ja sam na 4200km u mj. dana od kako ga imam, i isto sam ga uspio prevrnuti na žumberku kod sopotskog slapa, nagib ceste me prevario i buć haha al motoru ništa, moram staviti crash baroveMoj obrnuo skoro 12 hiljki na STRkama. Ubio sam ih do kraja pretprošli vikend po bosanskim vrletima i gudurama, navukli me na neki jbn offroad pa sam se neuk i slab kakav jesam, uspio i izvrnuti s motorom. Sad sam mu montirao Michelin Anakee Advenćurke i mogu reć da su izvrsne na cesti pa i po mokrom. Veselo brundamo dalje!
Ja probo neki dan,sa gospođom i odusto,mali tracer je šprih za to,jedva dovuce do 160,imam osjecaj da je moj beverly 500 od prije skoro 20 godina bio raketa za ovo,vibracije na desnom fuziću na 5,6 hiljada ubijaju,sa malim tracerom ,ženom i tri kofera pvc,obišo cijelu tursku,sa ovim nebi ni za živu glavu...na tom motoru je doba jedino cijena i ništa višeStavljeni koferi, crash barovi,urađen prvi servis! Prvi test za vikend u Trebinje, i to sa gospođom, pa da vidim kako to ide udvoje!? Pod opterećenjem?
Nije rijec o konacnoj brzini,nego o ubrzanju i masu faktora ostalih,ima ga frend ,gore je navedeno,prodaje ga zato kaj kurca ne vredi,uzeo ga ja u subotu,razmisljo ga mozda uzeti,dobio bi ga po super cijeni od njega,dakle motor ima 3000,nakon voznje od nekoliko sati,zakljucio ko i on,cak previse i kosta koliko vredi,pa ovaj cbf kaj spominješ da si ga imao,je svemirski brod za tu kantuVozim magistralu,tako da do tih 160km/h sumnjam da ću stići. A i kad sam CBF-a 1000 imao nisam ženu vozio 160km/h. Pazi vjerujem da je mali Tracer za klasu bolji ali je go ko pištolj kud i kamo skuplji kao nov !! Ima i polovnih po cjeni novog TRK-a. Meni su ciljane brzine do 120km/h i to je to..
Vidjet ću, svjestan sam bio kad sam ga uzimao šta uzimam, kad sam sam zadovoljava sve moje potrebe,nisam pretjerano zahtjevan vozač, na magistrali što se tiče auta sam sve prešao,a motor je bio u razradi,znači nisam ga dizao preko 6000 rpm. E sad ću da vidim sa ženom gdje sam, period razrade je prošao,prvi servis urađen.. Shvatam ja da nemam više 100 konjića ispod dupeta, a i možda mi to odgovara.. Da malo usporim.. Hvala na sugestijama..Nije rijec o konacnoj brzini,nego o ubrzanju i masu faktora ostalih,ima ga frend ,gore je navedeno,prodaje ga zato kaj kurca ne vredi,uzeo ga ja u subotu,razmisljo ga mozda uzeti,dobio bi ga po super cijeni od njega,dakle motor ima 3000,nakon voznje od nekoliko sati,zakljucio ko i on,cak previse i kosta koliko vredi,pa ovaj cbf kaj spominješ da si ga imao,je svemirski brod za tu kantu
Jedino cijena i kaj je novo,samo to,uzeo,vozio cijeli dan,5000e da je,vredi😁Bio sam prosli tjedan po italijama, 592 i 702 , ma ima ih more, mislim da je cijena tu presudna.
Vidjet ću, svjestan sam bio kad sam ga uzimao šta uzimam, kad sam sam zadovoljava sve moje potrebe,nisam pretjerano zahtjevan vozač, na magistrali što se tiče auta sam sve prešao,a motor je bio u razradi,znači nisam ga dizao preko 6000 rpm. E sad ću da vidim sa ženom gdje sam, period razrade je prošao,prvi servis urađen.. Shvatam ja da nemam više 100 konjića ispod dupeta, a i možda mi to odgovara.. Da malo usporim.. Hvala na sugestijama..
Ja sam sa malim trecerom prosao cijelu turski,tri kofera i suputnik,sa ovim nebi otišo nikad tako daleko,konjaža je ista😉Moze se sa tim lipo putovat u dvoje... Ja sam godinama putovao sa TA700... Jos i slabiji motor, 60ks...samo triba znat limite motora i nema straja.
Ne ulazim u kvalitetu TRK-a (ma da ga mnogi hvale), ali ti uspoređuješ dvije različite klase motora.Ja sam sa malim trecerom prosao cijelu turski,tri kofera i suputnik,sa ovim nebi otišo nikad tako daleko,konjaža je ista😉
A sa cime bi ti usporedio trka?Ne ulazim u kvalitetu TRK-a (ma da ga mnogi hvale), ali ti uspoređuješ dvije različite klase motora.
Nije ni udoban za suputnicu,niti polozaj sjedenja,niti polozaj kofera,dakle nisam sjeo sa gsa na njega da me toliko razocaro...sa fazerom osam smo bili na putu od 4000km,dakle ne patimo od neke udobnostiPa neznam, ako si svjestan da nema neko ubrzanje ne kreces u vratolomije... Ako je udoban, motor vise manje pouzdan bar se ekipa ne buni, sto ne bi putovao... Koji su jos faktori bitni?
Udvoje ide super, bez ikakvih problema. Ja (185 cm 90 kg s opremom) i moja bolja polovica (175 cm i 65 kg) s nakrcanim kuferom smo se pošteno navozali po Sloveniji i Hrvatskoj, pa i nakon parsto km ona nije imala nikakvih kritika, čak joj je položaj bio bolji nego na X-advu. Udobnost udvoje je dobra, brzine ima dovoljno i za preticanja debelo preko 140 na autocesti.Stavljeni koferi, crash barovi,urađen prvi servis! Prvi test za vikend u Trebinje, i to sa gospođom, pa da vidim kako to ide udvoje!? Pod opterećenjem?
Vidi koliko ce vespa polovna biti skuplja od polovnog benellija 😆taj benneli je skuplji cca 1000e od vespe 300...
👍😁Vidi koliko ce vespa polovna biti skuplja od polovnog benellija 😆