL: :LOL: :LOL:
 
Evo 1 filmić Anadol 16 STC i jedan ozbiljniji prilog o istom da vidite o čemu je riječ. :wink:
http://www.youtube.com/watch?v=W8qimXgAd84
http://www.youtube.com/watch?v=e9dSy0nbTo0
 
pinta  (y) za turky-a, linija mu je sasvim ok.nikad vidio.

a ispod "mašala" nalje, lijevo od svjetla se vidi "zidarska žlica" i preciznost ..."nikad lupan"  :LOL: :LOL:
 
rocky6 said:
pinta  (y) za turky-a, linija mu je sasvim ok.nikad vidio.

a ispod "mašala" nalje, lijevo od svjetla se vidi "zidarska žlica" i preciznost ..."nikad lupan"  :LOL: :LOL:

Da o tom STCu sam malo istraživao jer sam skužio da je tamo cijenjen, a izgledao mi je fora, pa reko da vidim o čemu se radi. Inače o samoj marki Anadol nisam pojma imao dok prije 2 godine supruga nije donjela turski časopis o klasičnim automobilima. Moram priznati da sam se fino iznenadio kad sam ga prolistao i vidio čega sve tamo ima (od europskih do američkih vozila), ima i reportaža sa neke dražbe sa početnim cijenama i predviđenog maksimuma koji očekuju da će ponuditi eventualni kupci (u američkim dolarima), a ima i oglasa, ali nisu navedene cijene. Uglavnom za razliku od nas oni su u tom pogledu miljama daleko.

Mašalu izgleda vozi naki maler :LOL:
 
2 Pranja: Talbota je kod nas bilo malo i dok su bili u samoj žiži s tim, a i ostalim modelima. Najdraži su mi bili Solara, Tagora, Rancho i šećer na kraju Matra ( možda je bila Matra samo kad je bila i Simca nisam 100% ziher oko imena samo znam da su ih negdje još zvali Murena ili Bagheera što je vjerovatno ovisilo o tržištu na kojem se prodavao) SPORTSKI TROSJED, a imao ju je jedan susjed godinama. To mi je uvijek bila pila za riknut dok sa bil klinac baš zbog 3 sjedala u redu :LOL: :LOL: :LOL:
 
I za kraj ovo što nema veze sa temom, al me jako veseli pa rekoh da podjelim sa vama.
Danas sam prvi put nakon saobraćajke provozao motor (doduše ne svoj nego od supruge al đir je đir)!!!!!! :LOL: :LOL: :LOL:
 
@ Pinta:

Čestitke na vožnji!  (y)

Ali malo si se zeznuo za ovog prvog-nije Tabolt, već Chrysler. Isti auti, druga značka.  :mrgreen:

A imao je i frajer jednog Hillman Imp-a. Moram se zavući u jedno od njegovih dvorišta kad dobijem priliku, jer se nadam da je u jednom Fiat 850 Sport u mint stanju (ako ga već nije raskopao i prodao u dijelove).
 
Hvala (y)

Hebi ga kad su (ako sam u pravu) bili pod značkama Tablota, Chryslera i Simca, a sve isti model. Ako griješim ispravite me.

 
Pinta 001 JA said:
Hvala (y)

Hebi ga kad su (ako sam u pravu) bili pod značkama Tablota, Chryslera i Simca, a sve isti model. Ako griješim ispravite me.

Jep. Englezi i Ameri su obožavali taj "badge engineering".  :)
 
evo jaako zanimljiv link - predivni auti,predivne fotografije ,najjači fotograf kojem "svi ljudi stoje na svom mjestu",stvarno užitak svih 15 stranica.. (y)
po zvuk bi valjalo otići tamo  :misli: :mrgreen:

http://www.sportscardigest.com/goodwood-revival-2014-behind-scenes-photo-gallery/

 
Goodwood je uz Villa d Este concours d elegance, TT na Manu, Utrke F1 (koju još nisam vidio u živo) i još par stvarčica jedna od stvari koje sam si zacrtao da moram vidjeti za života. Najbolje od svega je što to doista nikako ne spada u nemoguće i neostvarive stvari :mrgreen:
 
Evo link na fotke iz vile
https://www.google.hr/search?q=villa+d%27este+concours+2014+winners&biw=1600&bih=775&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=8eo4VMGICqbe7Aa9ooEY&ved=0CDAQsAQ#tbm=isch&q=villa+d%27este+concours+2015&facrc=_&imgdii=_&imgrc=DZEdvo8Xp285VM%253A%3B-stIEjbrJb6gjM%3Bhttps%253A%252F%252Flh6.googleusercontent.com%252F-bxix-qzIEfI%252FUpXcFEi4CTI%252FAAAAAAAAZ9k%252F8pONICkuxcw%252Fs640%252Fblogger-image--1585607828.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fthevintagent.blogspot.com%252F2013%252F11%252Fconcorso-di-moto-villa-deste-2014.html%3B640%3B365

Toga je jako puno, a ima i motora, ma več sam to spominjao u temi.
 
Matra je bila zasebna firma (poznata po trkama) koja je potpala pod Simcu, koja je opet kasnije postala Talbot, sve to raznim bankrotiranjima i prodajama. Talbot su bili i u vrijeme Chryslera, ili su im možda ameri dali to ime, to su sad detalji kojih se ne sjećam baš točno  :misli: Matra je bio Simcin (i talbotov) sportski odjel, nazovimo to tako, sa svojim modelima. Btw, Murena i Bagheera su dva različita modela auta, barem oblikom. Ostalo je na istu foru, mehanika, tri sjedala, dimenzije. Toliko, iz glave, po sjećanju.
Ali respect firmi jer su ime Matra sačuvali kroz te posebne modele, a nisu radili kao drugi: Renaultu je Alpine bio jedan sportski model koji je imao jasni natpis Renault. Mercedes je kupio AMG i sad je to oznaka za pojačane modele, kao i Abarth kod FIAT-a. Ali dobro, ova zadnja dva ionako nisu imali svoju produkciju nego prerade. Svejedno, to je po meni prodaja imena, ništa drugo.
 
I da, Murena je bila ljepša.

@ Pinta: trebao si kao klinac više džeparca trošiti na Auto-motor-sport godišnji katalog  :mrgreen: Oni su imali sve, znao sam za Anadol, kao i za onaj indijski Hindustan i slične. Ali to je ipak bila previše nezanimljiva egzotika...

Ali zato bih volio uživo vidjeti  Tatru

794595.jpg



Sretno na vožnji!  (y)
 
James, ako hoćeš vidjeti Tatre, imaš ih u ovom muzeju u Hrvatskoj http://www.sardi.com.hr/
U ovogodišnjem Auto Booku (godišnjak u izdanju hrvatskog Auto motor i sporta) imaš prilog o muzeju.

Inače, Talbot je jedan od najranijih proizvođača automobila na svijetu. Tvrtka je započela u Velikoj Britaniji, a zatim je istoimena tvrtka osnovana i u Francuskoj. U jednom su periodu istovremeno postojale obje tvrtke. Amerikanci nemaju veze s početkom tog imena.

EDIT:  :mrgreen: Zaboravio sam dodati da Abarth nije samo prerađivao aute, nego su imali i puno svojih modela. Doduše, koristili su mehaniku dijelom posuđenu od velikih proizvođača, ali su auti bili njihova kreacija i na tržištu samo pod značkom Abarth.
 
AAAhhhhhhhhh da. . .  Prvi sam AMS katalog kupio 1984te i kasnije nisam bio redovan, a nisam baš ni sad. Eto zato sam sebi dajem - u zalaganje :palacdolje: :jesus:, a jedino mi je opravdanje što sam svaki dinar pokušavao ušparati za kupnju motora :mrgreen:

Ali zato od 1987me imam sve Motorradove kataloge, a povremeno i kataloge nekih drugih izdavača. Eee tu si dajem + (y)

Kaj se auto kataloga dotikavle fakat su bili i još su poučni pa sam tako iz njih i saznao za Stutz, a i za Hindustan i još dosta rijetkih i na našim prostorima neznanih marki.
Tvornicu Tatra sam posjetio 1994te kad sam bio na FIM Rallyu u Češkoj, ali ovog modela tad još nije bilo. No i bez njega na poligon su izvezli impresivnu flotu automobila i kamiona (bio je i kamion s posadom koji su sudjelovali na Pariz - Dakar rallyu), a u svima se moglo provozati (naravno sa njihovim test vozačima). Uspio sam uhvatiti đir u 2 kamiona jer je bilo puno ljudi, a premalo vremena da se provozam baš u svemu.

Inače James i Gadhni fala na maloj školici (y) Nekad sam ljen baš sve proučavati pa ovak nešto novo saznam s vremena na vrijeme (y) (y) (y)