baotian - izdržljivost

pozdrav, evo novi korisnik ovog foruma, htio bi se nadovezati.
imam baotiana već jedno godinu i pol, potpuno zadovoljan sa motorićem.
od A do B kao stvoren, ima 7065km za sad i svaki dan ga vozim bar na posao, fax, do cure ili sve troje :)
imao sam manjih kvarova što sam i očekivao od takvog motora, mjenjao Remen 2 puta što mi je jednio zamjerka. Prvi puta nakon par tkm i onda opet isto tako. Prvo pucanje remena je bilo na heinzlovoj pri 70km/h :) i blokada zadnjeg kotača što sam uz sreću preživio bez pada i ogrebotine :)
imao problem sa žmigavcima i ostalo radi super, bez blokade preko 70km/h bez problema. potrošnja neznatna.

Sve u svemu, za te novce, kao nekakav uvod u skutere, po meni odličan.
 
A eto vidiš kako nismo svi isti...Na 7.000 km voziš sa 3. remenom, uz manje kvarove i zadovoljan si...Očito si dobro odvagnuo šta tražiš od skutera i za uloženo zaključio da dobivaš dovoljno...To je ok (y)...Samo mi je blesavo kad netko takav skuter uspoređuje s nekim Piaggiom recimo, i govori kako su oni precjenjeni...Imam jednu Vespu et2 50 sa 30-tak tisuča km na kojoj sam 2 puta mijenjao remen, jednom remen pumpe, rule variomata i prstenove(bespotrebno)...Imam još jednu lx 50 sa 7.000 km koja samo vozi...Na ni jednoj nisam nikad promijenio žarulju...Eto, to je za mene kvaliteta.
 
upravo to, znao sam što kupujem i što mogu očekivati.. Imam prijatelja kojemu je sad 4 sezona na istome, nikad nije bio na tehničkom, nikad nije mijenjao ulje, popravljao samo kad bi stao i pokvario se, izgleda tako derutno, ali vozi.
i njemu je to jedino bitno :)
sad gleda runnera i na proljeće A kategorija, kao i ja, te beverly ili nešto slično, dok ja želim baš motor..
uglavnom, ima nas svakakvih.
:mrgreen:
 
pozdrav svima
ja se baš i ne razumijem u mehaniku stvora kojeg vozim, al sam htio priupitati što bih možda mogao poboljšati na istome, zamijeniti ili slično?
da li ima neki bolji remen recimo, ili nešto drugo?...
nije da bih sad ulagao puno, ali da doskočim nekim problemima, učinim ga izdržljivijim?
 
Nacitao sam se gro pizd*** u ovoj temi, valja, nevalja, ja bi radije pjesice nego na baotianu, ovo ono . .

Sve u svemu, bilokakvo prijevozno sredstvo je bolje od nikakvog, da se razumijemo, osim ako bas zelite pjesaciti. . al to je drugo..

Baotian je MOJ prvi skuter kojeg sam vozio i imao reganog na sebe, napravio sam na njemu oko 5 000 km imao problema, raznih, ali mi nije zao sto sam ga imao..
Kupio sam ga od poznanika za 300 kn, bio je razvaljen do bola, plastike 95% njih puknutih, na okupu ih drze plastike itd idt . . Regao ga, napravio na njemu cca 500 km, krepao kad sam dolazio doma u ulici, ne hvata gas, pa pali, pa ne pali, pa sere, pa ovo ono, onda sam skinuo frg i ocistio ga skroz, stavio novi filter, RADI, napravio cca 200 km, opet isto. . nista, sve ispocetka, samo sto sam ovaj put skinuo vakum ventil, spojio crijevo bez njega, iz nutra u rezervoaru  sa sipkom sastrugao hrdju, isprao sa hrpom vode, ocistio, nalio deci ulja, promuckao, sve spojio, i vozi .. 1000 km nakon toga, ja u zapresicu, bum bam bum, stao, nista, u auto i doma, normalno, sto je njima i boljka, osli lageri radilice. .  sve rastavio, spenu pocistio, izbio ove lagere s radilice (kineski) napucao SFK gore i skompletirao motor, upalio iz prve, od tad nakon toga napravio 3 000 km, uletila mi super akcija za VXR-a, kupio njega, baotiana prodao za 700 kn, frend, evo, vozi se na njemu, veli, pali iz prve, sve super, toci i vozi. . trosi 2.5 l, do 3 kada ga "stisces" :D

za tu cifru, nemozes dobiti bolje. . .

e sad, ja sam od 4. mj ove godine do negdje 9. toliko visio na njemu, hodao po kavama, na posao, radio, izlazio van, napio se, izgubio ga, ma nema sta nije bilo. . i sve super, ako mi ga maznu, jebiga, oso, ako padnem, necu bas poginut (valjda) itd itd. . .

