Bev 500 Cruiser

MXC

New member
Kupio sam Beva 500 Cruisera - 493 cm3 ali nigdje ne mogu procitati nikakav test o njemu niti kakva iskustva da mogu znati sto me ceka, pa  neka  ova tema bude poziv svim vlasnicima gore navedenog ili onima koji misle da mogu pomoci, za razmjenu iskustava, zalopojke ili pohvale istog.
 
mene jako zanima ta nova 493ccm masina... i sam beverly 500... naime zanimaju me karakteristike, ubrzanja, elasticnost, top speed, udobnost, ciklistika...

Jer se jako dvoumim izmedju 2 razlicita svijeta, beverly 500 i kawasaki z750... o zekanu znam sve, znam prednosti skutera, ali me zanimaju i karakteristike beverlya 500...
 
skuter je jako lijep,svidja mi se.. (y) zelim ti puno ugodnih kilometara..
jedino me od njega dosad odbijala stara masina,za koju sam nacuo da je imala dosta poteskoca..
sad,nadam se da su kod te nove masine od 493 ccm rijesili sve probleme koje je imala stara 500-ica..
ili mozda ipak nisu?  :misli:
liberty,javi se.. :mrgreen:
 
troši dosta ulja - ali to nije problem ako paziš na to
tu i tamo se neka mašina na fuocu u inozemstvu raspala - ali to ne znači da će se svaka raspasti

ne troši puno kao 460 ccm - očito su EURO norme odigrale i tu ulogu

vozio par pita bev 460 ccm
moje skromno mišljenje je da nije dobro izbalansiran kao 250 s dodatnih 36 kg mašine iza u odnosu na 250 ccm
da ga treba znati brzo voziti i prikladno otvrdnuti ovjes da ne pleše pri izlasku iz zavoja

klasični problemi 460 ccm su bile i bgrzo kvareće pumpe za vodu uslijed pregrijavanja (nije skup popravak)
loše brtvljenje stražnjih amortizeri (nije skupo ako je unutar garancije)

mašina sama po sebi je po meni izrazito jaka, zvučna i dominantna
po performansama na pravcu mu malo tko parira obzirom na suzdržanu težinu (u odnosu na konkurenciju)

meni se osobno cruiser ne sviđa zbog puno kroma - malo mi je to kičasto
ali dizajn mu u osnovi je praktički svevremenski

 
Ja mogu reci da su ubrzanja prilicno impresivna, treba razvuci neki malo zesci R da bi me ostavio na semaforu. Ulje trosi jedino prilikom zesce voznje na otvorenoj cesti a top speed nisam jos isprobavao. Ciklistika u zavojima i nije nesto ali sa vremenom udjes u stos pa se priviknes.
 
. . . i da, udoban je do bola, kilometri se gotovo i ne osjete.
 
mislim da je moguce,frend imao bev 500 i isao je jako fino..
 
MXC said:
Ja mogu reci da su ubrzanja prilicno impresivna, treba razvuci neki malo zesci R da bi me ostavio na semaforu. Ulje trosi jedino prilikom zesce voznje na otvorenoj cesti a top speed nisam jos isprobavao. Ciklistika u zavojima i nije nesto ali sa vremenom udjes u stos pa se priviknes.

jedan gsx-r 1000 bi bio dovoljan? :mrgreen: :LOL:

nisi pogriješio sa bevcem, za grad će ti ta mašina možda biti i prejaka, jer je 250 prava mjera (y) ali za otvorenu cestu super

malo pripazi na lelujanje koje izaziva prednja vilica jer bi ti kočenje na nizbrdici, u laganom zavoju moglo gadno natjerati strah u kosti, ali to je jednostavno tako kod maxi skutera,

dobar izbor  (y)

 
MXC said:
Kupio sam Beva 500 Cruisera - 493 cm3 ali nigdje ne mogu procitati nikakav test o njemu niti kakva iskustva da mogu znati sto me ceka, pa  neka  ova tema bude poziv svim vlasnicima gore navedenog ili onima koji misle da mogu pomoci, za razmjenu iskustava, zalopojke ili pohvale istog.

