baotian - izdržljivost

barba said:
                     
Evo i ja bih rekao nešto o tim tvojim "što se sastavljaju na brodu".Jesi li ikad vidio Baotiana 50QT9 sa 67 000 km.Nisi.Ja sam ga imao u radioni .Uvijek ista mašina,samo jednom mjenjan klip i cilindar jar je ostao baz ulja.Klip 240 kn cilindar 220 kn.Posao od 1.5 sati. Sad ti računaj.Ako ga ponekad podmažeš onda sve stvari dugo traju.Sajle ,nogari,   rućke koćnice osovina pakni .Sve to funcionira predobro za te novce.I sam remen ako je originalan onda traje i više od 6 000 km a u servisnoj knjižici piše da je potrebno kontrolirati ga i po potrebi zamjeniti.Bio je zamjenski marke Dayco i pravio preko 10 000km bez problema a cjena mu je bila 143 kn.Originalni 115 kuna.           
Baterija nova dođe 125 kn ,gel ,5 Ah. Da ne spominjem neke marke kojima modeli od 50 ccm imaju pumpe goriva od 1050 kn i ubrizgivaće od par stotina kn.Ili svječice po bezobraznim cjenama.                   
S ovim ne želim reći da su ostali skuteri loši ili da nisu bolji ali ako Baotiana gledate kao neki drugi i on odradi svoje a ako ga gledate kao "kinesko smeče" naravno da će te ga ubrzo dokrajćiti.     
Pitanje na jedan post prije naveden.Tko kaže da nema djelova i servisa.Dovoljno je interesirat se malo bolje pa da vidiš kako ih samo ima.Iako je prvi došao 2004 godine sve se može dobit  u HR od svjećice i prekidaća štop (sa lijeve strane) do rame ili rezervara goriva itd.





Inace "disk" na baotianu ako taj tanjurić za kavu mozemo tako nazvati koči samo teoretski , z. felga je popigana na apsolutno svima, sajle to je tek tragedija pucaju ko šibe, plastike i povezivanje plastika kao i kvaliteta su katastrofalne, instalacija se "runi"(izolacija) nakon 1.g.  remen neznam nikoga tko je napravio vise od 2000km , ventili su od puta i nagore katastrofalno, na prvim generacijama nije bilo podmazivanja lijevog lezaja radilice  :LOL:  Nosač kofera radi samo ako ne prelaziš težinu od 2kg  :LOL: , dihtanje čepa goriva je nočna mora, fergazer užas i katastrofa, , mislim da daljnje je stvarno nepotrebno , a mogu ako netko ne vjeruje dovesti svjedoke kojima sam popravljao taj pokušaj izrade skutera  :LOL:        BAOTIAN  :palacdolje:
 
Makki said:
Inace "disk" na baotianu ako taj tanjurić za kavu mozemo tako nazvati koči samo teoretski , z. felga je popigana na apsolutno svima, sajle to je tek tragedija pucaju ko šibe, plastike i povezivanje plastika kao i kvaliteta su katastrofalne, instalacija se "runi"(izolacija) nakon 1.g.  remen neznam nikoga tko je napravio vise od 2000km , ventili su od puta i nagore katastrofalno, na prvim generacijama nije bilo podmazivanja lijevog lezaja radilice  :LOL:  Nosač kofera radi samo ako ne prelaziš težinu od 2kg  :LOL: , dihtanje čepa goriva je nočna mora, fergazer užas i katastrofa, , mislim da daljnje je stvarno nepotrebno , a mogu ako netko ne vjeruje dovesti svjedoke kojima sam popravljao taj pokušaj izrade skutera  :LOL:         BAOTIAN  :palacdolje:

kolega na poslu ima jednog žutog...skuter ima cca 10.000km i izgleda ko nov...mislim da se njemu već isplatio, a pitanje koliko je čega mjenjao...ako je i mjenjao sigurran sam da je moro razmislit oće li kupit žvake na kiosku ili spare parts  :mrgreen:
 
i meni je ok...naš ima 15 000km...na 10000km iako je mašina bila ok skinuta je te pripasana mašina od honde lead 100...ubrzanja tik-tak a maximala 95km/h...prerađene kočione pločice carbonloraine,zamjenjene gume kvalitetnijima...zanimljivo je gledat upitnike nad glavama klinaca na runerima i sl. kad ih od semafora do semafora zezaš :mrgreen:
 
...pošto sam došao do još jednog primjerka navedene jurilice :mrgreen: razmišljao sam da napravim neki dragscooter...recimo strija i mašina od nekog maxiskutera 500ccm...prednji kotač sa vilicom i kočnicama od nekog runnera,ako se nađe od vxr 200 ili sl....ne za svakodnevnu upotrebu nego radi prestiža,da krasi čošak garaže....vidjet čemo (y)
 
strasilo said:
ja si moram nabaviti jednog BT-a ..  :mrgreen:
               
Tomosa ili BT 49 QT Baotiana?????????
 
Makki said:
Inace "disk" na baotianu ako taj tanjurić za kavu mozemo tako nazvati koči samo teoretski , z. felga je popigana na apsolutno svima, sajle to je tek tragedija pucaju ko šibe, plastike i povezivanje plastika kao i kvaliteta su katastrofalne, instalacija se "runi"(izolacija) nakon 1.g.  remen neznam nikoga tko je napravio vise od 2000km , ventili su od puta i nagore katastrofalno, na prvim generacijama nije bilo podmazivanja lijevog lezaja radilice  :LOL:  Nosač kofera radi samo ako ne prelaziš težinu od 2kg  :LOL: , dihtanje čepa goriva je nočna mora, fergazer užas i katastrofa, , mislim da daljnje je stvarno nepotrebno , a mogu ako netko ne vjeruje dovesti svjedoke kojima sam popravljao taj pokušaj izrade skutera  :LOL:         BAOTIAN  :palacdolje:
     
Mislim da to što si ti popravljao nije Baotian nego neka druga marka .Ja .između ostalih prometala ,popravljam Baotiane  od 2004.Nemam posebne pritužbe na motor ,pogotovo što se tiće trajanja.Naprave dosta kilometara,nisu brzi , malo troše i ne dime a djelovi koštaju malo ,jako malo.                
Odakle ti ta da ne koće ,da nemaju podmazivanje lijevog ležaja radilice,da im remen ne traje više od 2000 km.Mislim da si nešto pobrkao.Ja sam vidio skutere sa puno kilometara i još su u vrlo dobrom stanju,sve ovisi o vlasniku ,kako ga čuva.Sigurno da nije za padanje ,nije ni bilo koji drugi.Zato su jeftini djelovi kao u ni jednog drugog skutera.  Sad dolazimo na ono što je neko prije napisao "Opet polazimo od početka ".              
Nije Baotian maksimum ali nije ni govno kako ga netko hoče prikazat,pogotovo za tu lovu koju dođe, a rješava problem mobilnosti velikog broja ljudi.Opet se ponavljamo.
 
strasilo said:
pa tema je o baotianima.. ;)
 
Imaš pravo ali  "BT" je ipak premalo.               
Uglavnom ,ako ti nešto treba od dijelova javi.
 
strasilo said:
na BT staviti nekog cvaju ..... ideeeeeš...  :mrgreen:
         
Imam gole rame ako ti treba za experimente, nove,samo se pobrini za transport.Inaće sa skračenom osovinom volana i bez plastika imaš mini moto.Tako sam ga jednom nosio u kamperu.
 
Nisam vozio Baotiana, ali mislim da onaj neki Devil 50 iz Peveca ima istu mašinu! Uglavnom, kad sam ja sa svojih cca 100 kila sjeo gore i navinul gas on nije mrdno s mjesta! :shock: Jel to normalno ili nije! Uglavnom kad sam se odgurnul s nogom jedva je krenul i isto tak na prvoj uzbrdici je skoro skroz stao! :misli: Tu sam stekao dojam da je to stvarno govno, drugi dan kupio Malaguti F15 za 4000 kn koji sam rasturao ja i moj sin cca godinu dana i prodao za 4500! Taj Malaguti ide još i danas a od tada je prošlo 5 godina, Devil sa početka priče je bio umirovljen nakon jedva 2 godine i puno uloženih kuna od strane nesretnog vlasnika! Eto, to je moje iskustvo! :wink:
 
dražen 39       
Kako smo već više puta pisali,Honda je proizvela mašinu GY6 i kopija te mašine je na Baotianu (jedna od bolje kopiranih) a ostali  su kopia Baotiana kao ciklistika a i sama mašina, jer je lošije kvalitete u svakom pogledu ( bio to Silverston,Haoin, Huniao,Devil, Janlin  itako dalje).Nadalje,te skutere montiraju većinom ljudi kojima mehanika nije domaća  stvar pa se na servisima nalazi sve i svašta ,od ukrenutih vida na volanu do ne stegnutih kola i nepravilno montiranih ploćica kočnica i  do ventila koji iz fabrike dolaze sa malo ili nikako lufta.Dakle nisu baš ni oni krivi (motori) što po njima rade neiskusni i time još više pogoršavaju sliku inaće jeftinog prometala.Taj koji si ti probao vjerovatno je jedan od onih koje su prodavaći pustili u promet bez ikakve prethodne kontrole.Pogotovo ako je još uvijek bila na njemu blokada na karburatoru.
 
barba said:
dražen 39       
Kako smo već više puta pisali,Honda je proizvela mašinu GY6 i kopija te mašine je na Baotianu (jedna od bolje kopiranih) a ostali  su kopia Baotiana kao ciklistika a i sama mašina, jer je lošije kvalitete u svakom pogledu ( bio to Silverston,Haoin, Huniao,Devil, Janlin  itako dalje).Nadalje,te skutere montiraju većinom ljudi kojima mehanika nije domaća  stvar pa se na servisima nalazi sve i svašta ,od ukrenutih vida na volanu do ne stegnutih kola i nepravilno montiranih ploćica kočnica i  do ventila koji iz fabrike dolaze sa malo ili nikako lufta.Dakle nisu baš ni oni krivi (motori) što po njima rade neiskusni i time još više pogoršavaju sliku inaće jeftinog prometala.Taj koji si ti probao vjerovatno je jedan od onih koje su prodavaći pustili u promet bez ikakve prethodne kontrole.Pogotovo ako je još uvijek bila na njemu blokada na karburatoru.
moj je kupljen 2005 g. ja san onda ima 100kg a žena 80kg.išli ja i žena na more s njim.di čemo? :misli:na kašjune.(oni koji su iz splita i okolice znaju koja je uzbrdica ili ti nizbrdica na toj plaži.došli do tamo ok,malo smo smetali kroz tunel jer ja vozin po srid svoje trake hehe :jesus:.idemo sad nazad i kaže žena iden ja pješke do gori,neće nas moć izvuć.a ja kažen sidaj,kad stane onda češ dalje pješke.i krenemo mi i jedva izvuče prvu uzbrdicu i dođe do ono malo pravca i uvati malo zraka i zaleti se uz onu veču uzbrdicu i dođe metar od kraja i stane,motor radi uredno pod gason al on stoji.onda kažen ženi sad ajde pješke do vrha,hehe. :D.ja mu skidan kapu za to sta je izdrža a još dva puta san ga podvrga istin mukama. još uvik je u voznom stanju i registriran al se bas i ne voza puno.ja vozin x-maxsa i ktm-a al mi je gušt kad sidnen na njega i provozan se po gradu.
i još naj bolja stvar dođem do kraja ulice di su 3 stepenice i lipo ga uzmen ispod ruke i prinesen priko skala i nastavin dalje. (y) :jesus:
 
jerryST said:
moj je kupljen 2005 g. ja san onda ima 100kg a žena 80kg.išli ja i žena na more s njim.di čemo? :misli:na kašjune.(oni koji su iz splita i okolice znaju koja je uzbrdica ili ti nizbrdica na toj plaži.došli do tamo ok,malo smo smetali kroz tunel jer ja vozin po srid svoje trake hehe :jesus:.idemo sad nazad i kaže žena iden ja pješke do gori,neće nas moć izvuć.a ja kažen sidaj,kad stane onda češ dalje pješke.i krenemo mi i jedva izvuče prvu uzbrdicu i dođe do ono malo pravca i uvati malo zraka i zaleti se uz onu veču uzbrdicu i dođe metar od kraja i stane,motor radi uredno pod gason al on stoji.onda kažen ženi sad ajde pješke do vrha,hehe. :D.ja mu skidan kapu za to sta je izdrža a još dva puta san ga podvrga istin mukama. još uvik je u voznom stanju i registriran al se bas i ne voza puno.ja vozin x-maxsa i ktm-a al mi je gušt kad sidnen na njega i provozan se po gradu.
i još naj bolja stvar dođem do kraja ulice di su 3 stepenice i lipo ga uzmen ispod ruke i prinesen priko skala i nastavin dalje. (y) :jesus:
               
Jesi li vidija kolika mu je nosivost u knjižici.On ti je za kineski prosjek a ne za ovi naš. :LOL: :LOL:
 
sad bez pretjerivanja....na frendovom se u vise navrata vozila trojica....i to vise od 25km u komadu:) haha ...jedan ima 100 kg,jedan oko90 i treci oko 70...bez ikakvog pretjerivanja!!i motorcek je vozio,svi se cudili ali je:)
 
barba said:
               
Jesi li vidija kolika mu je nosivost u knjižici.On ti je za kineski prosjek a ne za ovi naš. :LOL: :LOL:
nosivost mu je 235 kg u knjižici. (y)ko neviruje skenirat cu knjižicu i stavit. :LOL:
 
jerryST said:
nosivost mu je 235 kg u knjižici. (y)ko neviruje skenirat cu knjižicu i stavit. :LOL:
             
Jesi li  vidija koliko grešaka u prometnoj od motora.Nešto nevjerovatno,čak i broj šasije sa jednim brojem manje.Svašta.Samo kod nas.           
Teta koja upisuje podatke ne poznavajući strani jezik pita vlasnika ;" Imali vozilo katalizator".On gori od nje jer nema pojma o mehanici i slićno ,odgovara; "Neznam ,ali mislim da ima " i tako teta piše u dokumente .Katalizator. Ima.I tako dalje.