Znaci, za nekoga kome treba pouzdan skuter koji ce ga svaki dan vozit itd narednih 30+ tkm, baotian nije, ali taj ce morati izdvojiti nesto vecu cifru za kvalitetnije prijevozno sredstvo, a za mene, studenta, nekoga ko bas i nema love, i meni slicnoj ekipi, koja zna primit srafincifger, postelat smjesu, ler gas i slicne pizd, a isto tako vozit se 100 km za 20ak kn, u odnosu  na auto 1 km = 1 kn -> u mom slucaju, to je i vise nego dobra opcija. .

Sad, svjestan sam da ima dosta ekipe 16+ godina, kojima su starci kupili za krizmu ili upis 1. srednje nekakvog runnera, stalkera, ili diteka, i da je njima baotian smece, pa oni nisu bas kompetentni za raspravljanje u ovoj temi, ali ljudi, morate se sloziti da je baotan za svojih 3600 kn ak se ne varam, odlicna i vise nego dobra stvar za prijevoz do posla po ovim guzvama i ljetnoj vrucini...

Nadam se da nisam nikoga uvrijedio svojim postom, i da ce vecina Vas shvatiti sto sam htio rec. . .


U krajnjem slucaju, vecina nas bi nekakvog Ducati-a ili Veyrona za po Ljubljanskoj, ali, svako u rangu svojih mogucnosti . .


Lp. Marko
 
dudo42 said:
pozdrav svima
ja se baš i ne razumijem u mehaniku stvora kojeg vozim, al sam htio priupitati što bih možda mogao poboljšati na istome, zamijeniti ili slično?
da li ima neki bolji remen recimo, ili nešto drugo?...
nije da bih sad ulagao puno, ali da doskočim nekim problemima, učinim ga izdržljivijim?

Ima, mozes stavit kit, mos ga kupit u zg po cca 800 kn ak se ne varam, mozes drkat po njemu, ali ono  . .nepotrebno ..

Kit ako stavis, krajnja ti je ista, ali ubrzanje dosta bolje, samo to je dosta love. . a mozes samo skinut cilindar, odnjet ga kod tokara i reci mu da ti ga skine za 0.5 mm, skuter je nakon toga druga stvar, puno startniji, a ulozeno nista. .. mos mijenjat rolice, pa tu nesto dobijes, samo, sa svim tim pizdarijama ti krece i problematika s kvarovima itd. . . a ako stavis kit, moras vecu glavnu dizu, ako se ne varam 0.82 i to ti dize potrosnu na 3.5 l, pa kako volis. . .
 
damarko said:
Sve u svemu, bilokakvo prijevozno sredstvo je bolje od nikakvog, da se razumijemo, osim ako bas zelite pjesaciti. . al to je drugo..



za tu cifru, nemozes dobiti bolje. . .
bolje pijesice ili sa biciklom

za tu cifru se moze kupit bolje,polovnog talijana,pa nek je i deset godina star

 
polovnog baotiana opet kupiš jeftinije...  :jesus:
 
malaga said:
baotian i jos polovan,gore ne moze :mrgreen:

dalje se ne isplati raspravljati . .
 
damarko said:
dalje se ne isplati raspravljati . .
naravno da se ne isplati raspravljati,zbog tih govana od baotiana su probale mnoge dobre firme jer im je pao promet jer su ljudi naivno kupovali skuteru u pevecu za 3000kn,a kad su skuzili sta kupuju onda su propali i ovi sta prodaju baotiane :palacdolje:
 
malaga said:
naravno da se ne isplati raspravljati,zbog tih govana od baotiana su probale mnoge dobre firme jer im je pao promet jer su ljudi naivno kupovali skuteru u pevecu za 3000kn,a kad su skuzili sta kupuju onda su propali i ovi sta prodaju baotiane :palacdolje:

nije da velicam baotiana, ali ocito je da imas razloga zasto toliko ne volis kineze, a da ih mozda nisi niti probao voziti . ..
 
damarko said:
nije da velicam baotiana, ali ocito je da imas razloga zasto toliko ne volis kineze, a da ih mozda nisi niti probao voziti . ..
vozio sam i 50ccm i 125ccm i sta sad? mislis da kad netko proba vozit da promijeni misljenje,pa voznjom tih skutera mozes imati samo jos gore misljenje,opet kazem bolje talijan star deset godina nego nov baotian



malaga said:
naravno da se ne isplati raspravljati,zbog tih govana od baotiana su probale mnoge dobre firme jer im je pao promet jer su ljudi naivno kupovali skuteru u pevecu za 3000kn,a kad su skuzili sta kupuju onda su propali i ovi sta prodaju baotiane :palacdolje:

James1100 said:
probao voziti
probao sarafiti

govno je

:mrgreen:

 
damarko said:
nije da velicam baotiana, ali ocito je da imas razloga zasto toliko ne volis kineze, a da ih mozda nisi niti probao voziti . ..
Ima razlog. On sere po svemu kaj nije njegovo i po svima koji misle drugačije od njega.

Nitko ne veli da je Baotian ne znam kaj, al za te pare koje košta je dobar.
 
damarko said:
Ima, mozes stavit kit, mos ga kupit u zg po cca 800 kn ak se ne varam, mozes drkat po njemu, ali ono  . .nepotrebno ..

Kit ako stavis, krajnja ti je ista, ali ubrzanje dosta bolje, samo to je dosta love. . a mozes samo skinut cilindar, odnjet ga kod tokara i reci mu da ti ga skine za 0.5 mm, skuter je nakon toga druga stvar, puno startniji, a ulozeno nista. .. mos mijenjat rolice, pa tu nesto dobijes, samo, sa svim tim pizdarijama ti krece i problematika s kvarovima itd. . . a ako stavis kit, moras vecu glavnu dizu, ako se ne varam 0.82 i to ti dize potrosnu na 3.5 l, pa kako volis. . .

Hvala :) budem vidio, ujak mi tokar :) možda nekaj bude :)
 
damarko said:
Nacitao sam se gro ....Lp. Marko
(y) (y)

za studenta, odlično :) još ja kupio dodatne opreme :) stalno se vozam, evo sad će 8000km, druga sezona mu, 2008. godište
za te nofce, nisam požalio
 
liberty said:
rađe idem pješke nego vozim baotian, on je dno dna po pitanju svega što skuteri predstavljaju...
valjda polazimo s različitih stajališta
jer mene uopće ne zanima koliko skuter košta
i rađe bi ponovno kupio novi liberty 50 2T za cca 16-17.000 kn nego baotiana 50 4T za 3500 kn

90% drugih zanima koliko skuter košta :jesus:
Ako nemaš love i ne želiš se zaebavati sa raspadanjem, da ti svakih 50km otpadne neki vrag sa skutera lijepo uzmeš polovnog cvaju 'Piaggio grupacija', nađeš ih već par godina stare za 800-1000€, i fešta. Hebemti sve, neuništivo  (y)

damarko said:
Sve u svemu, bilokakvo prijevozno sredstvo je bolje od nikakvog, da se razumijemo, osim ako bas zelite pjesaciti. . al to je drugo..
Kupio sam ga od poznanika za 300 kn...
za tu cifru, nemozes dobiti bolje. . .
Sad, svjestan sam da ima dosta ekipe 16+ godina, kojima su starci kupili za krizmu ili upis 1. srednje nekakvog runnera, stalkera, ili diteka, i da je njima baotian smece, pa oni nisu bas kompetentni za raspravljanje u ovoj temi, ali ljudi, morate se sloziti da je baotan za svojih 3600 kn ak se ne varam, odlicna i vise nego dobra stvar za prijevoz do posla po ovim guzvama i ljetnoj vrucini...
U krajnjem slucaju, vecina nas bi nekakvog Ducati-a ili Veyrona za po Ljubljanskoj, ali, svako u rangu svojih mogucnosti . .
To je naš mentalitet, ili kako liberty kaže, bolje ići pješke nego se brukati na Baotianu :lolcry:
 
MCX said:
90% drugih zanima koliko skuter košta :jesus:

Ako nemaš love i ne želiš se zaebavati sa raspadanjem, da ti svakih 50km otpadne neki vrag sa skutera lijepo uzmeš polovnog cvaju 'Piaggio grupacija', nađeš ih već par godina stare za 800-1000€, i fešta. Hebemti sve, neuništivo  (y)

To i ja kazem. Ali - za 1.000 € iliti 7.000 i kusur kuna se vec moze kupiti novi Zip 50ccm 4T. Tako da se polovne da naci za jos prihvatljivije novce, a doticni skuteri su, unatoc mjestu proizvodnje, ipak miljama ispred "autohtone" kineske "konkurencije".

U svakom slucaju, osobno uvijek rađe preporucim polovnog Piaggia, nego novi Baotian, iz vise razloga ranije navedenih u temi (da se ne ponavljam).

MCX said:
...
To je naš mentalitet, ili kako liberty kaže, bolje ići pješke nego se brukati na Baotianu :lolcry:

Prije ovakvog komentara, treba si pogledati godine doticnog clana. Tesko da se moze reci da je 16ogodisnjak. :wink:

I ne radi se tu toliko o imanju ili neimanju love. Jednostavno, nas mentalitet je ipak cini se kupovina jeftinog kineskog škarta, nhf ikome. Jer ruku na srce, nitko me ne moze uvjeriti da je u krajnjoj liniji voznja na jednom takvom prometalu sigurna. Premali kotaci, lose kocnice, slabo osvjetljenje... ne ulijevaju bas previse sigurnosti, cak ni na papiru, a u voznji jos manje.

O servisnoj podrsci ne moram ni pricati.