Evo ti test iz prve ruke ( iako si vec kupio pa ti vise ne trebaju testovi ): Imam isti 3 mjeseca, nesto manje od 5000km, skuter je idealan za ono za sto sam ga namijenio. Nije prevelik za gradsku guzvu, moze se s njim skoro kao i sa kinezom 50ccm. Na otvorenoj cesti je udoban, odlicna ubrzanja, nema problema na usponima, cak i sa 2 osobe, pretjecanja su isto tako bez zamora. Ako preferiras autoceste (ja osobno ne, niti sa autom) i tu je na svom terenu, isao sam 150kmh (po satu, nije mi bio montiran GPS) i to jos nije bio maximum, nesto preko 6k okretaja. O dizajnu necu pisati, to je stvar ukusa i osobnog izbora. Sto se tice motora, ne bih se slozio sa Denisom da je za grad prejak, bar za Zagreb, ipak se ovdje na svim vecim prometnicama prilicno brzo vozi. Sto se tice potrosnje ulja, zanemariva, ali to je vjerojatno rezultat toga da se motor vrti daleko ispod maksimalnih okretaja. Potrosnja goriva (kod mene) ghrad 4,1-4,3; voznja na otvorenom 3,6 l/100 (u odnosu na moj bivsi bike zanemariva).
Ne znam sto jos napisati, i ovo je previse za moj mali mozak, pa ako zelis detaljniju razmjenu iskustava posalji me u pm, ili predlozi neko mjesto za kavu javno (naravno da su dobrodosli i vlasnici drugih skutera), pa cemo detaljnije prepricati iskustva.  (y)


:skuter:
 
MXC said:
Ja mogu reci da su ubrzanja prilicno impresivna, treba razvuci neki malo zesci R da bi me ostavio na semaforu. Ulje trosi jedino prilikom zesce voznje na otvorenoj cesti a top speed nisam jos isprobavao. Ciklistika u zavojima i nije nesto ali sa vremenom udjes u stos pa se priviknes.
treba razvuci malo zesci r :misli: :mrgreen: :mrgreen:
stvarno ste legende koji to r treba razvuci 125ccm :mrgreen: :mrgreen: :LOL:
 
marac_zg said:
... nadam se da su kod te nove masine od 493 ccm rijesili sve probleme koje je imala stara 500-ica..
ili mozda ipak nisu?  :misli:
liberty,javi se.. :mrgreen:

493cm3 :
masina je super - svi stari problemi su rijeseni - novih za sada nema. imao sam problem s poklopcem pumpe goriva za vodu - tvornicki je falio jedan zub na onoj lulici koja prihvaća crijevo i šelnu pa je malo slinilo - zamijenjeno pod garancijom na oko 2000km i od tada je sve ok.
meni nije potrosio ništa ulja u 4000km - nakon servisa na 1000 a sada imam skoro 5000km-a a vozim se dosta agresivno - rekao bih u gornjim granicama.
trosi mi malo vise od Vas na Bevu - 5,nulanula po gradu ali je moj skuter i dosta teži.

jedina zamjerka agregatu je - VIIIIIBBBBRRRRAAACCIJJJEEEE na leru ali to je boljka jednocilindraša općenito a pogotovu ovih većeg obujma.

.:.
 
evo ja neki dan stao s likom na semaforu, tj par njih, i 0-60 (cca) sam ja brzi na gp-u ali mi onda frajer pocne bjezati da je to strasno..... bev 500 u pitanju.....
 
Fran Mirtl said:
evo ja neki dan stao s likom na semaforu, tj par njih, i 0-60 (cca) sam ja brzi na gp-u ali mi onda frajer pocne bjezati da je to strasno..... bev 500 u pitanju.....
Lurkerov ima multivar i LeoVince 4Road uglavnom mu svi gledaju u registarske plocice...
 
tl1000 said:
treba razvuci malo zesci r :misli: :mrgreen: :mrgreen:
stvarno ste legende koji to r treba razvuci 125ccm :mrgreen: :mrgreen: :LOL:

apriliu 125 RS, otvorenu :LOL: :LOL: :LOL:

dajte ljudi urazumite se, maxi skuteri su super, upotrebljiviji za svakodnevnicu, manje troše i meni osobno vrlo dragi, ziher ću prije ili kasnije opet pribaviti jedan (y)

ali uspoređivati r-ove i bevca :LOL: :LOL: :LOL:

osrednji r ima od 0-100 cca 3 sec, sa ovakvim vozačem kao ja vjerojatno 5 sec, a bevac 500 realno 7-8, sa svakim vozačem :mrgreen:
 
još da se usporedi kočenje beva i R-a i gotovi smo s dilemom

ne znam kakve su to usporedbe - ali nikakvi multivar i sl. ne mogu dovuči performanse skutera od 500 ccm do razine R motora

bev ako drži otvorenu RS i to je to. i to samo ako - jer 2T je 2T :)
 
Denisxxx said:
apriliu 125 RS, otvorenu :LOL: :LOL: :LOL:

dajte ljudi urazumite se, maxi skuteri su super, upotrebljiviji za svakodnevnicu, manje troše i meni osobno vrlo dragi, ziher ću prije ili kasnije opet pribaviti jedan (y)

ali uspoređivati r-ove i bevca :LOL: :LOL: :LOL:

osrednji r ima od 0-100 cca 3 sec, sa ovakvim vozačem kao ja vjerojatno 5 sec, a bevac 500 realno 7-8, sa svakim vozačem :mrgreen:

ma sa svakim vozacem R ide ispod 4 do 100 jer mu za to ne treba druga brzina :)

Istina, skuteri nisu uporedivi sa R motorima koji su full sportski motori sto znaci full sportske performanse, zato i jesu radjeni prvenstveno za stazu.

prvi skuter/motor koji je usporediv sa ostalima je Aprilia Mana... ipak je povelika prednost ta sekunda pri saltanju brzina i postizanju okretaja (y)

Beverly bi se mogao usporediti sa recimo, Golf V GTI u ubrzanju do 100kmph  (y)
 
Nisam ni mislio usporedjivati B500 sa RR motorom, nego sa ostalim skuterima u klasi. Sa RR-om se ništa nemože usporedjivati...
 
Mr J said:
ma sa svakim vozacem R ide ispod 4 do 100 jer mu za to ne treba druga brzina :)

Istina, skuteri nisu uporedivi sa R motorima koji su full sportski motori sto znaci full sportske performanse, zato i jesu radjeni prvenstveno za stazu.

prvi skuter/motor koji je usporediv sa ostalima je Aprilia Mana... ipak je povelika prednost ta sekunda pri saltanju brzina i postizanju okretaja (y)

Beverly bi se mogao usporediti sa recimo, Golf V GTI u ubrzanju do 100kmph  (y)

je, ako uspijem naći prvu :LOL: :LOL: :LOL:

ali da ne bi bilo da svaki cigo svoga konja hvali, svaki rr je na polju svakodnevnice bar 3 svjetlosne godine iza dobrog maksi skutera i to je činjenica,

ja sam prije mjesec dana u svoj madison strpao: - vreču ugljena za roštilj, :cijpadrva:
                                                               
                                                                  - 3 kile ćevapa,  :hrana2:

                                                                 - 3 kruha, :hrana:

                                                                 - punu vrečicu ožujske u limenki  :recine:

zato je beverly 500 tako i popularan, inaće bi svi vozili rabljene rr-ove i strugali koljenima po asfaltu
:LOL: