baterije protiv akumulatora

  Bravo Aurelije!Ja vas u svemu ,što radite oko morora, podržavam.Imam iste potrebe ,kao i vi.Da imam motor koji niko nema.Samo što ja to radim i na novim motorciklima,a ne samo na starim.Dobro je što su "delovi"u Americi toliko jeftini da čovek ne poveruje.Uživam da nešto uradim, na svojim motorima ,što doprinosi boljim voznim osobinama i izgledu.Ja imam velike probleme sa moto akumulatorima,da su mi već dosadili.Ne žnam zašto na sve moto-akumulatore daju garanciju samo 6 mjeseci a na auto akumulatore i 6 godina.No da ne dužim.Potrebno mi je :naziv elektronike za stabilizovano punjenje na motoru i naziv punjača za 220 v.Ovo mi je potrebno da bih poručio uz baterije.Može i elektronska shema sa elemantima.Pozdrav Prima.
 
prima said:
 Bravo Aurelije!Ja vas u svemu ,što radite oko morora, podržavam.Imam iste potrebe ,kao i vi.Da imam motor koji niko nema.Samo što ja to radim i na novim motorciklima,a ne samo na starim.Dobro je što su "delovi"u Americi toliko jeftini da čovek ne poveruje.Uživam da nešto uradim, na svojim motorima ,što doprinosi boljim voznim osobinama i izgledu.Ja imam velike probleme sa moto akumulatorima,da su mi već dosadili.Ne žnam zašto na sve moto-akumulatore daju garanciju samo 6 mjeseci a na auto akumulatore i 6 godina.No da ne dužim.Potrebno mi je :naziv elektronike za stabilizovano punjenje na motoru i naziv punjača za 220 v.Ovo mi je potrebno da bih poručio uz baterije.Može i elektronska shema sa elemantima.Pozdrav Prima.

Sorry ljudi što dižem prastaru temu, ali vjerojatno vas zanima update. Ovo nisam ni vidio, jer sam bio na brodu, tako da sorry što prije nisam odgovorio.  Trebaš lifepo4 punjač i BMS (battery management system) ali ja sad uopće nisam siguran  jeli ta elektronika potrebna? Ja sam je koristio da bih spojio "utikač" na motor, nešto slično onim sustavima što se prodaju u HR za 500-1000kn. I tako ja sad imam tu utičnicu ali potpuno nepotrebno - motor je nakon 8 mjeseci stajanja u garaži izgubio napon na baterijama od 0.05V što je vjerojatno i pogreška instrumenta. Ako tak obude ležao još 400 godina, taman će se ispraznit same  :mrgreen:
Prošlo je već dugo da imam ove baterije, iako kilometraža nije neka ali motor je tu i vazda se nešto radi. Ovo je budućnost, ljudi  (y)
 
Ide to kod mene sigurno preko zime, nesto se mora raditi na motoru jel  :mrgreen:

Ako stogod zapne kontaktiram te  (y)
 
neznam, jer nisam vise palio motor, vec dosta dugo. idem ih izvadit pa probat auto kresnut s njima  :mrgreen: nisam ti na pp odgovorio jer sam taman poruku vidio negdje sa aerodroma i onda zaboravio na nju. javim ti detalje ovih dana  jer sam tek dosao s broda pa se malo odmaram  :D
 
aurellie said:
neznam, jer nisam vise palio motor, vec dosta dugo. idem ih izvadit pa probat auto kresnut s njima  :mrgreen: nisam ti na pp odgovorio jer sam taman poruku vidio negdje sa aerodroma i onda zaboravio na nju. javim ti detalje ovih dana  jer sam tek dosao s broda pa se malo odmaram  :D
(y)
Samo se ti odmori. Duga je zima
 
hotazmaj said:
(y)
Samo se ti odmori. Duga je zima

da, duga je, ali ne i za mene jer treba na pucinu par dana prije Bozica... :(
Sada je vec dvije godine proslo otkad imam baterije, i i dalje sam odusevljen. Prije sam iskapcao akumulator kad idem na more, nosio akumulator na toplo, a ako je na motoru obavezno zovi nekoga da upali motor...pa se vrati doma a u njemu nista...pa sto je hladniji to je slabiji, sto je slabiji to se brze prazni, sto se brze prazni to se lakse smrzne? ne treba se meni zajebavat s tim. Palim auto, 3 stupnja vani, jedva okrece, akumulator star niti 3 godine. Baterije sam danas izvadio jer je motor posao u djelove i stavio punit i sutra cu pokusat upalit auto s njima. Pitam se kako ce se provest na tom konacnom testu?  :D Sto vi mislite?
 
Ne mislim ništa, nego će mo to spojiti na SV-a. :)
Ništa od tebe, sad sam ja na redu. :mrgreen:
 
aurellie said:
Prije sam iskapcao akumulator kad idem na more, nosio akumulator na toplo

Akumulator bi se zapravo trebao drzat na hladnom (ne u frizeru, ali ako je temperatura iznad 0C to je dovoljno). Tada ce on izgubit na snazi koju moze isporucit, ali cim se zagrije, vratit ce se i snaga.
Akumulator je potrebno spremit potpuno napunjenog.
Ako je na toplom, brze propada, iako je odmah spreman isporucit veliku struju, ali za dugovjecnost, bolje da je na hladnom.
 
3alfa3 said:
Akumulator bi se zapravo trebao drzat na hladnom (ne u frizeru, ali ako je temperatura iznad 0C to je dovoljno). Tada ce on izgubit na snazi koju moze isporucit, ali cim se zagrije, vratit ce se i snaga.
Akumulator je potrebno spremit potpuno napunjenog.
Ako je na toplom, brze propada, iako je odmah spreman isporucit veliku struju, ali za dugovjecnost, bolje da je na hladnom.
Pa u frižideru je oko 4, jel? Znači može frižider. :mrgreen:
 
maRRio 8 said:
Pa u frižideru je oko 4, jel? Znači može frižider. :mrgreen:

Frizer (ledenica) je dio frizidera koji hladi na cca. -20C  :mrgreen:
 
3alfa3, dobra primjedba  (y)

Danas sam pokusao upalit hladni mitsubishi lancer 75ks sa ovim baterijama. Baterije uspiju okretat motor, ali ga ne mogu pokrenut. Stvatno sam bio optimistican da ce uspjet ali eto, razocarao se  :mrgreen:
 
aurellie said:
3alfa3, dobra primjedba  (y)

Danas sam pokusao upalit hladni mitsubishi lancer 75ks sa ovim baterijama. Baterije uspiju okretat motor, ali ga ne mogu pokrenut. Stvatno sam bio optimistican da ce uspjet ali eto, razocarao se  :mrgreen:

Mogle bi ali da su bile drugacije, od kad si mi pokazao sto mi treba, naucio podosta. Nisam kupio, ali naucio :mrgreen:

4 komada od 1000A startne snage pale garant :mrgreen:
 
Sip said:
Mogle bi ali da su bile drugacije, od kad si mi pokazao sto mi treba, naucio podosta. Nisam kupio, ali naucio :mrgreen:

4 komada od 1000A startne snage pale garant :mrgreen:
             
Sa ove 4 može i na alnseru napravit đir po Dubrovniku.Ne mora nit upalit.A tek da mu izvadi svičice,još bi dalje doša. (y)Malo zaje....n           
Živija, Aurellie. (y)
 
Koss ne javlja ništa kako se drže baterije na njegovom SV-u...nadam se da mu nije planio  :mrgreen: