baterije protiv akumulatora

aurellie

Active member
Danas mi konačno stigao paket sa djelovima, među kojima se našle i ove prekrasne high tech napravice, zadnji krik baterijske tehnologije  :mrgreen:

Baterije će zamjenit stari akumulator u mojoj cbr-ki. Sada ima samo ta jedna slika usporedbe radi, a već sutra ću pokušat osmislit kako ću ugradit ovo u motor. Ima ih 4 jer svaka baterija ima oko 3.3V

Na slici je Unibat 8AH a kraj njih 4 baterije koje su maloprije stigle. U usporedbi sa njim baterije su puno lakše (1.6kg sve 4, naspram 4-5kg), puno manjih dimenzija, nevjerojatno izdržljive i otporne, potpuno stabilne, i nevjerojatnih specifikacija. Dok akumulatorske baterije osiguravaju kapacitet samo pri vrlo malim strujama pražnjena (oko 0.2C, tj struja pražnjenja može bit svega petina njihovog kapaciteta da bi pružile imale označeni kapacitet) i bilo kakve veće struje npr pokretanje motora ih crpi nevjerojatnom brzinom) ova čudovišta omogućuju pražnjenja od čak 20C tj u ovom slučaju baterije su sposobne isporučit 200+ ampera bez da puste kap znoja. Trajnost im je također ogromna, zapravo trebala bi nadživjet motor. Dok akumulator može u smeće nakon 300-tinjak punjenja/pražnjenja, ove baterije nakon 2000 pražnjenja imaju preko 80% svog nominalnog kapaciteta.
Ima li još što pametno? Jesam li spomenuo da su potpuno stabilne i vrlo izdržljive i u najtežim uvjetima. Možete ih slobodno bacit u vatru, ili probit čavlom.
Jedini nedostatak im je što se ne smiju ispraznit ispod 2.6V ili prepunit iznad 4V. Neznam koje su posljedice...još... :LOL:
Ova mala pločica što je na baterijama na slici je elektornika koja će, među ostalim, pazit i na to. Cijeli energetski sustav motora će bit spojen na regulirajuću elektroniku da bi cijeli sustav bio daleko pouzdaniji i izdržljiviji od akumulatorskog, naravno sa hrpom ekstra struje jer nje nikad dosta  :mrgreen: Još mi je u planu nabavit prekidač sa nekog FI motora koji će isključit struju u slučaju prevrtanja ili pada. Sutra kreću radovi, pa će uskoro update...iz praktične primjene  (y)
 
Sta je tu tak napredno, sto su to Sub C celije?

Ugl malo si se zajeboa za namjenu koju ti mislis a to je da se kontinuirano filaju te baterija ipak nisu...
 
Nekužim  :misli:, voziš f hondu iz 99.-e, kod vraga kemijat sa nekim baterijama kad običan akumulator koji je predviđen za taj motor dođe 150 kuna i to eventualno treba mjenjat svake 2 - 3 godine, a na motoru starom deset godina koju ti ulogu igraju kile baterije/akumulatora  :misli:
 
tommee - SUB C nisu, one su puno manjeg napona a meni se neda petljat sa 10 baterija sad. 4 je oke  (y)  :mrgreen: Osim toga ove su Lithium iron phospate i pojedu ove sub c za doručak

Ghostrider - Baterija za taj motor dođe 350+ kn ali nije stvar u parama. Među svim ostalim, ovo je stvar i prestiža  :mrgreen:
 
aurellie said:
tommee - SUB C nisu, one su puno manjeg napona a meni se neda petljat sa 10 baterija sad. 4 je oke  (y)  :mrgreen: Osim toga ove su Lithium iron phospate i pojedu ove sub c za doručak

Ghostrider - Baterija za taj motor dođe 350+ kn ali nije stvar u parama. Među svim ostalim, ovo je stvar i prestiža  :mrgreen:

Prestiž je ducati 1198, mv agusta i sl. uostalom tvoj motor, tvoja lova i tvoji snovi. Kažem da osobno nebi ulagao/experimentirao na motoru starom 10 godina, osim ukoliko se neradi neka bjesna prerada, a i tad ( bar ja ) gledam da ulaganje/prerađivanje ne prelazi vrijednost motora, što u 90% slučajeva bude tako pa poslije lupaju glavom o zid jer imaju i dalje kantu staru x/y godina koja nevrijedi bogzna koliko, a uloženo je previše novca i vremena.
Ali kao što rekoh tvoja stvar, radi što te volja  :mrgreen: :wink:
 
aurellie said:
tommee - SUB C nisu, one su puno manjeg napona a meni se neda petljat sa 10 baterija sad. 4 je oke  (y)  :mrgreen: Osim toga ove su Lithium iron phospate i pojedu ove sub c za doručak

Ghostrider - Baterija za taj motor dođe 350+ kn ali nije stvar u parama. Među svim ostalim, ovo je stvar i prestiža  :mrgreen:

Gle sve ja to znam, zanimala me samo velicina jer iz slike ne znam, naravno da su manjeg napona, jeru su i fizicki manjeg volumena i ogranicene na 1.2 V po celiji, ugl, to ti nisu bas baterija za takve namjene.

I nemoj samo o prestizu, to ti je kad se neke stvari trpaju di im nije mjesto  :mrgreen:
 
Idem spavat a vi do ujutro preispitajte sve uključujuć i moju psihu, samo se nemojte dotaknut originalne teme  (y)
 
Eh stare Honde su prestiž,a ne poluproizvodi. Za mene je prestiž kada pređeš 11.000 kilometara za sezonu unutar zemlje koja od granice do granice nema 300 km :mrgreen:(doduše možeš i u Hrvatsku ,Srbiju i Monte Negro),ali nisam išao sa svojim F-om. I jednom mu zamijeniš ulje to je moje viđenje prestiža,doduše nekoliko puta sam i lanac podmazao :mrgreen:
 
O majko isusova rejser dubrovački opet sa svojim nebulozama :LOL:


Šta nije bolje kupiti accu za pišljivih 200kn koji će sigurno trajati 2-3 god, nego kemijati sa tim baterijama s kojima nikad nisi siguran... a da ne govorim o spajanju ovog s elektronikom. Koliko si to smeće platio btw?

 
aurelijeva slabost je ušteda na težini  :mrgreen: skida svaki gram gdje je god to moguće pa i na struji.
hajde spoji to danas pa da vidimo dojmove.

 
Icek - baterije 500kn, pločica 80, punjač 120kn. Moglo je i bez punjača ali sam htio napravit nešto slično onim C-tek punjačima što kod nas koštaju 1000+ kn - motor će imat utičnicu i jednostavno se utika u struju koja ga održava ako leži 6 mjeseci u garaži, dođeš prvi dan i pali-vozi  (y)

Bob Rock - da, izgledaju zastrašujuće, a u ruci imaš filing kao da bombu držiš  :mrgreen: Ali su potpuno sigurne, čak i ako ih kratko spojiš jedino što će se dogodit je da se jako ugriju. Kemijski potpuno stabilne  (y)

Sad idem u dubrovnik uzet materijal za ovo, treba kućište napravit od nečega i kabele uzet i stopice i nadam se da neću nešto zaboravit  da izapodne čupam kose s glave  :mrgreen: :mrgreen:
 
Mogao si kupiti 2 akumulatora,ali furka je furka :mrgreen:
 
Ghostrider-SB said:
Prestiž je ducati 1198, mv agusta i sl. uostalom tvoj motor, tvoja lova i tvoji snovi. Kažem da osobno nebi ulagao/experimentirao na motoru starom 10 godina, osim ukoliko se neradi neka bjesna prerada, a i tad ( bar ja ) gledam da ulaganje/prerađivanje ne prelazi vrijednost motora, što u 90% slučajeva bude tako pa poslije lupaju glavom o zid jer imaju i dalje kantu staru x/y godina koja nevrijedi bogzna koliko, a uloženo je previše novca i vremena.
Ali kao što rekoh tvoja stvar, radi što te volja  :mrgreen: :wink:

kakve veze ima ko kaj vozi?? ljudi daju bjesnu lovu na auspuhe i grane da usparaju max 5 kila na tezini, prema tome ova investicija je vise nego isplativa.

Naravno pod uvijetom da se pokaze dobrom i pouzdanom kao sto je aurellie napisao.
 
koss said:
Trebao si odma ovako zapakovano uzeti.

(y) (y) lijepo to izgleda tako umotano i sve
ali meni je draže ovako kad ja sastavim. Vjerujem i da je cijena ovako puno niža i dobijem točno ono što želim, nego da uzimam već gotovi battery pack  :D Meni je ovako trebalo raspakirano jer imam novi rep sa jako malo mjesta, a staro mjesto od akumulatora je zauzeo amortizer pa treba improvizirat gdje stavit sad svu struju od motora, regler, akumulator...zato mi je zbog dimenzija ove baterije idealna stvar  :D Vjerujem da bi i Iceku ovo bilo strašna stvar jer stavlja onaj mali mali rep na svog CBR-a  (y)