Baotian BT49QT-9 distanca usisa

kratos091

New member
Pozdrav ekipa,
Vec neko vrijeme pokusavam srediti baotiana. Do zime je radio bez problema, a kad sam ga probao upaliti na proljece, jedva se upalio i sporo je reagirao na gas. Nakon davanja gasa, trebalo mu je par sekundi da reagira i opcenito nije imao snage.
Nakon dosta mrdanja, skuzio sam da je distanca na usisu pukla i da tu vuce zrak. Isto sam promijenio, usput pocistio karb itd. Kad sam ga upalio, ponasao se jednako.
Sad sam ga isao opet rastaviti, i vidim da je distanca opet pukla. Sto bi mogao biti uzrok ovome? Ocito je nesto drugo problem, a distanca prvo na cemu se pokaze.
 

Attachments

  • received_340420456847897.jpeg
    received_340420456847897.jpeg
    94.4 KB · Views: 88
ta distanca je plasticna,mozda si prejako zategnio sarafe pri stezanju.

a sto se tice paljenja i rada skutera,treba mu nastelovati karb i ventile.

ventili usis na 0.05mm,a ispuh na 0.10mm,a karb, zarez na igli stavi na sredinu,a vijak od smjese zavrni do kraja pa ga odvrni oko 2.5 do 3 kruga,onda bi trebalo raditi.

iako su ti karbovi jako nekvalitetni i lose napravljeni,moj brat je imo baontiana,i nastelo mu se karb sve super radi nakon par dana nece da pali,razlog uzrok toga je bio da se na karbu vijak sa kojim se stela smjesa sam otpusto,et sta da ti vise kazem.


 
Ventile stavite na 0.10 usisni a  ispušni na 0.15 iako u manualu stoji o.08 i o,12..Radi se o tom da kad se pregrije (pogotovo u litnje doba) ostane bez zazora i ugasi se i triba počekat par minuta da bi ponovo krenuo.Naime, kad se ugasi zbog malog zazora na vent onda za momenat nema ni kompresije na kurbli.   
Ta distanca ispod karba je vjerovatno pukla zbog prekomjernog stezanja ali ona nije razlog zašto ne ide.Kad zbog nje  nešto nije u redu obično ne drži dobro minimum al ide  "normalno" ( :LOL:) do 65 kmh.

Ukoliko se vida od smjese sama odvidaje nešto nedostaje jer , inače ,ima  feder ,malu šajbicu i O ring.
 
Podesio ventile, cini mi se da su bili na malo vecem zazoru. Al sad evo nece uopce upaliti...  :misli:

E da.. Zaboravio sam reci.. Kad sam ocistio karb, previse sam stegnuo veliku diznu i otisao je komadic navoja. Mislim da ne bi trebalo imati utjecaja, ali je li moguce da prima previse goriva? I da zato ne zeli upaliti? Svjecica je malo cadjava..

Iako se ponasao identicno i prije i poslije ciscenja karba (primao gas slabo ili nikako)...
 

Attachments

  • received_381371599159118.jpeg
    received_381371599159118.jpeg
    39.6 KB · Views: 156
prvo i osnovno,mislim da ti nebi uopce vise nista trebo zatezati,jer sta god zatezes,pretegnes i polomis. :LOL:

sto se tice svijecice,smjesa ti je prebogata,previse zraka i benzina.

za ventile sam reko kako treba usis 0.05mm,a ispuh na 0.10mm,prbaj tak napraviti,i zavrni vijak smjese do kraja i odvrni ga prvo na 2.5 do 3kruga,ako ni onda nebude tjeo paliti,probaj ga odvrnuti na 3.5 do 4kruga.

i provjeri jel ti cok ispravan,i ako nebude palio skini filter zraka i zatvori mu usis zraka na karbu sa krpom da nedobije zraka,pa ces tako znati jel ti negdje vuce fals zrak.

et probaj,pa javi.

ngk svijecicu si kupi. (y)
 
I meni se čini... :embarrassed:
Napravio sam trenutno kako je barba rekao. Probam jos ovo sto si rekao.. Da imam nekog mehu blizu, vec bi ga odvezao..
Čok spojim direkt na aku i gledam dal se izvlaci/uvlaci?
 
Ivanos46 said:
prvo i osnovno,mislim da ti nebi uopce vise nista trebo zatezati,jer sta god zatezes,pretegnes i polomis. :LOL:

sto se tice svijecice,smjesa ti je prebogata,previse zraka i benzina.

za ventile sam reko kako treba usis 0.05mm,a ispuh na 0.10mm,prbaj tak napraviti,i zavrni vijak smjese do kraja i odvrni ga prvo na 2.5 do 3kruga,ako ni onda nebude tjeo paliti,probaj ga odvrnuti na 3.5 do 4kruga.

i provjeri jel ti cok ispravan,i ako nebude palio skini filter zraka i zatvori mu usis zraka na karbu sa krpom da nedobije zraka,pa ces tako znati jel ti negdje vuce fals zrak.

et probaj,pa javi.

ngk svijecicu si kupi. (y)
 
Odakle izvlačiš te podatke da bi "pomoga" čoviku .????
 
Ivanos46 said:
iz glave svoje.  :mrgreen:
 
Ja imam manuale originalne od Baotiana  pa te zato pitam a i počeo sam sa njima 2004 g. Radim ih i dan danas  iako imam 70 g.  Bilo mi malo čudno pa sam te zato upitao.Živio  Ivano.
 
brat mi je prije imao baontiana,pa sam sarafio oko njega,sto se tice ventila svi ih stelaju na 0.05-0.10,ili 0.08-0.10,..

neka proba,pa nek javi,rezultate. (y)
 
Odrijesio kesu i kupio novi karburator. Izgleda malo drugacije, odnosno ima gore limeni poklopac umjesto plasticnog. I kupio drugu distancu.
Montirao veceras, upalio je i radi sad dobro, ima snage itd. Jedino mu ler opet ne mogu bas nastelati. Odnosno, zavrnio sam sarafic do kraja i tek je tad ok, ne gasi se. Prije bi (sa starim karbom, dok je valjao) zasarafljen do kraja dao toliko gasa da ga mozes voziti...
Mozda jos uvijek malo vuce fals zrak, gumica na prirubnici je jedva malo iznad prirubnice, a nemam drugu...
 
Najprije ga provozaj da se pročisti pa onda šteluj minimum uz pomoč i one vidice sa strane karba ( za zrak).U originalu je odvidana 2 kruga  i ovisno o radu možeš je okretat  malo lijevo ili desno dok ne počne normalno radit.     
Kupio si karb a nisi našao razlog  zašto stari ne radi.Zanimljivo.Znaš li da se može dobit bilo koji dio za karb.Do posljednjeg djeliča.
 
barba said:
Znaš li da se može dobit bilo koji dio za karb.Do posljednjeg djeliča.
ak se nevaram na ebayu,ima za 20kn set za reperaciju karba.

ali dabe sve to dok on neustela ventile i karb kako treba,treba imati zivaca za taj skuter,jer uvijek se nesto pokvari,al eto nebi bilo fora kada bi bilo jednostavno,iako nije fora,hehehe. :LOL:
 
Ah Baotian, Tomos novog doba sa njima nikad dosadno  😁 Nego salu na stranu ja sam imao slican problem sa ler gasom kojeg nikako nisam mogao ustelat i svjecica uvjek crna, promjenio sve komponente karba al dzabe... Sva sreca pa sam imao drugog sa strane pa sam probao drugu bobinu i to je rjesilo problem, al opet to je baotian pa moze biti x drugih uzroka. Najveca mana su im instalacije koje trunu nenormalno...
 
di ces usporedivati kineza sa tomosom,tomos po kvaliteti i pouzdanosti,100godina ispred kineskih kosilica. (y) :LOL:

prije par dana sam imao baontiana od susjeda na servisu,popizdio sam,al eto nekako sam ga sklepao,i reko nikad vise necu niti da vidim niti da sarafim te kineske skutere,zali boze para ko je da u trgovini za taj skuter.
 
Ne bih se baš složio 100%.
Na batini treba promijeniti par serijskih dijelova, redovno servisirati i sve funkcionira ok.
Većina vozača tih kineza nema pojma ni da ima ulje u mašini  :LOL:
 
nebih se bas potpuno slozio sa tobom,mislim da je tomos bolji iako i on ima svojih musica,al ok,...

a sto se tice ulja to si potpuno u pravu,u ovoj masini sto sam popravljo,ako je bilo mozda 2deci.

ma najveci je problem sto ih vlasnici neodrzavaju niti servisiraju,nego sistem dok ide ide. :LOL:
 
Pročitaj moju prvu rečenicu ponovo.
Ako ne znaju ni za ulje u mašini šta onda misliš koliko znaju uopće o remenu, rolicama, kvačilu, variomatu, filteru za zrak, a ulje u prijenosu neću ni spominjati.
I onda kada prdne kažu je..š kinesko govno. I kupim ga na ladno za 200kn  :LOL:
Inače, vozim i Tomos i Baotian  (y)

Htio sam napisati da uz pravilno i redovito održavanje ide kinez bez brige