Benelli Trk 702X

Pa TRX je Enduro. Znači sa Endurom. Npr. Strom 650, Versy 650, BMW 650/700 GS, Tiger 800...
Tracer 900 sa drugim sport turerima: Suzuki GSX 1000 GX, BMW 1000 XR....
Ja sam ga usporedio sa tracerom 700,ma nebitno,meni nije sjeo,kao ni vlasniku koji ga prodaje nakon manje od 3 soma
 
Moj prvi "jači" motor i to prije nekih otp. 17 godina je bio KLE 500, i ja sa gospođom , natovaren sam imao par lijepih putovanja.. A KLEpac i njegove čuvene kočnice...,i prednji mekani ovjes!! Tako da sam se ravnao sa tim... Imao je 48ks. E sad ovih 70ks ako nas ne mogu iznijeti.. A znam da mogu.. Ne jurcam ja već odavno.., usporio.. Vidimo se na putu..
 
Koliko para toliko muzike. Ustvari, izgleda da TRK dobro svira s obzirom koliko košta. Svaki novi motor je loša investicija. Skuplji motor = veći gubitak, bez obzira na brend. Meni su Japanci zakon. O ostalim ne razmišljam ali Kineze ne bi podcijenio. Nije Kina što je nekad bila.

Moj prvi "jači" motor i to prije nekih otp. 17 godina je bio KLE 500, i ja sa gospođom , natovaren sam imao par lijepih putovanja.. A KLEpac i njegove čuvene kočnice...,i prednji mekani ovjes!! Tako da sam se ravnao sa tim... Imao je 48ks. E sad ovih 70ks ako nas ne mogu iznijeti.. A znam da mogu.. Ne jurcam ja već odavno.., usporio.. Vidimo se na putu..
 
  • Like
Reactions: stipic
Za tu lovu tesko da ima bolji novi moped tog tipa, Strom 650 eventualno pametniji izbor...
 
Last edited:
taj benneli je skuplji cca 1000e od vespe 300...
Kruške i jabuke. Isto tako i novi T-max košta skoro ko nova Hayabusa.
Iako ja Vespu ne bih nikad usporedio s ni jednim motorom ili skuterom.
Vespa je legenda i jedinstvena. Prva. Ima pravo koštati. Uvijek će imati svoje poklonike.
Ja prodajem 3 marke motora i skutera, pa sam nekidan odveo oca da kupi Vespu 300😅..
Neće ćaća da čuje za drugo.
 
Za tu lovu tesko da ima bolji novi moped tog tipa, Strom 650 eventualno pametniji izbor...
Strom i to 650-tka, go ko pištolj u B i H 18 900 maraka,u prevodu oko 9740 eura, neregistrovan , a mene TRK sa koferima,crash barovima,povišenim vizirom izašao 8250 i to sa registracijom. Tako da je tu prevagnulo.., Suzuki je dokazan i dobar motocikl, ali ja se toliko nisam mogao razvući, to za motor bez komada opreme. Evo sad sa suprugom , natovarenim TRK-om prešli od B.Luke do Trebinja,usput obišli neke pećine, pa do CG, gdje smo spavali, pa nazad kroz CRO i B i H .
E sad neko bi rekao pa samo ti je falilo malo para..., e pa kad gradiš kuću,sve je puno, a koferi i crash barovi na Stromu nisu jeftini. Ovo putovanje mu je bio test,i za sada ga je položio.
 
ima na youtubeu vec videa di je frajer odvozio do turske i natrag i jos nekoliko relacija tipa njemacka -> italija i sl. Apsolutno nikakvih problema.
 
na odmorištu kod Pelješkog.
 

Attachments

  • trk manja 2.jpg
    trk manja 2.jpg
    1.2 MB · Views: 0
Hvala.. Pobornik sam crnih motora..,ali kad se crna boja upali od sunca!! Tako da je ovaj u kombinaciji bjele i crne i malo crvene.
 
Moje zapaažanje koje sam stekao vozeć par tih kineza da su preteški valjda zato što dolaze sa svim tim điđama več montiranim (cf700 mije veća baja za vozit od gs1250).
 
Pa da su lagani nisu!! Mislim da je to što se koristi malo starija tehnologija. Cjevasti čelični ram,itd.. Jer bi im diglo cijenu u startu kad bi se gurao npr. aluminij !! Ali u vožnji je barem TRK lagan ko perce. Lako se obara u krivine.. Čak i sa suvozačem.
 
  • Like
Reactions: NewMessiah
Ljudi priča se po stranim grupama i forumima da su za TRK 702 entuzijasti počeli da razvijaju mape, da zamjene ili prilagode ove orginalne, jer znamo da su TRK-ovi radi eko euro normi ubijeni u niskim obrtajima, i blaga zatrzavanja pri sporoj vožnji se pojavljuju!! Da li je iko upoznat sa tim??
 
Last edited:
Na najvećem talijanskom Benelli forumu nema ni riječi o tome. Nije problem staviti dekat granu od 600 eura i onda mapirati stroj, ali kod nas onda gubiš legalnost, da ne spominjem gubitak garancije, ali najveće pitanje je "čemu?" jer imao on 70 ili 73 konja je posve nebitno po mom osobnom mišljenju.
Uostalom, uskoro izlazi TRK sa 900 kubika za one koji žele više.