Bandit 650 s vs. Bandit 650 n

Status
Not open for further replies.
Ja bi uvijek odabraio n verziju, ali po meni je s verzija praktičnija i ugodnija na dužim vožnjicama!
 
zeleni said:
Sve preko nekih130 km/h ti treba vjetrobran.
Meni je ljepša n verzija.
Za putovanja ti je super i V-strom
Ne bi se baš složio,ja se bez problema vozim 160-170 ,bez ikakvog saginjanja
 
zlikavac said:
Ne bi se baš složio,ja se bez problema vozim 160-170 ,bez ikakvog saginjanja

Tako je (y)
Sve ovisi što želiš,a najbolji su mi komentari tipa da je zaštita od vjetra premala,ako ti smeta vjetar,vozi se u autu i ne trkeljaj (y)
 
Ma ja se volim puno vozit i putovat s curom, p amislim da mi je bolje rješenje S.
 
ja sam neki dan išo u zg, nakon pol sata vožnje iznad 150 vrat me tako bolio, zaboravio sam stavit vjetrobran inače bi bilo jebeno, a strada te više štiti od vjetra od n verzije, ako misliš na autupotu odražavat brzinu preko 140 uzmi s okolopom ali sam čito neke tvoje postove, za tebe je definitivno n
 
ne trazi misljenje drugih....uzmi ono kaj ti najbolje odgovara...tak budes bio najsigurniji da si dobro odabrao :D
 
kod tog bandita n ja bi jedino maknuo onaj mali plavi komadic oko cajgera.. nekak mi unistava izgled, istina vjetrobran nece puno pomoc estetici al ima neku svrhu bar  :mrgreen:

sretno s odabirom i sretno na motoru, nadam se uskoro da cu i ja uzet nesto pa se i vidimo na cesti
 
N verzija! zašto? pa zato što mi je taj okrugli far fetiš! obožavam dizajn takvih nakeda...Klasika..retro..kako god hoćete nazvat  (y)
 
Faber said:
N verzija! zašto? pa zato što mi je taj okrugli far fetiš! obožavam dizajn takvih nakeda...Klasika..retro..kako god hoćete nazvat  (y)

E, to što kažeš i ja volim, ali mi na novom Banditu čudan taj sklop svjetla i ćukica, nekak mi više pašu kromirane ćuke, a na novom to nije slučaj...

Vidjet ćemo šta će bit, do slijedećeg proljeća skupljam lovu
 
Status
Not open for further replies.